Umiejętności
CMS
Google Adwords
Google Analytics
Microsoft Excel
Microsoft Word
SEO
Adobe InDesign
Microsoft PowerPoint
Adobe Photoshop
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
starszy specjalista ds. promocji i e-commerce
Studio MK sp. z o.o. S.K.A.
- analiza rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego,
- współodpowiedzialność za budowę wizerunku marki w sieci,
- uczestniczenie w procesie wdrażania nowych funkcjonalności mających na celu optymalizowanie procesu zakupowego, dalszy rozwój platformy e-commerce oraz poprawę jakości pracy,
- przygotowywanie produktów do sesji zdjęciowych,
- wprowadzanie nowych produktów do systemu oraz budowanie bazy produktowej dla kanału sprzedaży on-line,
- przygotowywanie, publikację i aktualizację treści dla sklepu internetowego,
- dbałość o aktualność i spójność oferty w zakresie opisu produktu, ceny i promocji,
- współpracę z różnymi działami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji o produktach, promocjach i dostawach,
- ustawianie i wprowadzanie do systemu aktualnych promocji (banery, grafiki)
- współodpowiedzialność za budowę wizerunku marki w sieci,
- uczestniczenie w procesie wdrażania nowych funkcjonalności mających na celu optymalizowanie procesu zakupowego, dalszy rozwój platformy e-commerce oraz poprawę jakości pracy,
- przygotowywanie produktów do sesji zdjęciowych,
- wprowadzanie nowych produktów do systemu oraz budowanie bazy produktowej dla kanału sprzedaży on-line,
- przygotowywanie, publikację i aktualizację treści dla sklepu internetowego,
- dbałość o aktualność i spójność oferty w zakresie opisu produktu, ceny i promocji,
- współpracę z różnymi działami firmy oraz dostawcami w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji o produktach, promocjach i dostawach,
- ustawianie i wprowadzanie do systemu aktualnych promocji (banery, grafiki)
Specjalista ds. Promocji
- analiza trendów marketingowych w branży i monitoring działań konkurencji,
- udział w tworzeniu, realizacji i rozliczaniu działań marketingowych,
- przygotowywanie komunikacji marketingowej, w tym materiały drukowane, OOH, spoty radiowe,
- współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i innymi dostawcami usług marketingowych,
- realizacja kampanii mediowych w szczególności w kanałach on-line, radio, OOH.
- bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja,
- planowanie, kontrola wykonania, optymalizacja i raportowanie realizacji budżetów dedykowanych projektów,
- sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych z realizowanych projektów,
- wsparcie sprzedaży (przygotowywanie argumentów sprzedażowych, udział w spotkaniach)
- organizacja i udział w wydarzeniach branżowych, np. targach, eventach
- realizowanie polityki patronackiej w ramach ustalonej strategii,negocjowanie warunków współpracy z partnerami, realizację umów
- udział w tworzeniu, realizacji i rozliczaniu działań marketingowych,
- przygotowywanie komunikacji marketingowej, w tym materiały drukowane, OOH, spoty radiowe,
- współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi i innymi dostawcami usług marketingowych,
- realizacja kampanii mediowych w szczególności w kanałach on-line, radio, OOH.
- bieżący pomiar i analiza skuteczności przeprowadzonych działań oraz ich optymalizacja,
- planowanie, kontrola wykonania, optymalizacja i raportowanie realizacji budżetów dedykowanych projektów,
- sporządzanie raportów, zestawień i prezentacji multimedialnych z realizowanych projektów,
- wsparcie sprzedaży (przygotowywanie argumentów sprzedażowych, udział w spotkaniach)
- organizacja i udział w wydarzeniach branżowych, np. targach, eventach
- realizowanie polityki patronackiej w ramach ustalonej strategii,negocjowanie warunków współpracy z partnerami, realizację umów
Area Sales Manager
LBS
- budowanie długofalowych relacji z klientami,
- prowadzenie prezentacji produktów dla klientów,
- oferowanie wsparcia merytorycznego w zakresie oferowanych produktów,
- planowanie i raportowanie wyników sprzedaży,
- prezentowanie firmy podczas branżowych targów oraz eventów,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na podległym terenie,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- prowadzenie prezentacji produktów dla klientów,
- oferowanie wsparcia merytorycznego w zakresie oferowanych produktów,
- planowanie i raportowanie wyników sprzedaży,
- prezentowanie firmy podczas branżowych targów oraz eventów,
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na podległym terenie,
- monitorowanie rynku i działań konkurencji,
Account Executive
- koordynacja i zarządzanie projektami klienta (Robyg; IVG; Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju; DSH; MPWiK; Rondo 1; EMPARK; Axel Springer),
- aktywna współpraca sprzedażowa z klientem
- współpraca z pozostałymi działami agencji
- aktywna współpraca sprzedażowa z klientem
- współpraca z pozostałymi działami agencji
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Sprzedaż - FMCG
Odzież/Dodatki/Biżuteria
Zainteresowania
- psychologia,
- sztuka i design
- sztuka i design
Inne
- prawo jazdy kat. B.