Języki
rosyjski
biegły
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca i konsultant ds zarządzania procesami i jakością, działalność własna
Feedback QM Bronisław Ciaś
Freelancer, niezależny konsultant - praktyk w sprawach doskonalenia procesów w organizacji i jakości pracy, doradca kadry kierowniczej w zakresie zarządzania, kooperacji i marketingu, szkolenie tradycyjne i e-learningowe (webinary) pracowników w zakresie re-engineeringu oraz poprawy jakości (ISO, TQM), wspieranie wdrożeń lepszej organizacji pracy, doskonalenia współpracy z odbiorcami/dostawcami towarów lub usług.
Informacje:
Patrz metodologia : www.feedbackqm.com,
Metodyka Feedback QM QM (Teamor & the Team): www.copt.feedbackqm.com
Informacje:
Patrz metodologia : www.feedbackqm.com,
Metodyka Feedback QM QM (Teamor & the Team): www.copt.feedbackqm.com
Kierownik Zespołu,Doradca,Ekspert w Departamencie Zarządzania Procesami i Jakością
Opracowywanie analiz i raportów z aktywności biznesowej wszystkich placówek banku oraz aktywności i jakości pracy sprzedawców (front office), opracowywanie i wprowadzanie rozwiązań organizacyjnych oraz narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie sprzedażą i doskonalenie jakości, przygotowywanie raportów w celu doskonalenia zarządzania relacjami z klientami wewnętrznymi i klientami banku, optymalizowanie zadań pracowników i poziomu zatrudnienia, doskonalenie procesów sprzedażowych przy współpracy z komórkami sprzedażowymi (w tym projektowanie założeń i wdrażanie narzędzi informatycznych na potrzeby zarządzania, pozycjonowanie banku na rynku , współpraca z firmami badającymi rynek).
Doskonalenie jakości obsługi klientów i jakości procesów oraz doskonalenie sprzedaży i oferty produktowej (oceny jakości, badania mystery shopping, pozycjonowanie banku na rynku w obszarze jakości usług, opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klienta i jakości funkcjonowania oddziałów banku, oceny stanu organizacji oraz procesów w jednostkach i komórkach organizacyjnych
Doskonalenie jakości obsługi klientów i jakości procesów oraz doskonalenie sprzedaży i oferty produktowej (oceny jakości, badania mystery shopping, pozycjonowanie banku na rynku w obszarze jakości usług, opracowywanie i wdrażanie standardów obsługi klienta i jakości funkcjonowania oddziałów banku, oceny stanu organizacji oraz procesów w jednostkach i komórkach organizacyjnych
Z-ca Dyr Zarządzającego, Ekspert, Członek Zarządu
Aspra Consulting Sp. z o.o.
Kierownik zespołów projektowych oraz ekspert w zakresie programów naprawczych i rozwojowych, programów restrukturyzacyjnych (restrukturyzacji organizacyjnej, ekonomicznej oraz restrukturyzacji zasobów ludzkich) biznes planów, marketingowych i rozwoju sprzedaży oraz doskonalenia jakości i procesów zarządzania, Koordynowanie prac zespołu ekspertów, prace eksperckie w zakresie zarządzania procesami, marketingu.
Udział w pracach doradczych dla potrzeb klientów firmy konsultingowej, doradztwo w rozwoju marketingu i strategii sprzedaży oraz jakości zarządzania, ekspert w programie Phare ”Marketing rynku rur stalowych” na potrzeby przedsiębiorstw hutniczych
Doradztwo w zakresie rozwoju eksportu produktów i importu surowców, negocjowania umów, zawierania i realizacji kontraktów zagranicznych wyspecjalizowanego przedsiębiorstwa metalurgicznego
Udział w pracach doradczych dla potrzeb klientów firmy konsultingowej, doradztwo w rozwoju marketingu i strategii sprzedaży oraz jakości zarządzania, ekspert w programie Phare ”Marketing rynku rur stalowych” na potrzeby przedsiębiorstw hutniczych
Doradztwo w zakresie rozwoju eksportu produktów i importu surowców, negocjowania umów, zawierania i realizacji kontraktów zagranicznych wyspecjalizowanego przedsiębiorstwa metalurgicznego
Szkolenia i kursy
-Szkolenie e-learningowe jako proces mentorski - Akademia PARP
-Certyfikowany auditor wewnętrzny jakości ISO 9001-2008 wg DEKRA
-TELC B1 Grade 1
-zarządzanie jakością
-zarządzanie projektami
-projektowanie przepływów pracy i procesów iGrafx
-dyplom kandydat do Rad Nadzorczych JSSP
-kursy walut w handlu zagranicznym
-kurs pedagogiczny dla nauczycieli akademickich
- i inne
-Certyfikowany auditor wewnętrzny jakości ISO 9001-2008 wg DEKRA
-TELC B1 Grade 1
-zarządzanie jakością
-zarządzanie projektami
-projektowanie przepływów pracy i procesów iGrafx
-dyplom kandydat do Rad Nadzorczych JSSP
-kursy walut w handlu zagranicznym
-kurs pedagogiczny dla nauczycieli akademickich
- i inne
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
Cybernetyka, zarządzanie wiedzą, wynalazczość i działalność innowacyjna, nowe technologie, żeglarstwo
Inne
Wiedza i umiejętność łączenia różnych dziedzin (ekonomii, zarządzania, techniki), nieortodoksyjne, innowacyjne rozwiązywanie problemów, efektywne kierowanie zespołami projektowymi, umiejętność negocjacji oraz stosowania i wdrażania technik informatycznych dla potrzeb zarządzania, łatwe nawiązywanie kontaktów z pracownikami i organizowanie pracy zespołowej oraz kierowanie zespołami przy rozwiązywaniu i wdrażaniu zarówno typowych jak i nierutynowych zadań, doświadczenie i umiejętność w nauczaniu
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.