Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy d/s.Kluczowych Klientów NKA
•realizacja planu sprzedaży na podległym terenie (dostawy bezpośrednie i z mag. Centralnych)
•wdrażanie i kontrola regionalnych i centralnych akcji promocyjnych zgodnie z ogólnymi założeniami firmy,
•zarządzanie budżetem kosztów stałych,
•zarządzanie budżetem kosztów merchandisigu,
•zarządzanie zespołem merchandiserów,
•coaching, motywacja oraz rozwój merchandiserów,
•spotkania z agencjami merchandisingowymi uwzględniające szkolenie i zadania na obsługiwanych halach dla merchandiserów
•ilość obsługiwanych PS 58
•efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych,
•budowanie niestandardowych ekspozycji sprzedażowych,
•wdrażanie i kontrola regionalnych i centralnych akcji promocyjnych zgodnie z ogólnymi założeniami firmy,
•zarządzanie budżetem kosztów stałych,
•zarządzanie budżetem kosztów merchandisigu,
•zarządzanie zespołem merchandiserów,
•coaching, motywacja oraz rozwój merchandiserów,
•spotkania z agencjami merchandisingowymi uwzględniające szkolenie i zadania na obsługiwanych halach dla merchandiserów
•ilość obsługiwanych PS 58
•efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych,
•budowanie niestandardowych ekspozycji sprzedażowych,
p.o. Kierownika Obszaru Sprzedaży d/s Kluczowych Klientów
•zarządzanie budżetem kosztów stałych,
•zarządzanie budżetem kosztów merchandisigu,
•coaching, motywacja oraz rozwój Przedstawicieli Handlowych,
•spotkania z agencjami merchandisingowymi uwzględniające szkolenie i zadania na obsługiwanych halach dla merchandiserów
•realizacja planu sprzedaży na podległym terenie (dostawy bezpośrednie i z mag. Centralnych)
•kontrola pracy Przedstawicieli Handlowych
•współpraca z działem Key Account Manager
•zarządzanie budżetem kosztów merchandisigu,
•coaching, motywacja oraz rozwój Przedstawicieli Handlowych,
•spotkania z agencjami merchandisingowymi uwzględniające szkolenie i zadania na obsługiwanych halach dla merchandiserów
•realizacja planu sprzedaży na podległym terenie (dostawy bezpośrednie i z mag. Centralnych)
•kontrola pracy Przedstawicieli Handlowych
•współpraca z działem Key Account Manager
Przedstawiciel handlowy d/s.Detalu
•realizacja planów sprzedaży na obsługiwanym terenie,
•budowanie dostępności produktów,
•odpowiednia ekspozycja produktów w PSD,
•dbanie o zachowanie właściwych relacji cen produktów do oferty konkurencji,
•efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych,
•realizacja strategii marek w PSD poprzez egzekucję narzędzi marketingowych i standardów handlowych,
•ilość obsługiwanych PSD 160 -180.
•budowanie dostępności produktów,
•odpowiednia ekspozycja produktów w PSD,
•dbanie o zachowanie właściwych relacji cen produktów do oferty konkurencji,
•efektywne wykorzystanie materiałów reklamowych,
•realizacja strategii marek w PSD poprzez egzekucję narzędzi marketingowych i standardów handlowych,
•ilość obsługiwanych PSD 160 -180.
Handlowiec
SBK Jeans Konfekcja
• sprzedaż klientom indywidualnym,
• zarządzanie i koordynacja pracy podległej sieci sklepów,
• dbanie o odpowiednie zatowarowanie tych sklepów,
• dbanie o odpowiednie eksponowanie towaru dla zwiększenie sprzedaży,
• ścisła współpraca z działem produkcji, zapewniając dostępność towaru,
• organizowanie i koordynowanie wyprzedaży,
• współpraca z firmami zewnętrznymi,
• zarządzanie i koordynacja pracy podległej sieci sklepów,
• dbanie o odpowiednie zatowarowanie tych sklepów,
• dbanie o odpowiednie eksponowanie towaru dla zwiększenie sprzedaży,
• ścisła współpraca z działem produkcji, zapewniając dostępność towaru,
• organizowanie i koordynowanie wyprzedaży,
• współpraca z firmami zewnętrznymi,
Szkolenia i kursy
• Certyfikat ukończenia Akademii Sprzedaży.
• Ukończony warsztat szkoleniowy Komunikacja z klientem
• ACE Training Programm - udoskonalanie umiejętności sprzedawania i merchandisingu
• Techniki negocjacji handlowych „APEX”
• Finanse dla nie finansistów „BAGNO FINANSOWE”.
• Ukończony warsztat szkoleniowy Komunikacja z klientem
• ACE Training Programm - udoskonalanie umiejętności sprzedawania i merchandisingu
• Techniki negocjacji handlowych „APEX”
• Finanse dla nie finansistów „BAGNO FINANSOWE”.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
• Sporty sztuk walk
• Nurkowanie
• Narciarstwo
• Podróże
• Wycieczki krajoznawcze motocyklem
• Muzyka
• Film
• Arcitektura
• Nurkowanie
• Narciarstwo
• Podróże
• Wycieczki krajoznawcze motocyklem
• Muzyka
• Film
• Arcitektura
Inne
• bardzo dobra znajomość arkusza Excel
• dobra znajomość pozostałych elementów pakietu MS Office
• sprawne pozyskiwanie informacji z internetu
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kategorii A, B
• dobra znajomość pozostałych elementów pakietu MS Office
• sprawne pozyskiwanie informacji z internetu
• obsługa urządzeń biurowych
• prawo jazdy kategorii A, B
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.