Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny kierownik ds. sprzedaży w Polsce Południowej
Zakres obowiązków:
- realizacja budżetu sprzedażowego TOA określonego i przedstawionego przez
Pracodawcę na dany rok kalendarzowy z uwzględnieniem również realizacji
narastająco w okresie miesięcznym na przestrzeni danego roku,
- podejmowanie działań handlowych z myślą o maksymilizacji sprzedaży swojej oraz
całego Pracowdawcy w następnych latach,
- aktywne pozyskiwanie tematów handlowych związanych ze sprzedażą
produktów/systemów TOA oraz usług związanych ze sprzedażą tych produktów
- pozostawanie w ciągłym kontakcie z dotychczasowymi klientami firmy TOA,
projektantami i inżynierami
- budowanie długookresowych relacji z klientami Firmy
- aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami, w celu sprzedaży
produktów
- aktywne poszukiwanie nawiązywanie relacji z nowymi projektantami, inżynierami,
rzeczoznawcami pożarowymi w celu przekazywania wiedzy na temat oferty TOA,
budowanie projektów z użyciem produktów TOA i budowania pozytywnego wizerunku
TOA i oferowanych przez nią rozwiązań
- regularne odbywanie spotkań z nowymi i stałymi klientami Pracodawcy zgodnie z
wytycznymi kierownictwa Pracodawcy
- prowadzenie szkoleń produktowych we współpracy z pracownikami działu
technicznego,
- przygotowywanie raportów z odbytych spotkań, sporządzonych ofert oraz innych
określonych przez kierownictwo TOA
- sporządzanie ofert i kosztorysów z zachowaniem należytej staranności i posiadanej
wiedzy produktowej oraz z uwzględnieniem wytycznych przekazanych przez
kierownictwo TOA
- realizacja zamówień od klientów, zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- szczegółowa znajomośc urządzeń/ systemów oferowanych przez TOA
- znajomośc wybranych, aktualnie obowiązujących przepisów związanych z ochroną
przeciwpożarową obiektów w świetle oferowanych produktów,
- orientowanie się w lokalnym rynku potencjalnych klientów TOA oraz konkurencji
działającej na tym rynku
- przechowywanie kopii ofert złożonych w archiwum TOA oraz prowadzenie rejestrów
umów i innych dokumentów na polecenie kierownictwa TOA
- tworzenie i stałe uaktualnienie bazy kontaktów
- gromadzenie informacji na temat konkurencji działającej na rynku oraz oferowanych
przez nią produktów i usług
- prowadzenie obserwacji na temat rynku budowlanego, gromadzenie informacji o
trendach i zmianach w oparciu o dostępne narzędzia internetowe oraz płatne programy
baz danych
- poszukiwanie kontaktu z osobami opiniotwórczymi i ekspertami branży
zaangażowanymi w realizację ważnych projektów
- współpraca z działem technicznym, w tym przekazywanie dla pracowników pionu
technicznego odpowiedniej jakościowo dokumentacji uzyskanej od klienta a niezbędnej
do prawidłowego skonfigurowania oferowanego systemu przez dział techniczny,
- współpraca z działem marketingu w ramach przekazywania informacji handlowych,
posiadanych kontaktów handlowych oraz regularnej aktualizacji handlowych baz
danych,
- zastępowanie pozostałych pracowników działu handlowego w przypadku nieobecności,
- realizacja innych czynności zleconych przez kierownictwo TOA.
- realizacja budżetu sprzedażowego TOA określonego i przedstawionego przez
Pracodawcę na dany rok kalendarzowy z uwzględnieniem również realizacji
narastająco w okresie miesięcznym na przestrzeni danego roku,
- podejmowanie działań handlowych z myślą o maksymilizacji sprzedaży swojej oraz
całego Pracowdawcy w następnych latach,
- aktywne pozyskiwanie tematów handlowych związanych ze sprzedażą
produktów/systemów TOA oraz usług związanych ze sprzedażą tych produktów
- pozostawanie w ciągłym kontakcie z dotychczasowymi klientami firmy TOA,
projektantami i inżynierami
- budowanie długookresowych relacji z klientami Firmy
- aktywne poszukiwanie i nawiązywanie relacji z nowymi klientami, w celu sprzedaży
produktów
- aktywne poszukiwanie nawiązywanie relacji z nowymi projektantami, inżynierami,
rzeczoznawcami pożarowymi w celu przekazywania wiedzy na temat oferty TOA,
budowanie projektów z użyciem produktów TOA i budowania pozytywnego wizerunku
TOA i oferowanych przez nią rozwiązań
- regularne odbywanie spotkań z nowymi i stałymi klientami Pracodawcy zgodnie z
wytycznymi kierownictwa Pracodawcy
- prowadzenie szkoleń produktowych we współpracy z pracownikami działu
technicznego,
- przygotowywanie raportów z odbytych spotkań, sporządzonych ofert oraz innych
określonych przez kierownictwo TOA
- sporządzanie ofert i kosztorysów z zachowaniem należytej staranności i posiadanej
wiedzy produktowej oraz z uwzględnieniem wytycznych przekazanych przez
kierownictwo TOA
- realizacja zamówień od klientów, zgodnie z procedurami przyjętymi w firmie
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- szczegółowa znajomośc urządzeń/ systemów oferowanych przez TOA
- znajomośc wybranych, aktualnie obowiązujących przepisów związanych z ochroną
przeciwpożarową obiektów w świetle oferowanych produktów,
- orientowanie się w lokalnym rynku potencjalnych klientów TOA oraz konkurencji
działającej na tym rynku
- przechowywanie kopii ofert złożonych w archiwum TOA oraz prowadzenie rejestrów
umów i innych dokumentów na polecenie kierownictwa TOA
- tworzenie i stałe uaktualnienie bazy kontaktów
- gromadzenie informacji na temat konkurencji działającej na rynku oraz oferowanych
przez nią produktów i usług
- prowadzenie obserwacji na temat rynku budowlanego, gromadzenie informacji o
trendach i zmianach w oparciu o dostępne narzędzia internetowe oraz płatne programy
baz danych
- poszukiwanie kontaktu z osobami opiniotwórczymi i ekspertami branży
zaangażowanymi w realizację ważnych projektów
- współpraca z działem technicznym, w tym przekazywanie dla pracowników pionu
technicznego odpowiedniej jakościowo dokumentacji uzyskanej od klienta a niezbędnej
do prawidłowego skonfigurowania oferowanego systemu przez dział techniczny,
- współpraca z działem marketingu w ramach przekazywania informacji handlowych,
posiadanych kontaktów handlowych oraz regularnej aktualizacji handlowych baz
danych,
- zastępowanie pozostałych pracowników działu handlowego w przypadku nieobecności,
- realizacja innych czynności zleconych przez kierownictwo TOA.
Internal Account Manager
- terminowe prowadzenie systemów EOD, CRM i Simple
- współpraca z generalnymi wykonawcami, projektantami, inwestorami w zakresie
branży telekomunikacyjnej / elektrotechnicznej ( Kontrola dostępu, systemy włamania i napadu, urządzenia aktywne, okablowanie strukturalne, systemy przeciwpożarowe, CCTV…. )
- monitorowanie rynku zamówień publicznych i aktywne reagowanie na potrzeby
- poszukiwanie nowych rynków zbytu
- śledzenie rynku inwestycji
- częste podróże służbowe
- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych
- przygotowanie strategii i działań marketingowych
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
- sporządzanie ofert i wycen dla kontrahentów
- analiza rynku i działań konkurencji
- sporządzanie raportów i analiz
- współpraca z generalnymi wykonawcami, projektantami, inwestorami w zakresie
branży telekomunikacyjnej / elektrotechnicznej ( Kontrola dostępu, systemy włamania i napadu, urządzenia aktywne, okablowanie strukturalne, systemy przeciwpożarowe, CCTV…. )
- monitorowanie rynku zamówień publicznych i aktywne reagowanie na potrzeby
- poszukiwanie nowych rynków zbytu
- śledzenie rynku inwestycji
- częste podróże służbowe
- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych
- przygotowanie strategii i działań marketingowych
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientami firmy
- sporządzanie ofert i wycen dla kontrahentów
- analiza rynku i działań konkurencji
- sporządzanie raportów i analiz
Account Manager
ITEO Sp. z o.o.
- identyfikacja potrzeb klientów i dopasowanie produktu ( aplikacji mobilnych i
webowych ) zgodnego z wymaganiami klienta
- prowadzenie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
- monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży głównie w zakresie aplikacji
mobilnych i webowych dedykowanych branży motoryzacyjnej
- organizowanie sieci sprzedaży
- utrzymywanie kontaktów z odbiorcami
- posprzedażowe obsługiwanie klienta
- aktywne pozyskiwanie stałych kontaktów handlowych
- kompleksowe przygotowanie ofert handlowych
webowych ) zgodnego z wymaganiami klienta
- prowadzenie akcji promocyjnych i reklamowych produktów firmy
- monitorowanie rynku pod względem popytu i podaży głównie w zakresie aplikacji
mobilnych i webowych dedykowanych branży motoryzacyjnej
- organizowanie sieci sprzedaży
- utrzymywanie kontaktów z odbiorcami
- posprzedażowe obsługiwanie klienta
- aktywne pozyskiwanie stałych kontaktów handlowych
- kompleksowe przygotowanie ofert handlowych
Konsultant Klienta Biznesowego
obsługa zgłoszeń telefonicznych klientów sieci Orange
opieka nad przydzielonymi do obsługi firmami
obsługa reklamacji
aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych ( mobile, stacjonarnych )
doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
pozyskiwanie potencjalnych klientów
dążenie do utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji klientów
kompleksowa obsługa klientów kluczowych biznesowych
obsługa po sprzedażowa,doradztwo produktowe,
opieka nad przydzielonymi do obsługi firmami
obsługa reklamacji
aktywna sprzedaż usług telekomunikacyjnych ( mobile, stacjonarnych )
doradztwo w zakresie świadczonych ofert i usług
pozyskiwanie potencjalnych klientów
dążenie do utrzymania wysokiego poziomu satysfakcji klientów
kompleksowa obsługa klientów kluczowych biznesowych
obsługa po sprzedażowa,doradztwo produktowe,
Dyrektor Działu Handlowego
Vida
-kierowanie działem handlowym
-prowadzenie szkoleń dla działu handlowego
-realizacja strategii firmy z zakresu sprzedaży IT
-planowanie oraz osiąganie zamierzonych celów
-pomoc przy organizacji konferencji tematycznych
-monitorowanie rynku oraz rozbudowa bazy aktywnych klientów
- budowanie kanału partnerskiego
- prowadzenie procesów sprzedażowych (prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, negocjacje cen i umów, obsługa posprzedażna)
- koordynacja projektów wdrożeniowych
- utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami, negocjacje warunków współpracy
-prowadzenie szkoleń dla działu handlowego
-realizacja strategii firmy z zakresu sprzedaży IT
-planowanie oraz osiąganie zamierzonych celów
-pomoc przy organizacji konferencji tematycznych
-monitorowanie rynku oraz rozbudowa bazy aktywnych klientów
- budowanie kanału partnerskiego
- prowadzenie procesów sprzedażowych (prezentacje handlowe, kalkulacje cenowe, negocjacje cen i umów, obsługa posprzedażna)
- koordynacja projektów wdrożeniowych
- utrzymywanie kontaktów z dystrybutorami, negocjacje warunków współpracy
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
motoryzacja, muzyka
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Analiza biznesowa jak zobaczyć i zrozumieć dane
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką analizy biznesowej.
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją.
Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie,
którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
BPOSparrow
BPOSparrow – Centrum outsourcingu usług Contact Center. Zaprojektowane by spełniać oczekiwania, stworzone by trwać i zaspakajać najbardziej wymagających Klientów. Wspólnie dolecimy
Business Intelligence
Forum powstało aby dzielić się informacjami na temat zwiększania efektywności firmy dzięki nowoczesnej analizie istniejących danych. Na forum możesz uzyskać oraz podzielić się swoją wiedzą dotyczącą
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.