Umiejętności
Microsoft Office 365
Adobe Illustrator
Adobe Photoshop CS6
rezerwacja hoteli
rezerwacja samolotów
organizacja wycieczek
organizacja wyjazdów grupowych i indywidualnych
Microsoft Dynamics CRM 2011
Rezerwacje podróży, hoteli, sal konferencyjnych i samochodów
Microsoft Dynamics CRM 2013
Skype for Business
pinnacle studio 20
obsługa portal.office.com
Cloud Solution Provider
Microsoft Teams
Microsoft Identity Platform
Adobe Photoshop CC 2018
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Technical Coordinator
Vestas Service Delivery Center
- Maintaining turbine related data in system and other data bases.
- Processing service requests in system.
- Service order administration and handling.
- Coordinating issue solutions between various internal groups.
- Coming up with improvement ideas.
- Preparing presentations and reports.
- Processing service requests in system.
- Service order administration and handling.
- Coordinating issue solutions between various internal groups.
- Coming up with improvement ideas.
- Preparing presentations and reports.
Senior Microsoft Office 365 Premier Technical Support Ambassador
Majorel
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z Microsoft Identity Platform (Azure Active Directory), Skype for Business/ Teams, SharePoint, OneDrive.
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365
Microsoft Office 365 Premier Technical Support Ambassador
Majorel
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z Microsoft Identity Platform (Azure Active Directory), Skype for Business/ Teams.
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365;
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365;
Microsoft Office 365 Technical Support Ambassador
Majorel
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z Microsoft Identity Platform (Azure Active Directory), Skype for Business/ Teams.
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365;
- Przetwarzanie i rozwiązywanie zapytań technicznych we współpracy z wewnętrznymi działami obsługi, a także zespołami eskalacji klienta;
- Indywidualna obsługa przypisanych klientów biznesowych;
- Indywidualna pomoc techniczna dla różnych produktów, w tym instalacja, wdrażanie, analiza błędów i rozwiązywanie problemów;
- Obsługa wszystkich funkcji specyficznych dla klienta systemów EDP (systemy telefoniczne, bazy danych itp.);
- Przekazywanie spraw do wyższych działów wsparcia, a także śledzenie całej eskalacji do ostatecznego zamknięcia sprawy;
- Kontakt i wsparcie klientów, w tym przychodzących i wychodzących kanałów wsparcia: telefon i e-mail;
- Ciągłe doskonalenie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i umiejętności miękkich związanych z obsługą klienta, w tym technicznej wiedzy o produktach Microsoft - rodziny produktów Office 365;
Microsoft Partner Network Junior Subject Matter Expert
Arvato Bertelsmann, Szczecin
- Obsługa rozmów, e-maili, czatów oraz faksów przychodzących;
- Obsługa rozmów i wiadomości e-maili wychodzących zgodnie z obowiązującymi procesami;
- Identyfikacja potrzeb klienta i rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami postępowania;
- Wsparcie i pomoc konsultantom przy rozwiązywaniu bieżących problemów merytorycznych;
- Stałe pogłębianie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i usług;
- Przejmowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi procedurami, przekazywanych przez konsultantów rozmów z „trudnymi” klientami;
- Identyfikacja problemów wymagających eskalacji i rozwiązywanie ich zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Informowanie przełożonych (w uzgodnieniu z Przełożonym Merytorycznym) konsultantów o zmianach dotyczących obowiązujących produktów i usług poprzez:
• Przesyłanie komunikatów w drodze elektronicznej;
• Aktualizacje dostępnej w Internecie dokumentacji dotyczących obsługiwanych produktów i usług;
• Aktualizacje obowiązujących procedur obsługi produktu/usługi;
- Bieżące monitorowanie poziomu wiedzy konsultantów na temat obsługiwanych produktów i usług poprzez regularny odsłuch kontrolny prowadzonych rozmów;
- Sporządzanie raportów monitoringu na potrzeby zespołu TQ i Kierownictwa Contact Center;
- Przegotowywanie innych raportów i zestawień na potrzeby Kierownictwa Contact Center;
- Udział w telekonferencjach z udziałem Klienta;
- Przypisywanie spraw konsultantom zgodnie z obowiązującymi procedurami postępowania;
- Współpraca i bieżąca komunikacja z Arvato Direct Services w ramach powierzonego zakresu obowiązków;
- Cotygodniowa analiza zmian dotyczących procesów oraz zakresu wiedzy;
- Wsparcie agentów obsługujących klientów Microsoft Partner Network oraz Cloud Solution Providers;
- Analiza istniejących procesów i adaptowanie ich do zmieniających się warunków w celu optymalizacji pracy na projekcie;
- Obsługa rozmów i wiadomości e-maili wychodzących zgodnie z obowiązującymi procesami;
- Identyfikacja potrzeb klienta i rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami postępowania;
- Wsparcie i pomoc konsultantom przy rozwiązywaniu bieżących problemów merytorycznych;
- Stałe pogłębianie wiedzy na temat obsługiwanych produktów i usług;
- Przejmowanie i prowadzenie zgodnie z obowiązującymi procedurami, przekazywanych przez konsultantów rozmów z „trudnymi” klientami;
- Identyfikacja problemów wymagających eskalacji i rozwiązywanie ich zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Informowanie przełożonych (w uzgodnieniu z Przełożonym Merytorycznym) konsultantów o zmianach dotyczących obowiązujących produktów i usług poprzez:
• Przesyłanie komunikatów w drodze elektronicznej;
• Aktualizacje dostępnej w Internecie dokumentacji dotyczących obsługiwanych produktów i usług;
• Aktualizacje obowiązujących procedur obsługi produktu/usługi;
- Bieżące monitorowanie poziomu wiedzy konsultantów na temat obsługiwanych produktów i usług poprzez regularny odsłuch kontrolny prowadzonych rozmów;
- Sporządzanie raportów monitoringu na potrzeby zespołu TQ i Kierownictwa Contact Center;
- Przegotowywanie innych raportów i zestawień na potrzeby Kierownictwa Contact Center;
- Udział w telekonferencjach z udziałem Klienta;
- Przypisywanie spraw konsultantom zgodnie z obowiązującymi procedurami postępowania;
- Współpraca i bieżąca komunikacja z Arvato Direct Services w ramach powierzonego zakresu obowiązków;
- Cotygodniowa analiza zmian dotyczących procesów oraz zakresu wiedzy;
- Wsparcie agentów obsługujących klientów Microsoft Partner Network oraz Cloud Solution Providers;
- Analiza istniejących procesów i adaptowanie ich do zmieniających się warunków w celu optymalizacji pracy na projekcie;
Starszy Konsultant ds. obsługi Klienta
Arvato Bertelsmann, Szczecin
- Obsługa klientów biznesowych (Partnerów Microsoft) (telefon i email- region EMEA, czat - regiony EMEA, APAC, LATAM, NA) w języku angielskim.
- Tworzenie dokumentacji i przekazywanie do wyższych działów wsparcia.
- Pomoc w kompletowaniu zamówień i aktywowaniu produktów Office 365, Dynamics 365,
- Nawigacja po portalach i stronach produktów: portal.office.com (Office Admin Center), partners.microsoft.com (Partner Membership Center), partner.microsoft.com, partnercenter.microsoft.com (Partner Center).
- Tworzenie spraw i kontaktów w programach Dynamics CRM 2011 oraz Dynamics CRM 2013, (tworzenie i aktualizowanie bazy danych klientów biznesowych).
- Obsługa klientów programu CSP (Cloud Solution Provider)
- Tworzenie dokumentacji i przekazywanie do wyższych działów wsparcia.
- Pomoc w kompletowaniu zamówień i aktywowaniu produktów Office 365, Dynamics 365,
- Nawigacja po portalach i stronach produktów: portal.office.com (Office Admin Center), partners.microsoft.com (Partner Membership Center), partner.microsoft.com, partnercenter.microsoft.com (Partner Center).
- Tworzenie spraw i kontaktów w programach Dynamics CRM 2011 oraz Dynamics CRM 2013, (tworzenie i aktualizowanie bazy danych klientów biznesowych).
- Obsługa klientów programu CSP (Cloud Solution Provider)
Konsultant telefoniczny ds. obsługi klienta
Arvato Bertelsmann, Szczecin
- Obsługa klientów biznesowych (Partnerów Microsoft) (telefon i email- region EMEA, czat - regiony EMEA, APAC, LATAM, NA) w języku angielskim.
- Tworzenie dokumentacji i przekazywanie do wyższych działów wsparcia.
- Pomoc w kompletowaniu zamówień i aktywowaniu produktów Office 365, Dynamics 365,
-Nawigacja po portalach i stronach produktów: portal.office.com (Office Admin Center), partners.microsoft.com (Partner Membership Center), partner.microsoft.com, partnercenter.microsoft.com (Partner Center).
- Tworzenie dokumentacji i przekazywanie do wyższych działów wsparcia.
- Pomoc w kompletowaniu zamówień i aktywowaniu produktów Office 365, Dynamics 365,
-Nawigacja po portalach i stronach produktów: portal.office.com (Office Admin Center), partners.microsoft.com (Partner Membership Center), partner.microsoft.com, partnercenter.microsoft.com (Partner Center).
Team Leader in Guest Catering Department
Butlines Skyline Ltd., Minehead, United Kingdom
- Motywowanie i wspieranie pozostałych pracowników.
- Coachowanie i rozwiązywanie problemów wśród pracowników; pomoc w rozwiązywaniu problemów behawioralnych., utrzymywanie zdrowych relacji pomiędzy pracownikami.
- Utrzymywanie zdrowej dynamiki pracy.
- Wypełnianie raportów z wypadków, udzielanie pierwszej pomocy, wypełnianie list otwarcia i zamknięcia restauracji,
- Tworzenie środowiska opartego na otwartości i zaufaniu.
- Przeprowadzanie treningów BHP dla nowych pracowników.
- Coachowanie i rozwiązywanie problemów wśród pracowników; pomoc w rozwiązywaniu problemów behawioralnych., utrzymywanie zdrowych relacji pomiędzy pracownikami.
- Utrzymywanie zdrowej dynamiki pracy.
- Wypełnianie raportów z wypadków, udzielanie pierwszej pomocy, wypełnianie list otwarcia i zamknięcia restauracji,
- Tworzenie środowiska opartego na otwartości i zaufaniu.
- Przeprowadzanie treningów BHP dla nowych pracowników.
Door Host in Guest Catering Department
Butlines Skyline Ltd., Minehead, United Kingdom
- Witanie gości, sprawdzanie ich na liście, podawanie informacji na temat restauracji oraz całego ośrodka wczasowego Butlines
- Udzielanie pierwszej pomocy w razie wypadku na terenie restauracji lub całego ośrodka wczasowego.
- Udzielanie pierwszej pomocy w razie wypadku na terenie restauracji lub całego ośrodka wczasowego.
Team Member in Guest Catering and Accommodation Department
Butlines Skyline Ltd., Minehead, United Kingdom.
- Zapewnianie doskonałej obsługi klienta , przez cały czas.
- Utrzymywanie wysokiej jakości czystości na terenie ośrodka wczasowego Butlines w strefach obsługi gości a także poza nimi.
- Udzielanie informacji na temat ośrodka.
- Utrzymywanie wysokiej jakości czystości na terenie ośrodka wczasowego Butlines w strefach obsługi gości a także poza nimi.
- Udzielanie informacji na temat ośrodka.
Referent ds. zagranicznej turystyki przyjazdowej
Biuro Turystyki i Podróży Bałtour
- Nawiązywanie kontaktów z zagranicznymi kontrahentami (głównie z państw Skandynawskich).
- Tworzenie ofert turystycznych (treści w języku polskim oraz angielskim i ich oprawy graficzno-wizualnej) -
- Prowadzenie strony internetowej biura, oraz kont na portalach społecznościowych Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest.
- Konserwacja sprzętu komputerowego.
- Tworzenie ofert turystycznych (treści w języku polskim oraz angielskim i ich oprawy graficzno-wizualnej) -
- Prowadzenie strony internetowej biura, oraz kont na portalach społecznościowych Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest.
- Konserwacja sprzętu komputerowego.
Team Member in Accommodation Department
Butlines Skyline Ltd., Minehead, United Kingdom
- Zapewnianie doskonałej obsługi klienta , przez cały czas.
- Utrzymywanie wysokiej jakości czystości na terenie ośrodka wczasowego Butlines w strefach obsługi gości a także poza nimi.
- Udzielanie informacji na temat ośrodka.
- Utrzymywanie wysokiej jakości czystości na terenie ośrodka wczasowego Butlines w strefach obsługi gości a także poza nimi.
- Udzielanie informacji na temat ośrodka.
Projekty
Szkolenia i kursy
02.01 - 12.01.2018 - Szkolenie HelpDesk
28.08 - 08.09.2017 - Szkolenie CSP (Cloud Solution Provider)
16.05.2016 - 16.06.2016 - Szkolenie z programu partnerskiego firmy Microsoft, obsługa portali partnerskich: portal.office.com, partner.micosoft.com, partners.microsoft.com,
14.03.2016 - 15.04.2016 - Szkolenie z produktów Cloudowych firmy Microsoft (pakiety Office 365), ich aktywacja, obsługa portalu Office 365 Admin Center, fakturowanie.
14.05.2014 – Level 3 Award in First Aid at Work
18.03.2014 – Level 2 Award in Food Safety in Catering
05.07.2012 – “Scandinavia - Norway – New Markets = New Possibilities” szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
27.03.2012 - Social Media w Turystyce - szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
12.10.2012 - Współczesne Public Relations w Turystyce - Efektywna Promocja Firmy - szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
28 – 30.10.2010 - Uczestnik International Glaciological Society Nordic Branch Meeting 2010 w Kopenhadze – lista uczestników dostępna pod adresem: https://sites.google.com/site/nigs2010/participants
15.08 - 31.12.2010 - Wymiana Studencka w ramach programu Erasmus na Uniwersytecie w Oslo. Przedmioty przerabiane w czasie wymiany to: Environmental Geology, Glaciology, Norwegian for International Students 60 Hour Introductory Course, Norwegian Life and Society.
09.04 - 16.05.2010 - Kurs na pilota wycieczek organizowany przez Uniwersytet Szczeciński.
16 – 20.05.2009 – Uczestnik w konferencji dla studentów: Tourism and Cruise Shipping on the Baltic Sea - Rostock, Niemcy.
28.08 - 08.09.2017 - Szkolenie CSP (Cloud Solution Provider)
16.05.2016 - 16.06.2016 - Szkolenie z programu partnerskiego firmy Microsoft, obsługa portali partnerskich: portal.office.com, partner.micosoft.com, partners.microsoft.com,
14.03.2016 - 15.04.2016 - Szkolenie z produktów Cloudowych firmy Microsoft (pakiety Office 365), ich aktywacja, obsługa portalu Office 365 Admin Center, fakturowanie.
14.05.2014 – Level 3 Award in First Aid at Work
18.03.2014 – Level 2 Award in Food Safety in Catering
05.07.2012 – “Scandinavia - Norway – New Markets = New Possibilities” szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
27.03.2012 - Social Media w Turystyce - szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
12.10.2012 - Współczesne Public Relations w Turystyce - Efektywna Promocja Firmy - szkolenie organizowane przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii oraz Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie.
28 – 30.10.2010 - Uczestnik International Glaciological Society Nordic Branch Meeting 2010 w Kopenhadze – lista uczestników dostępna pod adresem: https://sites.google.com/site/nigs2010/participants
15.08 - 31.12.2010 - Wymiana Studencka w ramach programu Erasmus na Uniwersytecie w Oslo. Przedmioty przerabiane w czasie wymiany to: Environmental Geology, Glaciology, Norwegian for International Students 60 Hour Introductory Course, Norwegian Life and Society.
09.04 - 16.05.2010 - Kurs na pilota wycieczek organizowany przez Uniwersytet Szczeciński.
16 – 20.05.2009 – Uczestnik w konferencji dla studentów: Tourism and Cruise Shipping on the Baltic Sea - Rostock, Niemcy.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Geografia (oceanografia, glacjologia, geografia społeczno-ekonomiczna),
Turystyka aktywna (jazda na rowerze, turystyka górska),
Fotografia (skanowanie do wysokiej rozdzielczości starych i zniszczonych zdjęć i negatywów a następnie ich odnawianie w programie Adobe Photoshop
Historia (Archeologia, historia II Wojny Światowej, historia starożytna, historia nowożytna, historia PRL i III RP, historia wywiadu i kontrwywiadu wojskowego),
Muzyka (rock, heavy metal, muzyka klasyczna, opera),
Astronomia i kosmologia,
Kartografia (generalizacja map),
Informatyka,
Biologia (paleontologia, paleobotanika).
Turystyka aktywna (jazda na rowerze, turystyka górska),
Fotografia (skanowanie do wysokiej rozdzielczości starych i zniszczonych zdjęć i negatywów a następnie ich odnawianie w programie Adobe Photoshop
Historia (Archeologia, historia II Wojny Światowej, historia starożytna, historia nowożytna, historia PRL i III RP, historia wywiadu i kontrwywiadu wojskowego),
Muzyka (rock, heavy metal, muzyka klasyczna, opera),
Astronomia i kosmologia,
Kartografia (generalizacja map),
Informatyka,
Biologia (paleontologia, paleobotanika).