Caspar Dornbusch

IT-MANAGER, Inditex Holand

Umiejętności

Active Directory Budżety Cisco Certified Kierowanie DOS kierunki pracownicze Exchange 2010/2007/2003 Kierowanie ludźmi Linux Desktop Sieci lokalne Networking Ocena wyników pracownika pfSense Kierownicy projektów RDP Wirtualizacja VoIP System Windows Sieci bezprzewodowe Stacje robocze GSM/WCDMA/LTE Wincor Nixdorf POS MS Windows, MS Office, Internet Controling - elementy MS servers

Języki

niemiecki
ojczysty
angielski
biegły
polski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Inditex
IT-MANAGER
- Wdrażanie nowych projektów IT oraz nadzór nad ich realizacją.
- Implementacja nowych programów i usprawnień informatycznych.
- Koordynowanie procesu otwarć nowych sklepów od strony teleinformatycznej (infrastruktura telefonii komórkowej, kasy fiskalne, sprzęt IT).
- Zakupy sprzętu teleinformatycznego dla biura i sklepów (komputery, modemy, serwery, telefony komórkowe).
- Prowadzenie negocjacji umów z dostawcami usług IT dla wszystkich spółek Grupy Inditex (sprzęt teleinformatyczny, wsparcie techniczne itp.).
- Nadzorowanie działalności i ocena firm zewnętrznych pod względem terminowości i jakości świadczonych usług IT dla INDITEX Polska (system helpdesk, serwis sprzętu).
- Poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji kosztów zakupów sprzętu IT.
- Koordynowanie procesu budżetowania i kontroli kosztów w dziale IT.
- Weryfikacja i akceptacja comiesięcznych kosztów działu logistyki (faktury).
- Kontrolowanie prawidłowego funkcjonowania sieci informatycznej w sklepach.
- Kontrolowanie spływu raportów sprzedażowych ze sklepów.
- Nadzorowanie tworzenia nowych procedur i dokumentacji IT.
- Nadzór nad utrzymaniem, konserwacją oraz przeglądem sprzętu IT w biurze i sklepach.
- Nadzór i organizacja napraw oraz wymian sprzętu teleinformatycznego.
- Rozliczanie pracowników wszystkich spółek Grupy Inditex z używanego sprzętu oraz organizacja narzędzi pracy dla nowych pracowników.
- Bieżące wsparcie pracowników biura w obszarze IT.
- Szkolenie pracowników struktur lokalnych jak i międzynarodowych.
- Organizacja wsparcia informatycznego dla sklepów i biura na okres urlopów lub zwolnień lekarskich pracowników działu IT.
- Zarządzanie podległym zespołem oparte na wewnętrznych zasadach grupy INDITEX.
- Zarządzanie bieżącą korespondencją.
- Bieżące raportowanie do Zarządu firmy w Polsce i Centrali w Hiszpanii.
- Dbałość o atmosferę współpracy skierowanej na osiąganie wyznaczonych celów.
- Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów prawa oraz regulaminów i procedur obowiązujących w firmie.
- Godne reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o wizerunek marki, jako przyjaznego pracodawcy

Szkolenia i kursy

Cisco ICND 1

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami