Umiejętności
Artistic Abilities
Zarządzanie Marką
Kreatywność
Event Management
planowanie eventów
Elastyczność
Komunikacja wewnętrzna
Internet
Zdolności interpersonalne
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Office
Organizacja
PowerPoint
Project Management
Public Relations
Social Media
Stylizacja
Praca w zespole
ATL
BTL
AdWords - Reklama
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Communication Specialist
komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
PR – noty prasowe, artykuły, wywiady, komunikacja z mediami
aktualizacja strony internetowej (CMS)
Social media
kampanie mailingowe (ExactTarget) – podstawy HTML, odróbka grafiki
eventy (imprezy firmowe, targi branżowe)
tłumaczenia not prasowych i artykułów
property marketing
PR – noty prasowe, artykuły, wywiady, komunikacja z mediami
aktualizacja strony internetowej (CMS)
Social media
kampanie mailingowe (ExactTarget) – podstawy HTML, odróbka grafiki
eventy (imprezy firmowe, targi branżowe)
tłumaczenia not prasowych i artykułów
property marketing
Specjalista ds. marketingu
budowa nowej marki (projekt strony www, tworzenie strategii promocji, monitoring ryku, marketing)
copywriting na potrzeby stron internetowych, blogów, social media, kampanii sprzedażowych i promocyjnych
trade marketing - ścisła współpraca z działem obsługi klienta i sprzedaży
marketing automation - Sales Manago, SMS API
video marketing, biznesowe sesje zdjęciowe
projektowanie i obsługa stron internetowych, podstawy HTML, odróbka grafiki na poziomie podstawowym, wordpress
współpraca z podwykonawcami – drukarnie, agencje, graficy, webdesignerzy
copywriting na potrzeby stron internetowych, blogów, social media, kampanii sprzedażowych i promocyjnych
trade marketing - ścisła współpraca z działem obsługi klienta i sprzedaży
marketing automation - Sales Manago, SMS API
video marketing, biznesowe sesje zdjęciowe
projektowanie i obsługa stron internetowych, podstawy HTML, odróbka grafiki na poziomie podstawowym, wordpress
współpraca z podwykonawcami – drukarnie, agencje, graficy, webdesignerzy
Koordynator marketingu
Mediwel Polska
współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy
współpraca z agencjami PR i AdWords
organizacja eventów firmowych (targi, konferencje, sesje zdjęciowe)
zarządzanie treściami w social media (Facebook, YouTube)
copywriting - tworzenie contentu na potrzeby strony internetowej, teksty reklamowe, oferty handlowe, artykuły sponsorowane
prezentacje, tłumaczenia tekstów
celebrity relations i influencer marketing
koordynacja BTL i ATL (spoty radiowe)
organizacji sesji zdjęciowych (w tym stylizacja, tworzenie scenariuszy sesji zdjęciowych oraz nagrań video)
współpraca z agencjami PR i AdWords
organizacja eventów firmowych (targi, konferencje, sesje zdjęciowe)
zarządzanie treściami w social media (Facebook, YouTube)
copywriting - tworzenie contentu na potrzeby strony internetowej, teksty reklamowe, oferty handlowe, artykuły sponsorowane
prezentacje, tłumaczenia tekstów
celebrity relations i influencer marketing
koordynacja BTL i ATL (spoty radiowe)
organizacji sesji zdjęciowych (w tym stylizacja, tworzenie scenariuszy sesji zdjęciowych oraz nagrań video)
Koordynator Projektu
udział w międzynarodowym projekcie dofinansowanym ze środków Strategii Morza Bałtyckiego - lider projektu po stronie partnera polskiego
nadzór nad prawidłowym powadzeniem dokumentacji projektowej w języku angielskim
koordynacja i organizacja międzynarodowej konferencji dla przemysłów kreatywnych
współpraca z agencjami, drukarniami (tworzenie treści, nadzór projektowy - również w języku angielskim)
Inne projekty
współpraca z osobami z sektora kultury i sztuki: malarze, muzycy, graficy, fotografowie, twórcy gier, projektanci mody, projektanci biżuterii i dodatków, architekci, designerzy, agencje artystyczne, galerie
organizacja cyklicznych eventów (networkingi branżowe) i wprowadzenie nowych produktów na rynek (szkolenia branżowe dla sektora kreatywnego)
komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
działania PR, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
tworzenie i prowadzenie stron www kilku projektów (redesign, content), redagowanie tekstów
grywalizacja – tworzenie koncepcji i jej realizacja
tworzenie infografik
Wybrane osiągnięcia
Zdobycie pozycji eksperta w dziedzinie przemysłu kreatywnego w Polsce. Przeprowadzenie warsztatu z tematyki sektora kreatywnego na Międzynarodowej Konferencji CopyCamp 2014. Gościnny udział w Konferencji Priority Area Culture w Tallinie (Northern Dimention Partnership on Culture). Nawiązanie i umocnienie kontaktów z ekspertami z dziedziny sektora kreatywnego w Europie (kraje bałtyckie, Niemcy, Belgia, Rumunia, Anglia). Zaproszenie do udziału w debacie w trakcie obchodów Międzynarodowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Fantastic Studio.
nadzór nad prawidłowym powadzeniem dokumentacji projektowej w języku angielskim
koordynacja i organizacja międzynarodowej konferencji dla przemysłów kreatywnych
współpraca z agencjami, drukarniami (tworzenie treści, nadzór projektowy - również w języku angielskim)
Inne projekty
współpraca z osobami z sektora kultury i sztuki: malarze, muzycy, graficy, fotografowie, twórcy gier, projektanci mody, projektanci biżuterii i dodatków, architekci, designerzy, agencje artystyczne, galerie
organizacja cyklicznych eventów (networkingi branżowe) i wprowadzenie nowych produktów na rynek (szkolenia branżowe dla sektora kreatywnego)
komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
działania PR, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
tworzenie i prowadzenie stron www kilku projektów (redesign, content), redagowanie tekstów
grywalizacja – tworzenie koncepcji i jej realizacja
tworzenie infografik
Wybrane osiągnięcia
Zdobycie pozycji eksperta w dziedzinie przemysłu kreatywnego w Polsce. Przeprowadzenie warsztatu z tematyki sektora kreatywnego na Międzynarodowej Konferencji CopyCamp 2014. Gościnny udział w Konferencji Priority Area Culture w Tallinie (Northern Dimention Partnership on Culture). Nawiązanie i umocnienie kontaktów z ekspertami z dziedziny sektora kreatywnego w Europie (kraje bałtyckie, Niemcy, Belgia, Rumunia, Anglia). Zaproszenie do udziału w debacie w trakcie obchodów Międzynarodowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Fantastic Studio.
Specjalista ds. Promocji
współtworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej projektu
zarządzanie kontentem w social mediach
udział w tworzeniu i realizacji planu komunikacji marki CREATIVE POLAND
organizacja cyklicznych eventów (szkolenia, targi, warsztaty, wykłady, konferencje)
tworzenie strony www (CMS, content, design), redagowanie tekstów, tłumaczenia
Wybrane osiągnięcia:
Reprezentacja projektu na targach DMY Berlin (prezentacja i debata w języku angielskim), koordynowanie udziału partnerów Towarzystwa w Jarmarku Dominikańskim (23 dni, każdego dnia inny artysta prezentowany na stoisku projektu), organizacja stoiska oraz prowadzenie debaty na targach Interior&Design w Warszawie (10 firm tworzących jedno wspólne stoisko), organizacja strefy wystawienniczej na konferencji Partnerstwa w Soho Faktory.
zarządzanie kontentem w social mediach
udział w tworzeniu i realizacji planu komunikacji marki CREATIVE POLAND
organizacja cyklicznych eventów (szkolenia, targi, warsztaty, wykłady, konferencje)
tworzenie strony www (CMS, content, design), redagowanie tekstów, tłumaczenia
Wybrane osiągnięcia:
Reprezentacja projektu na targach DMY Berlin (prezentacja i debata w języku angielskim), koordynowanie udziału partnerów Towarzystwa w Jarmarku Dominikańskim (23 dni, każdego dnia inny artysta prezentowany na stoisku projektu), organizacja stoiska oraz prowadzenie debaty na targach Interior&Design w Warszawie (10 firm tworzących jedno wspólne stoisko), organizacja strefy wystawienniczej na konferencji Partnerstwa w Soho Faktory.
