Umiejętności
Komunikacja kryzysowa
Event Management
Event Marketing Strategy
Events Organizer
Marketing
komunikaty prasowe
Public Relations
Strategic Communications
Zarządzanie zespołem
Planowanie strategiczne
Strategia marketingowa
Komunikacja wewnętrzna
wystąpienia publiczne
Angielski
Organizowanie eventów
Planowanie eventów
Coaching i motywacja
produkcja eventów
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Prezes
DCh Dagmara Chmielewska PR i Events Management Company
• Koordynacja pracą zespołu PR i marketing oraz tworzenie polityki komunikacyjnej
• Budowanie strategii i zarządzanie współpracą z celebrytami oraz agencjami Public Relation
• Szkolenia z zakresu: sprzedaży, event management, obsługi klienta, HR
• Budowanie planów marketingowych oraz świadomości marki dla organizacji i firm
• Poszerzanie sieci klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji
• Budowanie strategii i zarządzanie współpracą z celebrytami oraz agencjami Public Relation
• Szkolenia z zakresu: sprzedaży, event management, obsługi klienta, HR
• Budowanie planów marketingowych oraz świadomości marki dla organizacji i firm
• Poszerzanie sieci klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji
Założyciel
Hurricane of Hearts
• Strategia rozwoju, wyznaczanie celów i budowanie budżetu Hurricane of Hearts
• Zarządzanie projektami (koordynator: Flaga na Wembley, WOŚP w Londynie, Dywizjon 303
(ok 300 wydarzeń w ciągu tego okresu)
• Kierowanie 300 osobowym zespołem w tym wyznaczanie celów, delegowanie zadań oraz wsparcie
• Pozyskiwanie i obsługa sponsorów (Orange, Morliny, Easy Jet, Ryanair, Morliny, Monay Gram)
• Zarządzanie projektami (koordynator: Flaga na Wembley, WOŚP w Londynie, Dywizjon 303
(ok 300 wydarzeń w ciągu tego okresu)
• Kierowanie 300 osobowym zespołem w tym wyznaczanie celów, delegowanie zadań oraz wsparcie
• Pozyskiwanie i obsługa sponsorów (Orange, Morliny, Easy Jet, Ryanair, Morliny, Monay Gram)
Współpraca
Film Media
• Tworzenie strategii promocji produkcji filmu Dywizjon 303 w Wielkiej Brytanii
• Zarządzanie zespołem osób związanych z pracą nad dokumentacją historyczną scenariusza filmu
• Pozyskiwanie brytyjskich partnerów projektu Dywizjon 303 (RAF, Imperial War Museum)
• Logistyka i planowanie pobytu zespołu produkcji filmu
• Zarządzanie zespołem osób związanych z pracą nad dokumentacją historyczną scenariusza filmu
• Pozyskiwanie brytyjskich partnerów projektu Dywizjon 303 (RAF, Imperial War Museum)
• Logistyka i planowanie pobytu zespołu produkcji filmu
Współzałożyciel
Polish Success Centre
• Strategia rozwoju firmy
• Przygotowanie budżetu marketingowego oraz kontrola jego realizacji
• Działania PR: copywriting, obsługa portali społecznościowych, kontakt z mediami oraz instytucjami
• Obsługa gości: logistyka, PR,
• Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla zarządu firmy
• Przygotowanie budżetu marketingowego oraz kontrola jego realizacji
• Działania PR: copywriting, obsługa portali społecznościowych, kontakt z mediami oraz instytucjami
• Obsługa gości: logistyka, PR,
• Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji dla zarządu firmy
Projekty
Flaga na Wembley
- zarządzanie polityką medialną
- promocja i PR
- zarządzanie zespołem
Najgłośniejsza i najlepiej rozpromowana akcja Polonijna w Wielkiej Brytanii - rozłożenie 40m2 flagi- szachownicy lotniczej podczas meczu Anglia- Polska. Cel akcji to przypomnienie Brytyjczykom historii dokonań polskich pilotów w Bitwie o Anglię. Do dziś dyplomaci i pracownicy MSZ nosi broszki w kształcie szachownicy lotniczej.
Zakres obowiązków
- pozyskiwanie funduszy na projekt- zarządzanie polityką medialną
- promocja i PR
- zarządzanie zespołem
WOŚP
- zarządzanie sztabem
- pozyskiwanie funduszy
- budowanie programu wydarzenia
Największy na świecie zagranicznego sztabu WOŚP w Londynie. Jest to też najbardziej promowane wydarzenie Polonijne w świecie i w Polsce.
Cieszymy się ogromną frekwencją 4000 tyś uczestników w ciągu całego dnia. Mamy 300 wolontariuszy i reklamujemy się w każdym polskim punkcie w Londynie i okolicach.
Mówią o nas media: TVN, TVP2, TV Polonia, Radio Polskie, Newsweek, Pytanie na Śniadanie oraz większość mediów polonijnych.
Program wydarzenia jest konstruowany tak by zachęcić do udziału: dzieci, rodziny i dorosłych.
Dlatego mamy widoczne coroczne sukcesy zbiórek finansowych:
2012 - 18tyś gbp
2013 - 23 tyś gbp
2014 - 27tyś gbp
2015 - 31 tyś gbp
2016 - 42 tyś gbp
Z każdym rokiem mamy więcej gwiazd oraz mediów. W ubiegłym roku zaprosiliśmy ponad 50 artystów.
Nie ma w Londynie drugiego takiego wydarzenia, które w jednym miejscu zbierałoby tylu artystów! Gościliśmy między innymi:
Jelonek, My Riot- Glaca, Poparzeni Kawa Trzy, Ja mmm Chyba Ściebie, Bartek Wrona, Wojtek Medyński, Robert Leszczyński, Majka Jeżowska, Anna Jurksztowicz, Myslovitz, Big Cyc, Czarno- Czarni, Hunter, Czesław Mozil, Kabanos, Luiza Staniec, Marek Sośnicki, Marcin Mroziński.
Cieszymy się ogromną frekwencją 4000 tyś uczestników w ciągu całego dnia. Mamy 300 wolontariuszy i reklamujemy się w każdym polskim punkcie w Londynie i okolicach.
Mówią o nas media: TVN, TVP2, TV Polonia, Radio Polskie, Newsweek, Pytanie na Śniadanie oraz większość mediów polonijnych.
Program wydarzenia jest konstruowany tak by zachęcić do udziału: dzieci, rodziny i dorosłych.
Dlatego mamy widoczne coroczne sukcesy zbiórek finansowych:
2012 - 18tyś gbp
2013 - 23 tyś gbp
2014 - 27tyś gbp
2015 - 31 tyś gbp
2016 - 42 tyś gbp
Z każdym rokiem mamy więcej gwiazd oraz mediów. W ubiegłym roku zaprosiliśmy ponad 50 artystów.
Nie ma w Londynie drugiego takiego wydarzenia, które w jednym miejscu zbierałoby tylu artystów! Gościliśmy między innymi:
Jelonek, My Riot- Glaca, Poparzeni Kawa Trzy, Ja mmm Chyba Ściebie, Bartek Wrona, Wojtek Medyński, Robert Leszczyński, Majka Jeżowska, Anna Jurksztowicz, Myslovitz, Big Cyc, Czarno- Czarni, Hunter, Czesław Mozil, Kabanos, Luiza Staniec, Marek Sośnicki, Marcin Mroziński.
Zakres obowiązków
- główny koordynator wydarzenia- zarządzanie sztabem
- pozyskiwanie funduszy
- budowanie programu wydarzenia
Szkolenia i kursy
• Mowy motywacyjne na University of Oxford, University of Greenwich, UCL, Imperial College, Univeristy of Leicester
• Mowy motywacyjne i szkolenia dla Asbiro, Polish Success Center, Oxford Association, Pozytywnych.co.uk
• Szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta w Europcar, Alamo, National - Londyn Heathrow Airport- wypożyczalnia samochodów
• Autorskie programy: Polska Ambasada w Londynie, Polski Ośrodek Społeczno- Kulturalny, Polski Komitet Olimpijski, Polski Uniwersytet na Obczyźnie
• Mowy motywacyjne i szkolenia dla Asbiro, Polish Success Center, Oxford Association, Pozytywnych.co.uk
• Szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta w Europcar, Alamo, National - Londyn Heathrow Airport- wypożyczalnia samochodów
• Autorskie programy: Polska Ambasada w Londynie, Polski Ośrodek Społeczno- Kulturalny, Polski Komitet Olimpijski, Polski Uniwersytet na Obczyźnie
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
• organizacja wydarzeń i psychologia eventów
• działalność społeczno-charytatywna
• przemówienia publiczne
• badania nad Polonią z zakresu społeczno-obywatelskiego
• literatura (biografie, literatura kobieca, polityka i historia, event management, samorozwój)
• podróże i budowanie trwałych relacji z lokalnymi instytucjami oraz mieszkańcami
• samorozwój i psychologia
• działalność społeczno-charytatywna
• przemówienia publiczne
• badania nad Polonią z zakresu społeczno-obywatelskiego
• literatura (biografie, literatura kobieca, polityka i historia, event management, samorozwój)
• podróże i budowanie trwałych relacji z lokalnymi instytucjami oraz mieszkańcami
• samorozwój i psychologia
Organizacje
• Współorganizaja Juwenaliów Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego
(odpowiedzialność za PARADE WYDZIAŁÓW i BÓJ WYDZIAŁÓW)
• Inicjacja Otwartych Dni Wydziału Humanistycznego (konferencje tematyczne, warsztaty plastyczne, targi kierunków Wydziału Humanistycznego, Parada Studentów, patronat medialny, prezentacja małych form teatralnych, konkursy ortograficzne, koncerty z udziałem alternatywnych zespołów olsztyńskich – Stare Dobre Małżeństwo, Enej, Pierzasty Waz, patronat medialny- Gazeta Olsztyńska. TVP3)
• Programy imprez agroturystycznych „U Kojrysa”
(otrzęsiny Wydziału Humanistycznego, Andrzejki, Kuligi, Powitanie Wiosny)
• Otwarte Dni Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
(przedstawienia teatralne, panele dyskusyjne, patronat medialny)
• Współpraca z mediami lokalnymi - praktyki w TVP3 Olsztyn
• Organizacja wycieczek szkolnych (Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie, Teatr Ateneum w Warszawie, Teatr Muzyczny w Gdyni)
• Udział w akademiach szkolnych oraz inicjowanie przedstawień teatralnych,
• Współorganizowanie „Konkursu francuskiej poezji śpiewanej w Nidzicy, 4.współpraca z TVP Program1, współudział w młodzieżowym programie „Rower Błażeja”
• Udział w reklamach telewizyjnych-numer 112
• Organizacja Studniówki
• Organizacja dyskotek szkolnych, Listy Mini Playbackshow, mikołajki szkolne, walentynki szkolne, organizacja Dnia Sportu, Sprzątania Świata, Dnia Dziecka, zbiórka makulatury, bal VIII klas
• 1993-1998 Drużyna Harcerska 44 Hufiec Nidzica, funkcja podzastepowego a następnie zastępowego
• Organizacja rajdów, zlotów, obozów harcerskich, małych form teatralnych oraz koncertów piosenki harcerskiej
• Stworzenie jednej z najsilniejszych organizacji polonijnych Hurricane of Hearts, która zrzesza ponad 300 prężnie działających wolontariuszy w wieku od 18 do 50 roku życia
(odpowiedzialność za PARADE WYDZIAŁÓW i BÓJ WYDZIAŁÓW)
• Inicjacja Otwartych Dni Wydziału Humanistycznego (konferencje tematyczne, warsztaty plastyczne, targi kierunków Wydziału Humanistycznego, Parada Studentów, patronat medialny, prezentacja małych form teatralnych, konkursy ortograficzne, koncerty z udziałem alternatywnych zespołów olsztyńskich – Stare Dobre Małżeństwo, Enej, Pierzasty Waz, patronat medialny- Gazeta Olsztyńska. TVP3)
• Programy imprez agroturystycznych „U Kojrysa”
(otrzęsiny Wydziału Humanistycznego, Andrzejki, Kuligi, Powitanie Wiosny)
• Otwarte Dni Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego
(przedstawienia teatralne, panele dyskusyjne, patronat medialny)
• Współpraca z mediami lokalnymi - praktyki w TVP3 Olsztyn
• Organizacja wycieczek szkolnych (Teatr im. S. Jaracza w Olsztynie, Teatr Ateneum w Warszawie, Teatr Muzyczny w Gdyni)
• Udział w akademiach szkolnych oraz inicjowanie przedstawień teatralnych,
• Współorganizowanie „Konkursu francuskiej poezji śpiewanej w Nidzicy, 4.współpraca z TVP Program1, współudział w młodzieżowym programie „Rower Błażeja”
• Udział w reklamach telewizyjnych-numer 112
• Organizacja Studniówki
• Organizacja dyskotek szkolnych, Listy Mini Playbackshow, mikołajki szkolne, walentynki szkolne, organizacja Dnia Sportu, Sprzątania Świata, Dnia Dziecka, zbiórka makulatury, bal VIII klas
• 1993-1998 Drużyna Harcerska 44 Hufiec Nidzica, funkcja podzastepowego a następnie zastępowego
• Organizacja rajdów, zlotów, obozów harcerskich, małych form teatralnych oraz koncertów piosenki harcerskiej
• Stworzenie jednej z najsilniejszych organizacji polonijnych Hurricane of Hearts, która zrzesza ponad 300 prężnie działających wolontariuszy w wieku od 18 do 50 roku życia
Inne
• 6 lat organizacji Finałów WOŚP w Londynie - największy zagraniczny sztab na świecie
• Autorstwo akcji Flaga na Wembley – Najgłośniejsza i najlepiej rozpromowana akcja Polonijna w Wielkiej Brytanii - rozłożenie 40m2 flagi- szachownicy lotniczej podczas meczu Anglia- Polska. Cel akcji to przypomnienie Brytyjczykom historii dokonań polskich pilotów w Bitwie o Anglię. Do dziś dyplomaci i pracownicy MSZ nosi broszki w kształcie szachownicy lotniczej.
• 25 lat bliski kontakt z branżą eventową, w tym 7 lat doświadczenia wbudowaniu kampanii promocyjnych związanych z wydarzeniami polsko- brytyjskimi
• Uzyskanie rekomendacji m.in: FA, Komitetu Olimpijskiego, Polskiej Ambasady RP w Londynie, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Great Ormond Street Hospital
• Autorstwo akcji Get InspiredAcademy - pomoc młodzieży z Polski w rozwijaniu pasji dziennikarskich (2013),społecznych (2014), graficznych (2015) - projekt realizowany we współpracy z BBC World, Ambasadą RP w Londynie, Easy Jet
• Zorganizowanie pierwszej na świecie pomocy dla dzieci na Ukrainie po wydarzeniach na Majdanie w 2014 roku. Wraz z ukraińskimi fundacjami Serce do Serca, Open Dialog, Samoobrona Majdan i nowym Ministerstwem Zdrowia na Ukrainie
• Autorstwo akcji Flaga na Wembley – Najgłośniejsza i najlepiej rozpromowana akcja Polonijna w Wielkiej Brytanii - rozłożenie 40m2 flagi- szachownicy lotniczej podczas meczu Anglia- Polska. Cel akcji to przypomnienie Brytyjczykom historii dokonań polskich pilotów w Bitwie o Anglię. Do dziś dyplomaci i pracownicy MSZ nosi broszki w kształcie szachownicy lotniczej.
• 25 lat bliski kontakt z branżą eventową, w tym 7 lat doświadczenia wbudowaniu kampanii promocyjnych związanych z wydarzeniami polsko- brytyjskimi
• Uzyskanie rekomendacji m.in: FA, Komitetu Olimpijskiego, Polskiej Ambasady RP w Londynie, Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, Great Ormond Street Hospital
• Autorstwo akcji Get InspiredAcademy - pomoc młodzieży z Polski w rozwijaniu pasji dziennikarskich (2013),społecznych (2014), graficznych (2015) - projekt realizowany we współpracy z BBC World, Ambasadą RP w Londynie, Easy Jet
• Zorganizowanie pierwszej na świecie pomocy dla dzieci na Ukrainie po wydarzeniach na Majdanie w 2014 roku. Wraz z ukraińskimi fundacjami Serce do Serca, Open Dialog, Samoobrona Majdan i nowym Ministerstwem Zdrowia na Ukrainie
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.