Umiejętności
Reklama
Contract Negotiating
Corel Draw
Kreatywność
Fotografia cyfrowa
Google Analytics
Marketing
Negocjacje
Reklama online
Social Media Marketing
Wordpress
Driving licence B
MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel)
Copywriting, kreatywne teksty i hasła na zamówienie
Public Relations Skills
Photo Editing
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s Marketingu i Reklamy
Odpowiedzialny za całość działań marketingowo-reklamowych prowadzonych w Dziale Marketingu, w tym m.in.:
• Zarządzanie podległym zespołem współpracowników,
• Budowa strategii marketingowej firmy i nadzór nad jej bieżącą realizacją,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami PR-owymi, agencjami interaktywnymi, freelancerami, drukarniami, wydawnictwami i innymi firmami zewnętrznymi,
• Tworzenie, wspieranie i rozwój komunikacji firmy z Klientami, budowanie dobrych relacji – przygotowanie treści i formy komunikacji oraz sukcesywne rozszerzanie kanałów dotarcia,
• Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie, począwszy od stworzenia nowoczesnego serwisu WWW i jego stałego rozwoju, poprzez prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych oraz koordynację wszystkich firmowych działań prowadzonych w Internecie, na administrowaniu domenami i serwerem kończąc,
• Dbanie o wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny firmy – bieżąca współpraca z dystrybutorami i Klientami firmy,
• Planowanie i nadzór nad kolejnymi promocjami oraz analiza i rozliczanie efektów przeprowadzonych działań,
• Projektowanie graficzne części materiałów reklamowych i wizerunkowych,
• Negocjacje warunków umów podpisywanych z firmami zewnętrznymi,
• Zarządzanie magazynem materiałów reklamowych i promocyjnych oraz ciągłe poszukiwanie oryginalnych pomysłów na tego typu materiały,
• Organizacja krajowych i zagranicznych imprez okolicznościowych (MICE) - obsługa firmowego programu promocyjno-naukowego,
• Nadzór nad pracą wzorcowni i stała współpraca z pozostałymi działami firmy – szczególnie z Działem Handlowym,
• Ciągłe zaangażowanie w usprawnianie funkcjonowania wewnętrznego firmy – szczególnie Działu Marketingu i poszukiwanie nowatorskich rozwiązań wspierających działania handlowe i wizerunkowe firmy,
• Prowadzenie cyklicznych badań opinii klientów, analiza i prezentacja zebranych danych.
• Zarządzanie podległym zespołem współpracowników,
• Budowa strategii marketingowej firmy i nadzór nad jej bieżącą realizacją,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami PR-owymi, agencjami interaktywnymi, freelancerami, drukarniami, wydawnictwami i innymi firmami zewnętrznymi,
• Tworzenie, wspieranie i rozwój komunikacji firmy z Klientami, budowanie dobrych relacji – przygotowanie treści i formy komunikacji oraz sukcesywne rozszerzanie kanałów dotarcia,
• Zarządzanie wizerunkiem firmy w Internecie, począwszy od stworzenia nowoczesnego serwisu WWW i jego stałego rozwoju, poprzez prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych oraz koordynację wszystkich firmowych działań prowadzonych w Internecie, na administrowaniu domenami i serwerem kończąc,
• Dbanie o wizerunek zewnętrzny i wewnętrzny firmy – bieżąca współpraca z dystrybutorami i Klientami firmy,
• Planowanie i nadzór nad kolejnymi promocjami oraz analiza i rozliczanie efektów przeprowadzonych działań,
• Projektowanie graficzne części materiałów reklamowych i wizerunkowych,
• Negocjacje warunków umów podpisywanych z firmami zewnętrznymi,
• Zarządzanie magazynem materiałów reklamowych i promocyjnych oraz ciągłe poszukiwanie oryginalnych pomysłów na tego typu materiały,
• Organizacja krajowych i zagranicznych imprez okolicznościowych (MICE) - obsługa firmowego programu promocyjno-naukowego,
• Nadzór nad pracą wzorcowni i stała współpraca z pozostałymi działami firmy – szczególnie z Działem Handlowym,
• Ciągłe zaangażowanie w usprawnianie funkcjonowania wewnętrznego firmy – szczególnie Działu Marketingu i poszukiwanie nowatorskich rozwiązań wspierających działania handlowe i wizerunkowe firmy,
• Prowadzenie cyklicznych badań opinii klientów, analiza i prezentacja zebranych danych.
Kierownik Działu Marketingu i Reklamy (do V/2006 – Specjalista ds. Marketingu i Reklamy)
Raportujący do Dyrektora Handlowego, Dyrektora Finansowego i Zarządu spółki; odpowiedzialny za całość działalności marketingowej firmy, m.in.:
• Bieżąca współpraca z Działem Handlowym i Przedstawicielami Handlowymi oraz w węższym zakresie z pozostałymi działami firmy,
• Tworzenie strategii reklamowo-promocyjnej jako uzupełnienie i wsparcie dla działań handlowych firmy,
• Budowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego firmy,
• Współpraca z sieciami handlowymi, agencjami reklamowymi, wydawnictwami, drukarniami i firmami zewnętrznymi,
• Tworzenie założeń rocznych planów budżetowych Działu Marketingu i Reklamy, akcji promocyjnych oraz analizy efektów tych działań,
• Negocjacje umów handlowych i reklamowych,
• Zarządzanie zasobami firmowych materiałów promocyjnych (magazyn gadżetów i materiałów reklamowych),
• Projektowanie wybranych form reklamy (foldery, oferty, opakowania, reklama wielkoformatowa i inne),
• Współorganizacja imprez wystawienniczych i okolicznościowych,
• Obsługa korespondencji krajowej i zagranicznej (także kontakty z klientami
w języku angielskim) oraz prowadzenie dokumentacji Działu Marketingu,
• Okresowe badania opinii Klientów,
• Opieka nad firmową stroną internetową.
• Bieżąca współpraca z Działem Handlowym i Przedstawicielami Handlowymi oraz w węższym zakresie z pozostałymi działami firmy,
• Tworzenie strategii reklamowo-promocyjnej jako uzupełnienie i wsparcie dla działań handlowych firmy,
• Budowanie wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego firmy,
• Współpraca z sieciami handlowymi, agencjami reklamowymi, wydawnictwami, drukarniami i firmami zewnętrznymi,
• Tworzenie założeń rocznych planów budżetowych Działu Marketingu i Reklamy, akcji promocyjnych oraz analizy efektów tych działań,
• Negocjacje umów handlowych i reklamowych,
• Zarządzanie zasobami firmowych materiałów promocyjnych (magazyn gadżetów i materiałów reklamowych),
• Projektowanie wybranych form reklamy (foldery, oferty, opakowania, reklama wielkoformatowa i inne),
• Współorganizacja imprez wystawienniczych i okolicznościowych,
• Obsługa korespondencji krajowej i zagranicznej (także kontakty z klientami
w języku angielskim) oraz prowadzenie dokumentacji Działu Marketingu,
• Okresowe badania opinii Klientów,
• Opieka nad firmową stroną internetową.
Specjalista ds. Marketingu (staż)
HMC Systemy Teleinformatyczne, Tychy
• Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie działalności marketingowej firmy,
• Projektowanie materiałów reklamowych, wizualizacji firmowej,
• Tworzenie ofert handlowych,
• Planowanie i koordynacja akcji promocyjnych firmy,
• Tworzenie materiałów do strony internetowej,
• Badanie opinii klientów firmy.
• Projektowanie materiałów reklamowych, wizualizacji firmowej,
• Tworzenie ofert handlowych,
• Planowanie i koordynacja akcji promocyjnych firmy,
• Tworzenie materiałów do strony internetowej,
• Badanie opinii klientów firmy.
