Bożena Szymkowicz
Specjalista d/s Jakości i Weryfikacji w Dziale Szkoleń CC
Chorzów,
śląskie
Umiejętności
Telemarketing
Zarządzanie zespołem
Nowe Technologie
Szkolenia produktowe
nieruchomości
Szkolenia sprzedażowe
marketing produktu
Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia
prawo administracyjne
Administracja biura
Kadry i Administracja Personalna
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista d/s Jakości i Weryfikacji w Dziale Szkoleń CC
Przygotowywanie materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie szkoleń z zakresu ofert produktowych, promocji oraz nowoczesnych technik sprzedaży i jakości rozmów. Wsparcie procesu sprzedaży coachingami i szkoleniami. Monitorowanie stosowania zaleceń jakości oraz wewnętrzne ocenianie jakości rozmów.
Specjalista d/s utrzymywania nieruchomości
Przedsiębiorstwo Handlu Opałem i Materiałami Budowlanymi w Bielsku – Białej z/s w Bytomiu
Nadzór i administrowanie nieruchomościami przedsiębiorstwa, najem nieruchomości, planowanie i organizacja konserwacji i remontów w celu utrzymania stanu nieruchomości.
Jako członek zespołu likwidacyjnego odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie czynności likwidacyjnych nieruchomości i środków trwałych (zbywanie majątku przedsiębiorstwa, protokolarne przekazywanie majątku przedsiębiorstwa następcom prawnym).
Jako członek zespołu likwidacyjnego odpowiedzialna za planowanie i prowadzenie czynności likwidacyjnych nieruchomości i środków trwałych (zbywanie majątku przedsiębiorstwa, protokolarne przekazywanie majątku przedsiębiorstwa następcom prawnym).
Szkolenia i kursy
Szkolenia wewnętrzne organizowane przez Libery Poland S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Marketing
Marketing bezpośredni
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Inne
Praca w oparciu o obowiązujące przepisy i ustawy oraz umiejętność ich interpretacji i przełożenia
w praktycznym zastosowaniu.
Biegła obsługa komputera - MS Office (Word, Excel).
Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika biurowego i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Duże doświadczenie w pracy w kontakcie z często z trudnym i wymagającym klientem i pracy w stresie oraz pod presją czasu.
Umiejętność negocjacji oraz dostosowania się w zakresie szkoleń do indywidualnych potrzeb słuchaczy.
w praktycznym zastosowaniu.
Biegła obsługa komputera - MS Office (Word, Excel).
Doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika biurowego i umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Duże doświadczenie w pracy w kontakcie z często z trudnym i wymagającym klientem i pracy w stresie oraz pod presją czasu.
Umiejętność negocjacji oraz dostosowania się w zakresie szkoleń do indywidualnych potrzeb słuchaczy.