Umiejętności
Zarządzanie Marką
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
negocjacje handlowe
Sprzedawca w sklepie
Języki
angielski
biegły
czeski
dobry
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Agent Polska
Międzynarodowa firma handlowo-produkcyjna, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży materiałów drewnopochodnych tj. płyty wiórowe, płyty melaminowane, blaty robocze oraz płyty tłoczone do drzwi.
http://www.kastamonu.ro/en/distributors/
http://www.kastamonu.ro/en/distributors/
Product Manager
- Odpowiedzialny za koordynację głównej grupy produktowej - paneli podłogowych - 300 artykułów
- Wprowadzenie i koordynacja międzynarodowego projektu marki własnej 32 artykułów paneli podłogowych OBI. Opracowanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z OBI International wkładek, kartonów oraz asortymentu. Prowadzenie grupy 5 przedstawicieli podczas wykonania przebudów i zabudów w 46 marketach OBI Polska.
Efektem wprowadzenia marki własnej klienta był wzrost udziału w regale klienta o 30% oraz przyrost obrotów o ponad 40%.
- Przygotowanie założeń asortymentowych dla Castorama Rosja, Koctas Turcja oraz marketów Komfort.
- Kontrola działań promocyjnych dla klientów na rynku tradycyjnym i DIY, m.in.: VOX, Fachowiec, grupy Kingfisher, OBI, Leroy Merlin, Praktiker, PSB.
- Praca w grupie R&D m.in. nad opracowaniem założeń i kolorystyki dla nowego produktu - paneli winylowych.
- Szkolenia asortymentowe i sprzedażowe dla pracowników i klientów, krajowych i zagranicznych.
- Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowania i korekty materiałów promocyjnych, informacyjnych, katalogów oraz wzorników.
- Udział w negocjacjach handlowych prowadzonych przez Dział Sprzedaży z klientami krajowymi i zagranicznymi.
- Wprowadzenie i koordynacja międzynarodowego projektu marki własnej 32 artykułów paneli podłogowych OBI. Opracowanie zgodnie z wymaganiami i ustaleniami z OBI International wkładek, kartonów oraz asortymentu. Prowadzenie grupy 5 przedstawicieli podczas wykonania przebudów i zabudów w 46 marketach OBI Polska.
Efektem wprowadzenia marki własnej klienta był wzrost udziału w regale klienta o 30% oraz przyrost obrotów o ponad 40%.
- Przygotowanie założeń asortymentowych dla Castorama Rosja, Koctas Turcja oraz marketów Komfort.
- Kontrola działań promocyjnych dla klientów na rynku tradycyjnym i DIY, m.in.: VOX, Fachowiec, grupy Kingfisher, OBI, Leroy Merlin, Praktiker, PSB.
- Praca w grupie R&D m.in. nad opracowaniem założeń i kolorystyki dla nowego produktu - paneli winylowych.
- Szkolenia asortymentowe i sprzedażowe dla pracowników i klientów, krajowych i zagranicznych.
- Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowania i korekty materiałów promocyjnych, informacyjnych, katalogów oraz wzorników.
- Udział w negocjacjach handlowych prowadzonych przez Dział Sprzedaży z klientami krajowymi i zagranicznymi.
Kierownik Sprzedaży Polska
Kaindl Holzindustrie
Poszukiwanie nowych klientów oraz budowa sieci sprzedaży płyt meblowych i blatów roboczych:
- pozyskanie zamówienia na wyposażenie sklepów Deichmann poprzez firmę Intar,
- utworzenie sieci firm dystrybucyjnych m.in.: Chobot, Duet, DrewGips.
Koordynacja działań pomiędzy biurem w Austrii a klientami w Polsce.
- pozyskanie zamówienia na wyposażenie sklepów Deichmann poprzez firmę Intar,
- utworzenie sieci firm dystrybucyjnych m.in.: Chobot, Duet, DrewGips.
Koordynacja działań pomiędzy biurem w Austrii a klientami w Polsce.
Kierownik Sprzedaży Polska / Przedstawiciel handlowy
VEREG GmbH
- Kierowanie bieżącymi działaniami firmy Vereg GmbH na obszarze Polski, kreującymi średnio 10% obrotu całej firmy, poprzez 90 aktywnych artykułów.
- Koordynacja działań pomiędzy centralą w Austrii a klientami w Polsce.
- Bezpośredni kontakt na poziomie Dyrektorów Regionalnych, Dyrektorów Marketów, Kierowników Kategorii.
- Kierowanie pracami przedstawiciela handlowego.
- Wykonywanie zabudów, przebudów i ekspozycji w marketach.
- Opieka nad marką własną klienta - OBI.
- Wykonywanie wizyt reklamacyjnych u klientów sieciowych oraz indywidualnych, podejmowanie decyzji dotyczących sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Planowanie i dostarczenie materiałów POS.
- Kontrola i optymalizacja planów sprzedaży oraz pracy zespołu sprzedażowego.
- Koordynacja działań pomiędzy centralą w Austrii a klientami w Polsce.
- Bezpośredni kontakt na poziomie Dyrektorów Regionalnych, Dyrektorów Marketów, Kierowników Kategorii.
- Kierowanie pracami przedstawiciela handlowego.
- Wykonywanie zabudów, przebudów i ekspozycji w marketach.
- Opieka nad marką własną klienta - OBI.
- Wykonywanie wizyt reklamacyjnych u klientów sieciowych oraz indywidualnych, podejmowanie decyzji dotyczących sposobu rozpatrzenia reklamacji.
- Planowanie i dostarczenie materiałów POS.
- Kontrola i optymalizacja planów sprzedaży oraz pracy zespołu sprzedażowego.
Szkolenia i kursy
Prince2 Foundation
Specjalizacje
Budownictwo
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Zainteresowania
Historia i historie, fantastyka, narciarstwo i żeglarstwo, muzyka, komunikacja międzykulturowa
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Fantastyka
O literaturze, która przekracza granice, tworzy światy, zachwyca bogactwem wyobraźni, zadaje pytania i szuka odpowiedzi...
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.