Umiejętności
Reklama
Marketing B2B
Zarządzanie lojalnością marki
Rozwój działalności
Strategia biznesowa
Doświadczenia klienta
Digital Marketing
Strategia cyfrowa
Marketing bezpośredni
Marketing Zintegrowany
reklama interaktywna
Lead Generation
Lead Management
Marketing lojalnościowy
Programy lojalnościowe
Analiza rynku
Automatyzacja marketingu
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Reklama online
Marketing internetowy
marketing produktu
Project Management
Public Relations
leady sprzedażowe
Zarządzanie Sprzedażą
Proces sprzedaży
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Myślenie strategiczne
Strategia
Zarządzanie zespołem
customer relations
Customer Loyalty
Strategy Development
Loyalty Program Development
Client Loyalty
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Strategy Consultant / Sales Director
www.youlead.pl
Development of Marketing Automation strategies for mid and big companies
- Preparing complete strategies basing on situation, sector, analysis, sales / marketing environment, goals etc.
Marketing Automation implementation
- Setting up the system, supervising content deployment, check-ups, etc
Lead generation, Lead nurturing, Lead scoring, Tagging/segmentation
- Concepts, recommendations, implementation, content preparation supervision, analysis, optimisation
Planning, coordination, optimisation of all processes;
ROI measurement – report analysis, presentations, recommendations of optimisation
- Competition analysis, development and innovation recommendations
Development of Marketing Automation strategies for mid and big companies
- Preparing complete strategies basing on situation, sector, analysis, sales / marketing environment, goals etc.
Marketing Automation implementation
- Setting up the system, supervising content deployment, check-ups, etc
Lead generation, Lead nurturing, Lead scoring, Tagging/segmentation
- Concepts, recommendations, implementation, content preparation supervision, analysis, optimisation
Planning, coordination, optimisation of all processes;
ROI measurement – report analysis, presentations, recommendations of optimisation
- Competition analysis, development and innovation recommendations
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
marketing automation
kung fu styl Modliszki
wspinaczka skalna
żeglarstwo
rolki
kino
kung fu styl Modliszki
wspinaczka skalna
żeglarstwo
rolki
kino
Inne
NAGRODY:
Złota Strzała Media Marketing Polska 2004 – w kategorii program lojalnościowy (przygotowany dla ICI Paints –marki Dulux, Hammerite, Pillak)
Złota Strzała Media Marketing Polska 2005 oraz Wyróżnienie Boomerang 2005 – w kategorii program lojalnościowy przygotowany dla Boehringer Ingelheim (Geriavit, Mucosolvan, Venastat, Menofem)
Grand Prix Golden Arrow 2006 – w kategorii program lojalnościowy – przygotowany dla Polfa Kutno IVAX
Złota Strzała Media Marketing Polska 2004 – w kategorii program lojalnościowy (przygotowany dla ICI Paints –marki Dulux, Hammerite, Pillak)
Złota Strzała Media Marketing Polska 2005 oraz Wyróżnienie Boomerang 2005 – w kategorii program lojalnościowy przygotowany dla Boehringer Ingelheim (Geriavit, Mucosolvan, Venastat, Menofem)
Grand Prix Golden Arrow 2006 – w kategorii program lojalnościowy – przygotowany dla Polfa Kutno IVAX
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Czas na mobi
Grupa dla pasjonatów mobile! Tutaj rozmawiamy o rozwiązaniach mobilnych - aplikacjach, stronach, sklepach, kampaniach reklamowych, itp.
Kung fu
Kung Fu Modliszki - zapraszam wszystkich miłośników tej sztuki walki i tych którzy jeszcze nimi nie są :)
Mobile Marketing
Komórka jako narzędzie marketingowe? mmsy, smsy, dedykowane aplikacje? Serwisy WAPowe? a może komunikacja przez bluetooth? Photocode's? let is talk about it...
Mobile Marketing & Interactive
Grupa osób wspierająca pomysłowe i użyteczne rozwiązania mobile marketingowe. „Liczy się pomysł technologia już jest!” - Rafał Piórkowski
MobilnyMarketing.biz
Grupa dla użytkowników branżowego serwisu MobileMarketing.pl - opisującego nowości na rynku, gotowe strategie i pomysły na wykorzystanie marketingu mobilnego w praktyce.