Bieg Firmowy? Ostatnie dni na zgłoszenie

Tylko do 7 maja można się zgłosić do charytatywnej sztafety Biegu Firmowego, w której biegnie już ponad 8 600 uczestników z całej Polski. Licznik nie zwalnia tempa, a o rekordowych zapisach mówi się już teraz. Bieg Firmowy pobił wynik frekwencyjny z zeszłorocznej edycji, dając jeszcze większą nadzieję tegorocznym małym bohaterom Fundacji Everest

„Wyjątkowa” to za mało, by określić tegoroczną edycję Biegu Firmowego. Jedna z niewielu? To wyrażenie wydaje się bliższe charytatywnej sztafecie. Dlaczego? Z dnia na dzień, organizatorzy pokrewnych inicjatyw biegowych, odwołują bądź przekładają swoje eventy, pozostawiając na linii startu spragnionych biegaczy. Mimo przykrych wiadomości, realizatorzy Biegu Firmowego, zastosowali zasadę „wszystkie ręce na pokład”, aby wydarzenie odbyło się w maju.

Tym sposobem powstała dedykowana sztafeta po zdrowie, która przez kilka ostatnich tygodni zagrzewa i mobilizuje uczestników Biegu Firmowego do wzmożonej aktywności fizycznej. Równolegle trwają wyzwania w aplikacji Activy, w której uczestnicy rywalizują między sobą o największą ilość przebytych kilometrów, motywując i przygotowując się na 22 maja. Organizatorzy nie zapomnieli również o atrakcyjnych nagrodach, które udało się pozyskać dzięki wielkim sercom partnerom wydarzenia – mówi Aleksandra Boruszewska z Biegu Firmowego.

Liczba zapisanych firm do 16. edycji Biegu Firmowego jest imponująca. Dodatkowym bodźcem zachęcającym do udziału w wydarzeniu, jest fakt, że standardowe 5 km, obowiązujące przy charytatywnej sztafecie, można pokonać zarówno pieszo, jak i przy użyciu nordic walking. Organizatorzy, decydując się na ten krok, tłumaczą, że łączy nas wspólny cel, którym jest pomoc ośmiu podopiecznym Fundacji Everest.

Organizatorzy zachęcają do odwiedzenia ich kanałów społecznościowych, gdzie na bieżąco pojawiają się najnowsze informacje na temat biegu. Więcej informacji i zapisy odbywają się na stronie Biegu Firmowego 2021.

Sponsorami wydarzenia są firmy ZF, Credit Suisse, LG i Pyszne.pl. Partnerami Technologicznymi wydarzenia są firmy Deviniti, Activy Sport oraz Mindy. Partnerami wydarzenia są firmy ADECON, MAHLE oraz Lewczuk Łyszczarek i Wspólnicy. Sponsorem nagród jest firma Katalog Marzeń.

Goldenline jest patronem medialnym wydarzenia.