Umiejętności
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Przywództwo
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zespołów
Zarządzanie operacjami
Budowanie relacji z klientem
Angażowanie i motywowanie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Obszaru Usług Księgowości i Kadr
• Zarządzanie działalnością operacyjną w obszarze usług księgowości i kadr dla MśP;
• Odpowiedzialność za wynik finansowy departamentu i rozwój biznesu;
• Optymalizacja kosztów, inicjowanie działań prowadzących do rentowności departamentu;
• Zarządzanie zmianą, zmiana modelu biznesowego, restrukturyzacja;
• Wdrożenie oraz usprawnianie standardów i procesów jak również mechanizmów związanych z organizacją;
• Odpowiedzialność za wyznaczenie i realizację KPI,
• Tworzenie i implementacja modelu wynagrodzeń oraz systemu motywacyjnego dla dyrektorów, menedżerów, specjalistów;
• Inicjowanie zmian, które poprawiają procesy pracy pracowników, jakość obsługi klienta, zadowolenie klienta jak i zaangażowanie pracowników - wypracowanie kultury ciągłego doskonalenia;
• Tworzenie struktury organizacyjnej departamentu, ścieżki kariery, programów szkoleniowych - certyfikacyjnych; systemu ocen okresowych, implementacja profilu idealnego kandydata dla wszystkich podległych stanowisk;
• Wdrożenie miękkiego stylu zarządzania: zdefiniowanie wartości firmy, organizacja dni otwartych oraz wypracowanie modelu wyróżnień dla najlepszych pracowników;
• Odpowiedzialność za wynik finansowy departamentu i rozwój biznesu;
• Optymalizacja kosztów, inicjowanie działań prowadzących do rentowności departamentu;
• Zarządzanie zmianą, zmiana modelu biznesowego, restrukturyzacja;
• Wdrożenie oraz usprawnianie standardów i procesów jak również mechanizmów związanych z organizacją;
• Odpowiedzialność za wyznaczenie i realizację KPI,
• Tworzenie i implementacja modelu wynagrodzeń oraz systemu motywacyjnego dla dyrektorów, menedżerów, specjalistów;
• Inicjowanie zmian, które poprawiają procesy pracy pracowników, jakość obsługi klienta, zadowolenie klienta jak i zaangażowanie pracowników - wypracowanie kultury ciągłego doskonalenia;
• Tworzenie struktury organizacyjnej departamentu, ścieżki kariery, programów szkoleniowych - certyfikacyjnych; systemu ocen okresowych, implementacja profilu idealnego kandydata dla wszystkich podległych stanowisk;
• Wdrożenie miękkiego stylu zarządzania: zdefiniowanie wartości firmy, organizacja dni otwartych oraz wypracowanie modelu wyróżnień dla najlepszych pracowników;
Dyrektor Oddziału
• Zarządzanie oddziałami, administracja i organizacja pracy;
• Realizacja celów biznesowych i sprzedażowych oddziałów;
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów na lokalnym rynku;
• Współpraca z Partnerami;
• Aktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwoju, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów na terenie oddziału;
• Wdrożenie wysokich standardów jakości obsługi klienta oparte na budowaniu długofalowych relacji;
• Budowanie zespołu, bieżący rozwój i motywowanie podległych pracowników;
• Zapewnienie wsparcia, coachingu i narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania zadań indywidualnych i zespołowych;
• Rekrutacja;
• Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
• Realizacja celów biznesowych i sprzedażowych oddziałów;
• Prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania Klientów na lokalnym rynku;
• Współpraca z Partnerami;
• Aktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwoju, nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów na terenie oddziału;
• Wdrożenie wysokich standardów jakości obsługi klienta oparte na budowaniu długofalowych relacji;
• Budowanie zespołu, bieżący rozwój i motywowanie podległych pracowników;
• Zapewnienie wsparcia, coachingu i narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania zadań indywidualnych i zespołowych;
• Rekrutacja;
• Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy;
Szkolenia i kursy
EAFP - Ukończenie kursu organizowanego przez Europejską Akademię Planowania Finansowego i zdobycie certyfikatu European Financial Guide (EFG) - wrzesień - listopad 2005
Autorytet i budowanie zespołu;
Coaching i inne formy rozwoju pracowników; Coachingowe przywództwo;
Diagnozowanie talentów bez testów i kwestionariuszy osobowości;
Gra symulacyjna z zarządzania zmianą; Zarządzanie zmianą;
Lider Angażujący Pozytywna Produktywność;
Kultura ciągłego doskonalenia;
Przywództwo sytuacyjne;
Wystąpienia publiczne
Zarządzanie zespołem handlowców oraz techniki motywowania pracowników
Autorytet i budowanie zespołu;
Coaching i inne formy rozwoju pracowników; Coachingowe przywództwo;
Diagnozowanie talentów bez testów i kwestionariuszy osobowości;
Gra symulacyjna z zarządzania zmianą; Zarządzanie zmianą;
Lider Angażujący Pozytywna Produktywność;
Kultura ciągłego doskonalenia;
Przywództwo sytuacyjne;
Wystąpienia publiczne
Zarządzanie zespołem handlowców oraz techniki motywowania pracowników
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.
Doradcy Finansowi FIRMY
Opinie Klientów i Doradców na temat wszelkiego typu firm Doradztwa Finansowego i Banków istniejących na naszym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Młode mamy :-)
Zapraszam wszystkie młode mamy, dla których życie nie kończy się na praniu pieluch ;)
Pracoholicy
Jest to forum poświęcone ludziom, którzy nie mają czasu i poświęcają się głównie swojej pracy. Co zrobić, żeby w dzisiejszych czasach nie koncentrować się na pracy ale też na sobie i
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi