Bogusława Grabowska

AXA Polska SA / Manager Biura Zarządzania Satysfakcją Klienta
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Proces budżetowy usprawnianie procesów biznesowych Doświadczenia klienta Zadowolenie klienta Budżety operacyjne PMO Project Management Planowanie projektów Zarządzanie portfelem projektów Social Psychology Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Psycholog
Care&Coach
Doradztwo zawodowe
Spółka Akcyjna
Manager Biura Zarządzania Satysfakcją Klienta (od 1.12.2010)
AXA Polska S.A.
Winterthur / Credit Suisse (1999- 2006)
Grupa AXA (4 spółki) (2006- obecnie)

I Zarządzanie procesem reklamacyjnym

II Opracowywanie i zarządzanie planem zmian procesowych niezbędnych do utrzymania na wysokim poziomie satysfakcji klienta AXA, a przede wszystkim:
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi z pozostałych obszarów w ramach wdrażanych inicjatyw
- Monitorowanie wyników badania i ich analiza pod względem zmian procesowych
- Projekt strategiczny: Customer Scope- Badanie satysfakcji klienta (współpraca z Dep. Marketingu odpowiedzialnym za prowadzenie projektu, przy realizacji badania, analizie wyników oraz wypracowywaniu rekomendacji do zmian oraz planowanie i koordynacja wdrożeń zmian procesowych, produktowych i sprzedażowych).
Dodatkowo dla lepszego zrozumienia Klienta AXA oprócz badania Customer Scope były przeprowadzane badania Focus Grup oraz Mystery Schopping, które również koordynowałam przy współpracy z firmą badawczą.

III Planowanie, wdrażanie i monitorowanie budżetu departamentu
- Planowanie budżetu w obszarze obsługi klienta
- Monitoring wykonania pod względem realizacji budżetu oraz produktywności.

Do 1.12.2010 Menadżer Projektów

IV Realizacja projektów w ramach Portfela Projektów
1. Project Manager relokacji serwerowni: przeprowadzenie w ustalonym zakresie i harmonogramie przeniesienia serwerowni z terenu biura do zewnętrznej firmy oferującej usługi kolokacyjne
Projekt obejmował: ustalenie harmonogramu przeniesienia, zaplanowanie prac wdrożeniowych z uwzględnieniem BCP oraz alternatywnych planów działania, komunikacja z centralą i sieciami sprzedaży o planowanych zmianach
2. Project Manager wdrożenia zmian systemowych: wdrożenie zmian w systemie operacyjnym PTE systemowych wynikających ze zmian ustawowych
3. Project Manager relokacji magazynu centralnego: przeniesienie magazynu centralnego firmy (magazyn druków i materiałów reklamowych oraz archiwum wewnętrznego) do lokalizacji zewnętrznej wynikało z optymalizacji kosztów firmowych. Projekt obejmował: znalezienie nowej lokalizacji, negocjacje warunków umowy, przeniesienie materiałów, wdrożenie aplikacji do zarządzania stokiem magazynowym, wdrożenie raportowania oraz komunikacje z centralą oraz sieciami sprzedaży o nowych warunkach zamawiania materiałów z magazynu
4. Reorganizacja AXA: koordynacja i monitoring zadań związanych ze zmianą organizacyjną we wszystkich strukturach AXA: wdrożenie nowych komórek organizacyjnych, opracowanie map procesów, optymalizacja procesów
5. Wdrożenie spółki dystrybucyjnej AXA Polska: koordynacja i monitoring zadań związanych z utworzeniem i wdrożeniem agenta transferowego dla pozostałych spółek produkcyjnych, wprowadzenie nowej struktury organizacyjno-prawnej oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy wszystkimi spółkami
6.Project Manager wdrożenia systemu do zarządzania relacjami z Klientami - CRM: stworzenie i wdrożenie w spółkach produktowych nowego systemu do zarządzania relacjami z klientami pozwalającego na zoptymalizowanie procesów obsługowych. Praca nad tym projektem trwała 9 miesięcy i dotyczyła wdrożenie systemu CRM w obsłudze klienta oraz w zewnętrznej sieci sprzedaży. Wdrożenie systemu nastąpiło przy ścisłej współpracy z firmą Pivotal Polska właścicielem aplikacji. System ten do chwili obecnej jest kluczowym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami AXA
Olga Nadskakuła
Olga Nadskakuła · współpracownik
wystawiono
Bogusia w swoim podejściu do zarządzania projektami łączy umiejętność szerokiego patrzenia na istotę zmiany, biznesowe podejście oraz satysfakcje klienta. Jest bardzo cennym członkiem zespołu, który z niezwykłą skrupulatnością widzi ‘to, co jeszcze trzeba wziąć pod uwagę’, rozumie powiązania między poszczególnymi procesami w organizacji i ma dar zjednywania sobie ludzi. Jako menedżer projektu, z niezwykłą precyzją i skrupulatnością podchodzi do kwestii planowania i monitorowania planu. Spostrzega szeroki kontekst ryzyka i zagrożeń w organizacji i potrafi nimi zarządzić oraz zaplanować działania w taki sposób, aby negatywny wpływ tych zagrożeń najmniej dotknął organizację i zespół projektowy. Bogusia umie słuchać ludzi i docenić za to, co robią. Bogusia łączy umiejętności analitycznego myślenia z wykształceniem psychologicznym i tzw. miękkimi aspektami zarządzania. Bardzo dobry pracownik, współpracownik i koleżanka.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Fantastyczna osoba, ciepła, wyrozumiała jak przystało na psychologa ;)
ale przede wszystkim pracowita i nastawiona na cel. Tzw. zadaniowiec. Jak toś chce mieć zaufanego człowieka i móc na nim polegać zawsze to polecam Bogusię :) ma dziewczyna talent i dwie zalety jakie bardzo wysoko cienię : umie słuchać i słyszy oraz jest skromna. Gorąco polecam JS
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bogusia łączy biznesowe podejście ze skrupulatnością i dbałością o szczegóły. Realizuje swoje projekty stale mając na uwadze cel, jakiemu służy podjęte działanie, jak i detale, w których tkwi sedno powodzenia podjętych działań. Ma na uwadze współzależność poszczególnych procesów, co sprawia, że wypracowuje rozwiązania, które współgrają z innymi elementami. Jest pracowita i swoim entuzjazmem do pracy zaraża innych członków zespołu.
Iwona Wencel
Iwona Wencel · współpracownik
wystawiono
Bogusia jest bardzo dobrym Menedżerem Projektu. Patrzy bardzo szeroko i jest mocno osadzona w kontekście biznesowym. jest silną stroną jest zorientowanie na zadanie, z jednoczesnym pamiętaniem o ludziach i ich potrzebach. Ważnym jej atutem jest także odwaga do dzielenia się swoimi opiniami oraz konstruktywne, zorientowane na rozwiązania, podejście do problemów. Bardzo dobrze mi się z nią pracowało przy różnych wspólnych projektach.
Logo
Specjalista ds. obsługi klienta
PKO/CREDIT SUISSE TFI S.A.
- Obsługa klientów funduszu (telefoniczna, pisemna, obsługa procesu reklamacji)
Logo
Inspektor
Biuro Maklerskie Banku Przemysłowo-Handlowgo
Obsługa klientów Biura Maklerskiego
- Rynek Pierwotny i Wtórny obrotu papierami wartościowymi
Logo
Inspektor
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Wydział Rent i Emerytur - wydawanie decyzji o przyznaniu świadczeń emerytalnych i rentowych

Szkolenia i kursy

(2012 -2011)

Akademia Leona Koźmińskiego
Postaw na talent. Zarządzenie sobą na „Zielonej ścieżce”

NLP Neuroedukacja – Feed Forward
Szkolenia z tematyki Zarządzania Satysfakcją Klienta
Metodyka Project Management

(2010- 2011) AXA Talent Program

(2004) Personal Efficiency Program

Edukacja

Logo
Psychologia Pozytywna, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Psychologia Społeczna, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Zainteresowania

Aktywny tryb życia - sport (siłownia, fitness), narciarstwo, podróże piesze i rowerowe, off-road

Beletrystyka; Henning Mankell, Johna Irvinga

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Social Dynamics
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
EFEKTYWNE I SKUTECZNE ZESPOŁY
EFEKTYWNE I SKUTECZNE ZESPOŁY
Coraz bardziej popularnym pojęciem są tzw.zespoły projektowe. Co zrobić aby były dobrze dobrane a przez to skuteczne? Jakich metod używać?
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
Narciarstwo
Narciarstwo
Sporty zimowe związane z nartami, bez reklam wyjazdów
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.