Damian Duda

Student, Dolnośląska Szkoła Wyższa
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

SOLCOM-BAYARD Sp. z o.o.
Telepracownik/Konsultant Klienta
- Wykonywanie rozmów handlowych zgodnie z przyjętym planem telemarketingu,
- Zdobywanie i pogłębianie informacji na temat potencjalnych i aktualnych klientów firmy,
- Organizowanie spotkań i prezentacji handlowych u przyszłych klientów firmy,
- Przekazywanie informacji o klientach do Specjalisty ds. Marketingu,
- Współpraca z zarządzającym BH i Dyrektorem Wykonawczym w zakresie proponowanych działań sprzedażowych,
- Współpraca z Działem Operacyjnym w zakresie przygotowywanych ofert szczegółowych, handlowych i przetargowych,
- Sporządzanie raportów z wykonywanej pracy zgodnie z obowiązującym w firmie systemem raportowania.

Szkolenia i kursy

Posiadam Certyfikat ukończonego szkolenia z zakresu Marketingu: "Marketing-Skuteczna sprzedaż"

Edukacja

Logo
Edukacja zdrowotna i bepieczeństwo higiena pracy, licencjackie
Dolnośląska Szkoła Wyższa

Zainteresowania

Psychologia rozwoju i osobowości, pływam kajakiem po Odrze, jeżdżę rowerem, uwielbiam biegać i spacerować. Interesuję się piłką nożną w wydaniu klubowym Liga Mistrzów.

Inne

Jestem osobą punktualną, kompetentną, rzetelną, sumiennie wykonuje swoje obowiązki, jestem ambitny.

Grupy

Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Dolnośląska Szkoła Wyższa
Dolnośląska Szkoła Wyższa