Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
Krzysztof Lasocki - Design
- opracowywanie, realizacja i kontrola strategii marketingowych krótko i średnioterminowych;
- opracowywanie i kontrola akcji promocyjnych;
- kreowanie, realizacja i kontrola kampanii reklamowych;
- planowanie sprzedaży;
- kierowanie pracą akwizytorów i przedstawicieli handlowych
- analiza sprzedaży na podstawie informacji dostarczanych przez handlowców
- opracowywanie i kontrola akcji promocyjnych;
- kreowanie, realizacja i kontrola kampanii reklamowych;
- planowanie sprzedaży;
- kierowanie pracą akwizytorów i przedstawicieli handlowych
- analiza sprzedaży na podstawie informacji dostarczanych przez handlowców
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.