Damian Gutowski

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Produkcja Rozwój produktu Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Polidea
Project Manager
Displate.com
Project Manager
RB (Reckitt Benckiser)
Project Manager
K2 Internet
Project Manager
- Planowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności serwisów Klientów, praca z zespołami programistów .net, webdev, php oraz python,
- Wdrażanie projektów integracji z zewnętrznymi bazami danych,
- Produkcja materiałów graficznych (grafiki, banery, animacje) do kampanii displayowych oraz na strony www Klientów,
- Zarządzanie i aktualizacja contentu na stronie Klienta (CMS Sitecore),
- Produkcja landing pages, mailingów, animacji produktowych,
- Kosztorysowanie, przygotowywanie harmonogramów, prezentacji i dokumentacji wdrożeniowej
Galileo Media
Project Manager
- Samodzielne prowadzenie projektów digitalowych (serwisy www oparte na Wordpressie, aplikacje na Facebooka),
- Zarządzanie tworzeniem i aktualizacją contentu (grafiki, banery, headery, screeningi, animacje) na stronach Klienta,
- Planowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu rozwijać serwisy Klientów,
- Definiowanie zadań w projektach, tworzenie i pilnowanie harmonogramów działań oraz weryfikacja zrealizowanych zadań,
- Ścisła współpraca z działem produkcji, nadzorowanie terminowości wykonywanych zadań wewnątrz firmy,
- Kontakt i budowanie długotrwałej relacji z Klientami agencji,
- Testowanie aplikacji, zgłaszanie zauważonych błędów,
- Aktualizacja stron www przy użyciu panelu CMS (Wordpress),
- Przygotowywanie raportów podsumowujących projekt.
Logo
Project Manager
Super-Fi Poland
- Tworzenie kosztorysów, harmonogramów, prezentacji dla klienta, kontrola kosztów,
- Wybór podwykonawców, pisanie briefów, koordynacja ich pracy,
- Kontakt i budowanie długotrwałej relacji z Klientami agencji,
- Koordynacja pracy z zespołem graficznym, deweloperami (php, webdev), działem social media i PR,
- Opracowywanie materiałów reklamowych i PR (zawartość merytoryczna i wizualna),
- Aktualizacja stron www przy użyciu panelu CMS (Wordpress),
- Opracowywanie i realizacja działań z zakresu marketingu internetowego: kampanie display’owe, e-mailingowe, social media, YouTube, pozycjonowanie
- Analiza rynku i konkurencji, pozyskiwanie materiałów opisujących trendy na rynku, stały monitoring działań konkurencji,
- Tworzenie raportów i prezentacji z działań dla Klienta.
Poczta Polska S.A.
Asystent
- Obsługa Klienta, w późniejszym okresie obsługa Klientów kluczowych,
- Sprzedaż produktów i usług pocztowych,
- Redagowanie pism urzędowych,
- Przygotowywanie harmonogramów, planowanie pracy urzędu, pomoc przy rozliczaniu z prac urzędu.

Szkolenia i kursy

Oficjalny certyfikat Agile PM Foundation - 07.2016

Edukacja

Logo
Inżynieria Informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Inne

Obsługa CMS Sitecore i Wordpress
Pakiet MS Office

Grupy

Architektura Informacji
Architektura Informacji
Architektura informacji (AI) to sztuka i nauka organizowania treści w celu ułatwienia ludziom efektywnego zaspokojenia ich potrzeb informacyjnych.
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Gry
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...) Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:) Product Placement w grach (przyszłość branży?)
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
mobile user experience
mobile user experience
Grupa o projektowaniu interfejsów aplikacji, stron lub samych urządzeń mobilnych.
PlayStation 3
PlayStation 3
Grupa dla posiadaczy tej konsoli :)
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Social Media Marketing
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.