Umiejętności
Microsoft Office
Obsługa kasy fiskalnej
Prawo jazdy kat B
kurs kasjera - rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych krajowych i zagranicznych
znajomość prawa bankowego,
znajomość zagadnień marketingowych
znajomoś podstaw księgowości
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert z funkcją Koordynatora w Zespole Operacji Zagranicznych
Koordynacja pracy całego Zespołu Operacji Zagranicznych , pod względem poprawności oraz terminowości realizacji powierzonych zadań . Cotygodniowy podział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników działu.
Wsparcie zespołu w realizacji powierzonych zadań operacyjnych w tym przelewów zagranicznych wychodzących i przychodzących oraz raportów.
Współpraca z innymi działami banku pod względem realizacji. przelewów zagranicznych zarówno klientów banku jak i gospodarki własnej. Podejmowanie kontaktu z bankami zagranicznymi w celu wyjaśniania nieścisłości związanych z rozliczeniami międzybankowymi.
Optymalizacja procesów realizowanych w zespole poprzez wprowadzanie mechanizmów i rozwiązań poprawiających i usprawniających te procesy.
Uczestniczenie w projektach dotyczących dopasowania obowiązujących w banku procedur i instrukcji do nowo wprowadzanych regulacji oraz przepisów.
Tworzenie instrukcji realizacji procesów oraz opiniowanie wszelkich dokumentów związanych z ich realizacją w tym Tabeli Opłat i Prowizji, Regulaminów i Instrukcji.
Wsparcie zespołu w realizacji powierzonych zadań operacyjnych w tym przelewów zagranicznych wychodzących i przychodzących oraz raportów.
Współpraca z innymi działami banku pod względem realizacji. przelewów zagranicznych zarówno klientów banku jak i gospodarki własnej. Podejmowanie kontaktu z bankami zagranicznymi w celu wyjaśniania nieścisłości związanych z rozliczeniami międzybankowymi.
Optymalizacja procesów realizowanych w zespole poprzez wprowadzanie mechanizmów i rozwiązań poprawiających i usprawniających te procesy.
Uczestniczenie w projektach dotyczących dopasowania obowiązujących w banku procedur i instrukcji do nowo wprowadzanych regulacji oraz przepisów.
Tworzenie instrukcji realizacji procesów oraz opiniowanie wszelkich dokumentów związanych z ich realizacją w tym Tabeli Opłat i Prowizji, Regulaminów i Instrukcji.
Starszy specjalista
Obsługa klientów korporacyjnych, strategicznych oraz VIP banku pod względem depozytowym i rachunkowym. Kontrola poprawności naliczonych odsetek oraz prowizji bankowych.
Współpraca z doradcami sieci własnej jak i jednostek współpracujących.
Kontrola poprawności przesyłanych do realizacji dyspozycji pracowników innych działów.
Koordynacja pracy całego zespołu depozytowego, pod względem poprawności oraz terminowości realizacji powierzonych zadań . Cotygodniowy podział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników działu.
Współpraca z doradcami sieci własnej jak i jednostek współpracujących.
Kontrola poprawności przesyłanych do realizacji dyspozycji pracowników innych działów.
Koordynacja pracy całego zespołu depozytowego, pod względem poprawności oraz terminowości realizacji powierzonych zadań . Cotygodniowy podział zadań pomiędzy poszczególnych pracowników działu.
Opiekun Klienta
Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa Klientów detalicznych w zakresie depozytowym i kredytowym. Realizacja procesów zapleczowych związanych z prowadzeniem kont i rachunków bankowych.
Realizacja sprzedażowych i finansowych celów indywidualnych oraz udział w realizacji planu sprzedaży Oddziału poprzez skuteczną sprzedaż i doradztwo w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej.
Pogłębianie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez zarządzanie ich finansami oraz umiejętny dobór produktów. Obsługa kasowo – dysponencka.
Organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Archiwizacja dokumentacji bankowej. kontrola poprawności wypełniania dokumentów jak i prawidłowego wprowadzania danych do systemu transakcyjnego.
Przestrzeganie procedur i standardów
Realizacja sprzedażowych i finansowych celów indywidualnych oraz udział w realizacji planu sprzedaży Oddziału poprzez skuteczną sprzedaż i doradztwo w tym z wykorzystaniem telemarketingu i sprzedaży bezpośredniej.
Pogłębianie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez zarządzanie ich finansami oraz umiejętny dobór produktów. Obsługa kasowo – dysponencka.
Organizowanie i uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach z klientami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Archiwizacja dokumentacji bankowej. kontrola poprawności wypełniania dokumentów jak i prawidłowego wprowadzania danych do systemu transakcyjnego.
Przestrzeganie procedur i standardów
Specjalista ds. spedycji międzynarodowej
Martea Transport i Spedycja, Marta Pędowska-Łobaza
W trzech niżej wymienionych firmach zdobyłam doświadczenie zawodowe w zakresie:
Prowadzenia działalności transportowej i spedycyjnej zgodnej z Konwencją CMR i TIR, przepisami celnymi i innymi przepisami.
Prowadzenia działalności w celu pozyskiwania nowych zleceniodawców oraz współpracy ze stałymi kontrahentami firmy. Rozliczania kierowców z pobranych zaliczek, dokumentów oraz rzetelnego wykonywania poleceń służbowych. Wystawiania faktur za usługi transportowe i spedycyjne oraz dbałości o terminy spływu należności od kontrahentów. Weryfikacji oraz realizacji zleceń transportowych. Monitorowania zlecenia z wykorzystaniem systemu satelitarnego GPS. Doskonalenia procesu realizacji usług. Akceptacji zasadności faktur kosztowych i sprzedażowych.