Specjalista ds. Public Relations (staż)
Okręgowa Izba Przemysłowo-Handlowa, Tychy
• Koordynacja tworzenia wniosków dotacyjnych,
• Współorganizacja i prowadzenie szkoleń dla studentów i absolwentów,
• Zbieranie i analiza danych – tworzenie bazy danych uczestników szkoleń,
• Kreowanie raportów podsumowujących i zestawień statystycznych,
• Współpraca z firmami zrzeszonymi w Izbie i instytucjami współpracującymi.
• Współorganizacja i prowadzenie szkoleń dla studentów i absolwentów,
• Zbieranie i analiza danych – tworzenie bazy danych uczestników szkoleń,
• Kreowanie raportów podsumowujących i zestawień statystycznych,
• Współpraca z firmami zrzeszonymi w Izbie i instytucjami współpracującymi.
Szkolenia i kursy
XII/2012
Skuteczny plan działań reklamowych na 2013 rok
1-dniowe szkolenie, Katowice
IV/2012
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie
Akademia e-Marketingu, 1-dniowe szkolenie, Katowice
II/2011
Marketing partyzancki
1-dniowe szkolenie, Katowice
II/2011
Nowoczesny marketing internetowy w Twojej firmie
4-dniowe szkolenie, Katowice
XII/2010
Reklama AdKontekst oraz znaczenie użyteczności w Internecie
1-dniowe szkolenie i warsztaty, Katowice
XII/2010
Call Center & e-Marketing – różne drogi komunikacji elektronicznej z Klientem
1-dniowa konferencja, Katowice
VIII/2006
Skuteczna strategia marketingowa przedsiębiorstwa
2-dniowe szkolenie, Warszawa
VIII/2003
Teraz Przedsiębiorczość (podstawy przedsiębiorczości, planowanie biznesu, innowator, pozyskiwanie środków pomocowych dla małych firm)
4-dniowe szkolenie, Tychy
Skuteczny plan działań reklamowych na 2013 rok
1-dniowe szkolenie, Katowice
IV/2012
Wykorzystanie rozwiązań e-marketingowych w biznesie
Akademia e-Marketingu, 1-dniowe szkolenie, Katowice
II/2011
Marketing partyzancki
1-dniowe szkolenie, Katowice
II/2011
Nowoczesny marketing internetowy w Twojej firmie
4-dniowe szkolenie, Katowice
XII/2010
Reklama AdKontekst oraz znaczenie użyteczności w Internecie
1-dniowe szkolenie i warsztaty, Katowice
XII/2010
Call Center & e-Marketing – różne drogi komunikacji elektronicznej z Klientem
1-dniowa konferencja, Katowice
VIII/2006
Skuteczna strategia marketingowa przedsiębiorstwa
2-dniowe szkolenie, Warszawa
VIII/2003
Teraz Przedsiębiorczość (podstawy przedsiębiorczości, planowanie biznesu, innowator, pozyskiwanie środków pomocowych dla małych firm)
4-dniowe szkolenie, Tychy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Komputery, technika komputerowa, tuning komputerów
Fotografia cyfrowa
Sport (kolarstwo górskie, koszykówka, pływanie, jogging, narciarstwo)
Motoryzacja
Podróże
Film
Fotografia cyfrowa
Sport (kolarstwo górskie, koszykówka, pływanie, jogging, narciarstwo)
Motoryzacja
Podróże
Film
Organizacje
X/2000 – VI/2002
Koło Naukowe Zarządzania Marketingowego, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach
Koło Naukowe Zarządzania Marketingowego, Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach
Inne
Sprawna obsługa komputera (MS Office, Internet, Corel Draw i wiele innych)
Prawo jazdy – kategoria B
Obsługa urządzeń biurowych
Niestandardowe poczucie humoru ;-)
Prawo jazdy – kategoria B
Obsługa urządzeń biurowych
Niestandardowe poczucie humoru ;-)
Grupy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.