Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager (Dentistry)
Zarządzanie produktami
- komunikacja z ostatecznymi odbiorcami
- monitorowanie działań konkurencji
- opracowywanie strategii istniejących wyrobów
- analizowanie obecnego portfela produktów i proponowanie działań zmierzających do realizacji celów biznesowych
- planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych
- bieżące monitorowanie rynku, wyników sprzedaży i marży w ramach aktualnej oferty
Rozwój nowych produktów i przygotowanie do wprowadzenia ich na rynek
- badanie potrzeb rynku
- szukanie możliwości ekspansji firmy w starych i nowych segmentach rynku
- inicjowanie projektów na nowe i innowacyjne wyroby
- ścisła współpraca z Działem Badawczo-Rozwojowym oraz Specjalistą ds. Projektów w zakresie rozwoju nowych produktów
- udział w procesie projektowania wyrobów (m.in. przygotowanie business case, portfolio produktu, benchmarking)
- opracowanie i wdrażanie strategii wprowadzania nowych wyrobów na rynek
- monitorowanie wyrobu po wprowadzeniu na rynek
- zarządzanie budżetem marketingowym w zakresie wprowadzania wyrobów na rynek
Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją informacyjną o produktach
- opracowywanie ulotek produktowych
- opiniowanie i weryfikacja instrukcji do nowych produktów
- opracowywanie prezentacji produktowych
- współudział z działem projektowym w opracowywaniu instrukcji użycia wyrobów
- przygotowywanie informacji o produktach prezentowanych w mediach
- współpraca w zakresie aktualizacji treści merytorycznej dotyczącej wyrobów na stronie internetowej, portalach branżowych i społecznościowych, prezentowanej w prasie, radiu lub TV
Pozostałe
- przygotowywanie raportów uwag o wyrobach
- ścisła współpraca i wsparcie przedstawicieli handlowych
- komunikacja z ostatecznymi odbiorcami
- monitorowanie działań konkurencji
- opracowywanie strategii istniejących wyrobów
- analizowanie obecnego portfela produktów i proponowanie działań zmierzających do realizacji celów biznesowych
- planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych
- bieżące monitorowanie rynku, wyników sprzedaży i marży w ramach aktualnej oferty
Rozwój nowych produktów i przygotowanie do wprowadzenia ich na rynek
- badanie potrzeb rynku
- szukanie możliwości ekspansji firmy w starych i nowych segmentach rynku
- inicjowanie projektów na nowe i innowacyjne wyroby
- ścisła współpraca z Działem Badawczo-Rozwojowym oraz Specjalistą ds. Projektów w zakresie rozwoju nowych produktów
- udział w procesie projektowania wyrobów (m.in. przygotowanie business case, portfolio produktu, benchmarking)
- opracowanie i wdrażanie strategii wprowadzania nowych wyrobów na rynek
- monitorowanie wyrobu po wprowadzeniu na rynek
- zarządzanie budżetem marketingowym w zakresie wprowadzania wyrobów na rynek
Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją informacyjną o produktach
- opracowywanie ulotek produktowych
- opiniowanie i weryfikacja instrukcji do nowych produktów
- opracowywanie prezentacji produktowych
- współudział z działem projektowym w opracowywaniu instrukcji użycia wyrobów
- przygotowywanie informacji o produktach prezentowanych w mediach
- współpraca w zakresie aktualizacji treści merytorycznej dotyczącej wyrobów na stronie internetowej, portalach branżowych i społecznościowych, prezentowanej w prasie, radiu lub TV
Pozostałe
- przygotowywanie raportów uwag o wyrobach
- ścisła współpraca i wsparcie przedstawicieli handlowych
Marketing Manager (Modern Wound Management, Compression Therapy, Immobilisation)
Zarządzanie produktami
- planowanie w zakresie obrotów, marż i budżetu marketingowego
- wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
- przygotowywanie strategii marketingowej
- przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Zdrowia w sprawie refundacji opatrunków specjalistycznych (wprowadzenie 23 nowych produktów na listę refundacyjną w 2012 r. oraz utrzymanie na liście refundacyjnej tych produktów w 2014 r.)
- racjonalizowanie budżetu marketingowego na poszczególne działania marketingowe
- ścisła współpraca z kierownikami sprzedaży w zakresie planowania i organizowania promocji
- analiza rynku
- współpraca z działem marketingu w centrali firmy
- przygotowywanie materiałów POS i tworzenie reklam produktów
- organizacja szkoleń dla pracowników firmy oraz lekarzy specjalistów i pielęgniarek
- organizacja uczestnictwa firmy na konferencjach medycznych krajowych i zagranicznych
- współpraca z wydawnictwami branży medycznej oraz agencją PR
- planowanie w zakresie obrotów, marż i budżetu marketingowego
- wprowadzanie nowych produktów na rynek polski
- przygotowywanie strategii marketingowej
- przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Zdrowia w sprawie refundacji opatrunków specjalistycznych (wprowadzenie 23 nowych produktów na listę refundacyjną w 2012 r. oraz utrzymanie na liście refundacyjnej tych produktów w 2014 r.)
- racjonalizowanie budżetu marketingowego na poszczególne działania marketingowe
- ścisła współpraca z kierownikami sprzedaży w zakresie planowania i organizowania promocji
- analiza rynku
- współpraca z działem marketingu w centrali firmy
- przygotowywanie materiałów POS i tworzenie reklam produktów
- organizacja szkoleń dla pracowników firmy oraz lekarzy specjalistów i pielęgniarek
- organizacja uczestnictwa firmy na konferencjach medycznych krajowych i zagranicznych
- współpraca z wydawnictwami branży medycznej oraz agencją PR
Szkolenia i kursy
LCCI 3
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Zainteresowania
podróże, sport, fitness, taniec
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Product Managera
Akademia Product Managera jest przeznaczona dla osób zainteresowanych rozwojem swojej kariery w brany farmaceutycznej na stanowisku Product Mangera.
ZUMBA FIT LOVE
Witam wszystkich bardzo serdecznie:)
to forum dla wszystkich miłośników ZUMBY :):)
zapraszam do dyskusji, wklejania piosenek układów,informacji o maratonach i imprezach zumbowych
peace love zumba !