Reprezentowania firmy w kontaktach zewnętrznych z klientami oraz dotyczących zabezpieczenia realizacji przewozu we właściwe dokumenty i zezwolenia.
Prowadzenia korespondencji z klientami
Prowadzenia działalności transportowej i spedycyjnej zgodnej z Konwencją CMR i TIR, przepisami celnymi i innymi przepisami.
Prowadzenia działalności w celu pozyskiwania nowych zleceniodawców oraz współpracy ze stałymi kontrahentami firmy. Rozliczania kierowców z pobranych zaliczek, dokumentów oraz rzetelnego wykonywania poleceń służbowych. Wystawiania faktur za usługi transportowe i spedycyjne oraz dbałości o terminy spływu należności od kontrahentów. Weryfikacji oraz realizacji zleceń transportowych. Monitorowania zlecenia z wykorzystaniem systemu satelitarnego GPS. Doskonalenia procesu realizacji usług. Akceptacji zasadności faktur kosztowych i sprzedażowych.
Reprezentowania firmy w kontaktach zewnętrznych z klientami oraz dotyczących zabezpieczenia realizacji przewozu we właściwe dokumenty i zezwolenia.
Prowadzenia korespondencji z klientami
Kierownik działu Kas, Zastępca Kierownika działu Kas
Tychydis Sp. z o.o. Supermarket E.Leclerc Tychy
Nadzór nad prawidłowym działaniem stanowisk kasowych znajdujących się na terenie sklepu oraz Punktu Obsługi Klienta, Układanie grafików dla podległych pracowników.
Rozliczanie godzin pracowniczych. Nadzór nad poprawnością rozliczania utargów kasjerskich w skarbcu.
Bezpośrednia współpraca z działem Księgowości przy dokonywaniu sprawozdań finansowych dotyczących operacji gotówkowych oraz bezgotówkowych dokonywanych w sklepie.
Wysyłanie utargów firmy do banku oraz współpraca z bankiem w zakresie wymiany bilonu.
Wykonywanie raportów kasowych dziennych oraz miesięcznych i rocznych.
Dokonywanie inwentaryzacji skarbca, a także pomoc przy inwentaryzacji całego sklepu.
Bezpośrednie szkolenie nowych pracowników oraz organizowanie zebrań z podległym zespołem.
Kontrola prawidłowej obsługi klienta
Rozliczanie godzin pracowniczych. Nadzór nad poprawnością rozliczania utargów kasjerskich w skarbcu.
Bezpośrednia współpraca z działem Księgowości przy dokonywaniu sprawozdań finansowych dotyczących operacji gotówkowych oraz bezgotówkowych dokonywanych w sklepie.
Wysyłanie utargów firmy do banku oraz współpraca z bankiem w zakresie wymiany bilonu.
Wykonywanie raportów kasowych dziennych oraz miesięcznych i rocznych.
Dokonywanie inwentaryzacji skarbca, a także pomoc przy inwentaryzacji całego sklepu.
Bezpośrednie szkolenie nowych pracowników oraz organizowanie zebrań z podległym zespołem.
Kontrola prawidłowej obsługi klienta
Instruktor ds. Produkcji – Kierownik Zmiany, Zastępca Kierownika Lokalu ds. Produkcji
Kontrola procesu produkcji. Zarządzanie podległym zespołem pracowników.
Kontrolowanie norm ilościowych oraz jakościowych produktu.
Kontrola serwisu – przegląd norm czasowych związanych z serwisem.
Nadzór nad obsługą klienta. Układanie grafików pracowniczych. Kontrola obsługi posprzedażowej.
Rozliczanie konkursów i premii pracowniczych. Rekrutacja i bezpośrednie szkolenie pracowników.
Organizowanie i przeprowadzanie zebrań pracowników.
Składanie zamówień produktu. Kontrola wdrożonego systemu HCCP
Kontrolowanie norm ilościowych oraz jakościowych produktu.
Kontrola serwisu – przegląd norm czasowych związanych z serwisem.
Nadzór nad obsługą klienta. Układanie grafików pracowniczych. Kontrola obsługi posprzedażowej.
Rozliczanie konkursów i premii pracowniczych. Rekrutacja i bezpośrednie szkolenie pracowników.
Organizowanie i przeprowadzanie zebrań pracowników.
Składanie zamówień produktu. Kontrola wdrożonego systemu HCCP
Pracownik Punktu Obsługi Klienta, Pracownik Serwisu Gwarancyjnego – Sprzedawca RTV/AGD
Obsługa po sprzedażowa klienta. Wystawianie faktur zakupu. Przyjmowanie oraz monitorowanie reklamacji klientowskich jak i przedsprzedażnych. Kontakty z kontrahentami w celu sprawnej obsługi reklamacji klientowskich
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Ukończony kurs kasjera - rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych krajowych i zagranicznych
Ukończony kurs ABC Bankowości
Ukończony kurs rozpoznawania autentyczności dokumentów.
Ukończone szkolenie "Train the Trainer, czyli jak być ciekawym dla odbiorcy"
Ukończone szkolenie z Lean Managenemt
Ukończony kurs kasjera - rozpoznawanie autentyczności znaków pieniężnych krajowych i zagranicznych
Ukończony kurs ABC Bankowości
Ukończony kurs rozpoznawania autentyczności dokumentów.
Ukończone szkolenie "Train the Trainer, czyli jak być ciekawym dla odbiorcy"
Ukończone szkolenie z Lean Managenemt
Specjalizacje
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Inne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
literatura s-fi oraz kryminalna, łyżwiarstwo,
Inne
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
Znajomość podstaw księgowości oraz prawa bankowego.
Znajomość zagadnień marketingowych.
Znajomość podstaw księgowości oraz prawa bankowego.
Znajomość zagadnień marketingowych.