Umiejętności
B2B
Microsoft Office
Project Management
Negocjacje
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
zaopatrzenie
Strategia biznesowa
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
dyspozycyjność i elastyczność w działaniu
Języki
polski
ojczysty
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży ( Area Sales Manager )
Gc Metal
- uczestniczenie w rozwoju nowego projektu, sprzedaż wyrobów stalowych z linii produkcyjna dla rur i profili:
- budowanie nowej bazy klientów min. na terenie Polski, Niemiec, Słowacji, Czech, Holandii;
- monitorowanie działań konkurencji;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- bliska współpraca z zarządem firmy;
- współudział w zakupach stali min. na rynku europejskim
- budowanie nowej bazy klientów min. na terenie Polski, Niemiec, Słowacji, Czech, Holandii;
- monitorowanie działań konkurencji;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- bliska współpraca z zarządem firmy;
- współudział w zakupach stali min. na rynku europejskim
Kierownik Rejonu Sprzedaży
Bimerg
- uczestniczenie w rozwoju nowego projektu, nowa linia produkcyjna dla rur i profili precyzyjnych, kalibrowanych na zimno wg EN10305;
- budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami produkcyjnymi na terenie północnej i centralnej Polski;
- ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie jej przebiegu;
- monitorowanie działań konkurencji;
- analiza potencjału rynku;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- współzarządzanie linią produkcyjną poprzez opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
- stworzenie planu magazynowego pod wyroby precyzyjne.
- bliska współpraca z zarządem firmy.
- budowanie i rozwijanie współpracy z najważniejszymi i największymi klientami produkcyjnymi na terenie północnej i centralnej Polski;
- ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie jej przebiegu;
- monitorowanie działań konkurencji;
- analiza potencjału rynku;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- współzarządzanie linią produkcyjną poprzez opracowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych;
- stworzenie planu magazynowego pod wyroby precyzyjne.
- bliska współpraca z zarządem firmy.
Koordynator ds. Rozwoju Rynku
- współpraca zarówno ze sklepami mało powierzchniowymi jak i wielko powierzchniowymi;
- kontrola standardów sprzedażowych, marketingowych, oraz dbałość o ekspozycje towaru;
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
- realizacja działań merchandisingowych na podległym terenie;
- organizowanie eventów z placówkami sprzedażowymi, w tym szkolenie hostess;
- realizowanie powierzonych celów handlowych oraz marketingowych,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów,
- monitorowanie i nadzorowanie terminowego uiszczania należności przez klientów .
- kontrola standardów sprzedażowych, marketingowych, oraz dbałość o ekspozycje towaru;
- monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz strategii działań handlowych;
- realizacja działań merchandisingowych na podległym terenie;
- organizowanie eventów z placówkami sprzedażowymi, w tym szkolenie hostess;
- realizowanie powierzonych celów handlowych oraz marketingowych,
- prowadzenie szkoleń produktowych dla klientów,
- monitorowanie i nadzorowanie terminowego uiszczania należności przez klientów .
Kierownik Rejonu Sprzedaży
- zarządzanie zespołem w celu utrzymania wysokiego poziomu motywacji i skuteczności wykonywanych zadań;
- rekrutacja i aktywne wdrażanie nowych pracowników sklepu oraz bycie mentorem dla personelu;
- zarządzanie wskaźnikami jakości (KPI) i maksymalizacji wyników sprzedażowych poprzez optymalizowanie metod pracy;
- uczestnictwie w procesach otwierania nowych sklepów w regionie;
- kontrola standardów sprzedażowych, marketingowych, związanych z obsługą klienta, jakością i efektywnością pracy;
- dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
- rekrutacja i aktywne wdrażanie nowych pracowników sklepu oraz bycie mentorem dla personelu;
- zarządzanie wskaźnikami jakości (KPI) i maksymalizacji wyników sprzedażowych poprzez optymalizowanie metod pracy;
- uczestnictwie w procesach otwierania nowych sklepów w regionie;
- kontrola standardów sprzedażowych, marketingowych, związanych z obsługą klienta, jakością i efektywnością pracy;
- dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru;
Area Sales Manager
- rozwój sprzedaży prętów ciągnionych, szlifowanych oraz łuszczonych na terenie całego kraju;
- bezpośredni kontakt z Klientami biznesowymi oraz indywidualnym;
- samodzielne budowanie od podstaw bazy klientów wśród firm produkcyjnych oraz nieaktywnych firm dystrybucyjnych;
- maksymalizacja obrotów na obecnych klientach firmy;
- monitorowanie działań konkurencji;
- analiza rynku;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
- bezpośredni kontakt z Klientami biznesowymi oraz indywidualnym;
- samodzielne budowanie od podstaw bazy klientów wśród firm produkcyjnych oraz nieaktywnych firm dystrybucyjnych;
- maksymalizacja obrotów na obecnych klientach firmy;
- monitorowanie działań konkurencji;
- analiza rynku;
- budowanie strategii sprzedażowej;
- realizacja założonych celów sprzedażowych.
