Pierwsze wrażenie istnieje również w sieci – między innymi za sprawą zdjęcia profilowego. To ono pozwala nam wizualnie poznać wyszukaną osobę. W przypadku wizerunku biznesowego, jaki chcemy tworzyć w mediach społecznościowych, istotne jest, by zadbać o możliwie profesjonalne zdjęcie.
W praktyce jest ono jednym z elementów profilu na Goldenline, który budzi najwięcej wątpliwości oraz jest źródłem największej liczby upomnień. Niby prosta sprawa – zwykła fotografia, która ma w założeniu uczynić nasz profil bardziej atrakcyjnym, profesjonalnym, zauważalnym. Jednak, jak się okazuje, ten właśnie element zdaje się sprawiać wiele kłopotów.
Pamiętajmy, że dobre zdjęcie powinno przedstawiać nas w sposób wyraźny. Jeśli dysponujemy zdjęciem, które wedle naszej opinii będzie dobrze prezentować się w roli fotografii profilowej, jednak nie zadowala nas jego kontrast czy balans bieli, nic nie stoi na przeszkodzie, by poprawić nieco jakość fotografii.
Wśród użytkowników Goldenline jest wielu utalentowanych grafików, a także koneserów sztuki, jednak zdjęcie profilowe ma być po prostu fotografią umożliwiającą rozpoznanie Użytkownika a także budowanie Twojego wizerunku profesjonalisty.
Pamiętaj, że dobre zdjęcie profilowe jest:
- wyraźne
- aktualne
- profesjonalne – często w stylu branży, w której albo dla której pracujesz
- pokazuje minimum całość Twojej twarzy
- powinno być uśmiechnięte
- odzwierciedla to, kim jesteś
Myślenie o zdjęciu może być świetną okazją do tego, aby zadbać o treści i opis stanowiska na swoim profilu na Goldenline. Pamiętaj, że zawsze w Centrum Kariery znajdziesz inspirujące materiały, które pomogą Ci w budowaniu swojej marki własnej.
One thought