Umiejętności
Marketing
Public Relations
Komunikacja w Social Media
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Komunikacja Marketingowa
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. promocji i PR
Scena Muzyczna GAK
• Realizacja strategii promocji i PR: przygotowywanie i koordynowanie projektów reklamowych i promocyjnych, tworzenie planów i budżetów na w/w działania, realizacja projektów
• Przygotowywanie materiałów reklamowych (plakatów, ulotek, zaproszeń), obsługa social media oraz strony www
• Kontakty z mediami, pozyskiwanie patronatów medialnych, koordynacja prac biura prasowego, udzielanie wywiadów
• Organizacja eventów: konferencje, koncerty, festiwale, projekty edukacyjne, akcje promocyjne
• Przygotowywanie materiałów reklamowych (plakatów, ulotek, zaproszeń), obsługa social media oraz strony www
• Kontakty z mediami, pozyskiwanie patronatów medialnych, koordynacja prac biura prasowego, udzielanie wywiadów
• Organizacja eventów: konferencje, koncerty, festiwale, projekty edukacyjne, akcje promocyjne
Główny specjalista ds. marketingu
Fundacja Gdańska
• Tworzenie ofert dla sponsorów, klientów i kontrahentów, realizacja pozyskanych kontraktów
• Przygotowywanie kampanii promocyjno-informacyjnych, pozyskiwanie patronów medialnych, przygotowywanie informacji prasowych, wywiadów, reklam, art. sponsorowanych, koordynacja działań biura prasowego
• Odpowiedzialność za przygotowanie systemu identyfikacji firmy
• Przygotowywanie kampanii promocyjno-informacyjnych, pozyskiwanie patronów medialnych, przygotowywanie informacji prasowych, wywiadów, reklam, art. sponsorowanych, koordynacja działań biura prasowego
• Odpowiedzialność za przygotowanie systemu identyfikacji firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
Fotografia koncertowa
Tylko 3 pierwsze piosenki, bez lampy błyskowej, czyli fotografia koncertowa w pełnej krasie!
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?