Specjalista ds. sprzedaży
- sprzedaż wyrobów stalowych do firmy dystrybucyjnych - kształtowniki zamknięte
- budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- pozyskiwanie nowych oraz nieaktywnych klientów;
- realizacja celów sprzedażowych;
- od 2014 roku stałem się odpowiedzialny za rozwój sprzedaży prętów ciągnionych oraz szlifowanych.
- budowanie pozytywnych relacji z klientami;
- pozyskiwanie nowych oraz nieaktywnych klientów;
- realizacja celów sprzedażowych;
- od 2014 roku stałem się odpowiedzialny za rozwój sprzedaży prętów ciągnionych oraz szlifowanych.
Przedstawiciel handlowy
- sprzedaż wyrobów stalowych, w tym również prętów ciągnionych oraz gorącowalcowanych;
- rozwój bazy klientów poprzez aktywacje sprzedaży do nieaktywnych klientów jak i poszukiwanie nowych odbiorców z rynku;
- częste podróże służbowe na terenie Polski;
- przygotowanie raportów z wykonanych działań;
- monitorowanie płatności;
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
- rozwój bazy klientów poprzez aktywacje sprzedaży do nieaktywnych klientów jak i poszukiwanie nowych odbiorców z rynku;
- częste podróże służbowe na terenie Polski;
- przygotowanie raportów z wykonanych działań;
- monitorowanie płatności;
- dbanie o dobry wizerunek firmy.
Specjalista ds. handlowych
Pro-mar S.A. Poznań
- obsługa klientów z Polski i Niemiec;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- tworzenie własnej bazy klientów głównie poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców;
- częste podróże służbowe;
- reklama firmy na rynku niemieckim w celu zdobycia klientów z powierzonego rejonu;
- kontakty z hutami w Polsce;
- tłumaczenia dokumentów,
- kontrola stanów magazynowych;
- monitorowanie płatności klientów.
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- tworzenie własnej bazy klientów głównie poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców;
- częste podróże służbowe;
- reklama firmy na rynku niemieckim w celu zdobycia klientów z powierzonego rejonu;
- kontakty z hutami w Polsce;
- tłumaczenia dokumentów,
- kontrola stanów magazynowych;
- monitorowanie płatności klientów.
Handlowiec
- sporządzanie ofert handlowych;
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- utrzymanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy; - kontrola stanów magazynowych;
- dokonywanie zakupów w hutach w Polsce oraz w Niemczech;
- dbanie o dobry wizerunek firmy;
- budowanie pozytywnych relacji z zagranicznymi dostawcami jak i klientami.
- prowadzenie negocjacji handlowych;
- utrzymanie kontaktów z kluczowymi klientami firmy; - kontrola stanów magazynowych;
- dokonywanie zakupów w hutach w Polsce oraz w Niemczech;
- dbanie o dobry wizerunek firmy;
- budowanie pozytywnych relacji z zagranicznymi dostawcami jak i klientami.
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Inne
Zainteresowania
SPORT, jogging, jazda rowerem, fitness, snowboard, motocykle, pływanie, nurkowanie.
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.
NICK VUJICIC W POLSCE
Największe wydarzenie motywacyjne w Europie. Nick Vujicic, Les Brown, Łukasz Jakóbiak, Jakub B. Bączek.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker