Umiejętności
Akamai
DevOps
DNS management
EPP
Linux
Linux System Administration
Microsoft Office
Project Management
Python
SSL Certificates
Serwery WWW
Windows Server
Obsługa klienta
System Windows
Prawo jazdy kategorii B
VPS
Testowanie aplikacji
bezpieczeństwo komputerowe
IT security
Domeny Internetowe
Identity & Access Management
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
REST API
Serwery plików
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Customer Support Specialist
- wsparcie techniczne klienta w zakresie konfiguracji i zarządzania serwerami wirtualnymi, VPS, domenami, konfiguracją klientów pocztowych, FTP, DirectAdmin i popularnych CMS,
- badanie potrzeb klientów, przygotowywanie ofert handlowych i bieżąca obsługa telefoniczna, mailowa i poprzez livechat,
- monitoring poprawności danych klientów,
- obsługa domen poprzez system EPP (rejestracja, odnowienia i zarządzanie),
- monitorowanie spływu należności i windykacja,
- badanie potrzeb klientów, przygotowywanie ofert handlowych i bieżąca obsługa telefoniczna, mailowa i poprzez livechat,
- monitoring poprawności danych klientów,
- obsługa domen poprzez system EPP (rejestracja, odnowienia i zarządzanie),
- monitorowanie spływu należności i windykacja,
Pracownik Callcenter
- sprzedaż B2B,
- dokonywanie prezentacji produktów,
- umawianie spotkań,
- wyszukiwanie potencjalnych klientów
Współpraca z firmami przy kampaniach:
- CRAMO: teleankiety,
- Neonet: badanie satysfakcji klienta, wyszukiwanie firm wg branży,
- GlaxoSmithKline: umawianie spotkań,
- DBMS: sprzedaż B2B produktów bazodanowych, przedstawianie ofert, pozyskiwanie klienta,
- GINEintima: przypominanie o kampaniach,
- USP Zdrowie i Scheider Electric: zaproszenia do udziału w kampaniach,
- Collection Link: oferowanie i przedstawianie ofert pożyczek pozabankowych na bazie rozmowy z klientem, jego potrzeb i możliwości, wypełnianie wniosków pożyczkowych
- dokonywanie prezentacji produktów,
- umawianie spotkań,
- wyszukiwanie potencjalnych klientów
Współpraca z firmami przy kampaniach:
- CRAMO: teleankiety,
- Neonet: badanie satysfakcji klienta, wyszukiwanie firm wg branży,
- GlaxoSmithKline: umawianie spotkań,
- DBMS: sprzedaż B2B produktów bazodanowych, przedstawianie ofert, pozyskiwanie klienta,
- GINEintima: przypominanie o kampaniach,
- USP Zdrowie i Scheider Electric: zaproszenia do udziału w kampaniach,
- Collection Link: oferowanie i przedstawianie ofert pożyczek pozabankowych na bazie rozmowy z klientem, jego potrzeb i możliwości, wypełnianie wniosków pożyczkowych
Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
- obsługa Klientów zgodnie ze standardami Orange,
- stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym,
- telefoniczna sprzedaż i promowanie ofert Orange,
- dokonywanie trafnej diagnozy zakresu potrzeb potencjalnych nabywców oferowanych produktów podczas rozmowy telefonicznej
- stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym,
- telefoniczna sprzedaż i promowanie ofert Orange,
- dokonywanie trafnej diagnozy zakresu potrzeb potencjalnych nabywców oferowanych produktów podczas rozmowy telefonicznej
Szkolenia i kursy
CCNA (w trakcie)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Informatyka, gaming, majsterkowanie
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Doradcy telefonii Komórkowych
Grupa przeznaczona dla Doradców Biznesowych Play, T-Mobile, Plus i Orange