Asystentka Producentki Projektu
Projekt Fashion Culture
Asysta przy sesjach zdjęciowych projektów (stylizacja, organizacja, logistyka, wsparcie fotografów i projektantów)
wystawiono
Dagmara Białek została moją asystentką-wolontariuszką podczas powstawania międzynarodowego projektu Fashion Culture. Wyróżnia się bardzo wysokim poziomem umiejętności interpersonalnych, elastyczna i bardzo skuteczna w swoich działaniach. Niezwykle kompetentna i pomocna, odporna na stres. Cenne jest to, że potrzeba nieustannego rozwoju powoduje, że Dagmara się otwiera na nowe doświadczenia i nie boi podejmować wyzwań.
Współorganizator
Organizacja imprezy Cykl Ludzie z Kontynentu – Warszawa Japońska 2010
wystawiono
Z Dagmarą miałem przyjemność współpracować przy okazji organizacji licznych eventów japońskich. Bardzo rzetelna, energiczna, odpowiedzialna i
wesoła osoba, która potrafiła swoją obecnością zainspirować wiele innych osób do kreatywnej i konstruktywnej pracy :) Duże zdolności interpersonalne i organizacyjne. Osoba w pełni godna zaufania. :) Doskonale radziła sobie z koordynacją pracy zespołów i grup roboczych w czasie eventu. POLECAM
wesoła osoba, która potrafiła swoją obecnością zainspirować wiele innych osób do kreatywnej i konstruktywnej pracy :) Duże zdolności interpersonalne i organizacyjne. Osoba w pełni godna zaufania. :) Doskonale radziła sobie z koordynacją pracy zespołów i grup roboczych w czasie eventu. POLECAM
Specjalista ds rozwoju zasobów ludzkich
współpraca przy tworzeniu planów komunikacji wewnętrznej firmy
employer branding
organizacja szkoleń, eventów
administracja i zarządzanie kontentem intranetu
organizacja procesu rekrutacyjnego na wybrane stanowiska
raportowanie HR, procedury HR – ISO
onboarding (wprowadzanie nowych pracowników do firmy)
employer branding
organizacja szkoleń, eventów
administracja i zarządzanie kontentem intranetu
organizacja procesu rekrutacyjnego na wybrane stanowiska
raportowanie HR, procedury HR – ISO
onboarding (wprowadzanie nowych pracowników do firmy)
Projekty
Skuteczna Sukcesja
Wsparcie procesu sukcesji w firmach poprzez dostarczenie dedykowanych usług, narzędzi i rozwiązań w oparciu nie tylko o nowoczesne technologie, ale też lata doświadczeń w dziedzinie finansowo-ubezpieczeniowej.
Zakres obowiązków
Komunikacja i marketing - budowanie marki, projekt strony www, prowadzenie social media
Szkolenia i kursy
02 - 06.2017 Etykieta językowa i skuteczna komunikacja w biznesie (Uniwersytet Otwarty)
02.2017 Networking (Construction marketing Group)
11.2016 Forum Marketingu Zintegrowanego
06.2016 Storytelling in advertising (D&AD Association)
02 - 04.2016 Myślenie projektowe i design
09.2015 Internet Week (IAB Polska)
06.2015 Learn Do Share (Storytelling) + Creative skills for innovation (Warsztat Google)
05.2015 Google AdWords (M@rketing online)
11.2014 Communicating CCI Projects (Have Communications)
09.2013 Warsztaty Dziennikarskie (Uniwersytet Otwarty)
02 - 05.2013 Zarządzanie Projektem (Uniwersytet Otwarty)
01 - 03.2013 Obróbka Cyfrowa Fotografii (Uniwersytet Otwarty)
11.2011 Warszawskie Dni Rekrutacji
11.2008 Event skuteczne narzędzie HR, PR i Marketingu
12.2007 Zarządzanie Czasem, Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne (Profesja Consulting)
10.2007 Trening Antystresowy (Profesja Consulting)
2007 Warsztaty Event Managera (cykl odbywający się co miesiąc)
02.2007 Zarządzanie projektami (Norman Benett)
04.2006 Komunikacja (FPL)
02.2017 Networking (Construction marketing Group)
11.2016 Forum Marketingu Zintegrowanego
06.2016 Storytelling in advertising (D&AD Association)
02 - 04.2016 Myślenie projektowe i design
09.2015 Internet Week (IAB Polska)
06.2015 Learn Do Share (Storytelling) + Creative skills for innovation (Warsztat Google)
05.2015 Google AdWords (M@rketing online)
11.2014 Communicating CCI Projects (Have Communications)
09.2013 Warsztaty Dziennikarskie (Uniwersytet Otwarty)
02 - 05.2013 Zarządzanie Projektem (Uniwersytet Otwarty)
01 - 03.2013 Obróbka Cyfrowa Fotografii (Uniwersytet Otwarty)
11.2011 Warszawskie Dni Rekrutacji
11.2008 Event skuteczne narzędzie HR, PR i Marketingu
12.2007 Zarządzanie Czasem, Profesjonalne prezentacje i wystąpienia publiczne (Profesja Consulting)
10.2007 Trening Antystresowy (Profesja Consulting)
2007 Warsztaty Event Managera (cykl odbywający się co miesiąc)
02.2007 Zarządzanie projektami (Norman Benett)
04.2006 Komunikacja (FPL)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Moim głównym polem zainteresowań jest moda i design. Od zawsze fascynowała mnie kultura i sztuka Krajów Dalekiego Wschodu, szczególnie Japonii. Z tym wiąże się moja przygoda ze śpiewem - przez 5 lat byłam członkiem zespołu śpiewającego w języku japońskim. W wolnym czasie czytam książki, głównie fantasy i science-fiction, ćwiczę jogę, tańczę. Lubię być na bieżąco z trendami w branży i nowinkami technologicznymi, dlatego chętnie zaglądam na blogi branżowe i biorę udział w spotkaniach branżowych. Interesuje mnie kultura start-upowa i jej wpływ na rynek.
Organizacje
* Współpraca z Fundacją "Inna Przestrzeń" - http://www.przestrzen.art.pl/ przy organizacji eventów kulturalnych
* Działalność w Partnerstwie Creative Poland, networkingownia.pl
* Działalność w Partnerstwie Creative Poland, networkingownia.pl
Inne
AMBITNA - KREATYWNA - ZMOTYWOWANA - ZORGANIZOWANA - ZAANGAŻOWANA - TROCHĘ ZWARIOWANA - ENERGICZNA - ELASTYCZNA – KONKRETNA
* Znajomość programów GIMP, podstawy Corel Draw, Adobe Photoshop i InDesign
* Znajomość pakietu MS Office, Open Office
* International Internet Certificate
* Znajomość programów GIMP, podstawy Corel Draw, Adobe Photoshop i InDesign
* Znajomość pakietu MS Office, Open Office
* International Internet Certificate
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
W POU nie dajemy recept. Uczymy jak nawigować wśród praktyki i teorii zarządzania oraz jak sprostać wyzwaniom, które stoją przed współczesnymi menedżerami.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Bezpłatne szkolenia
Grupa zbierająca informacje na temat bezpłatnych szkoleń z całego kraju i zagranicy - w wersjach spotkania w sali oraz szkolenia online. Zapraszamy do zamieszczania informacji o takich szkoleniach i .
Biznes Azja Japonia
Japonia Handel Biznes Zakupy. Zapraszamy osoby zainteresowane współpracą gospodarczą z Japonią. Dropshoper Modne Zakupy Online z Japonii.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny