Umiejętności
Proces budżetowy
usprawnianie procesów biznesowych
Doświadczenia klienta
Zadowolenie klienta
Budżety operacyjne
PMO
Project Management
Planowanie projektów
Zarządzanie portfelem projektów
Social Psychology
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Biura Zarządzania Satysfakcją Klienta (od 1.12.2010)
AXA Polska S.A.
Winterthur / Credit Suisse (1999- 2006)
Grupa AXA (4 spółki) (2006- obecnie)
I Zarządzanie procesem reklamacyjnym
II Opracowywanie i zarządzanie planem zmian procesowych niezbędnych do utrzymania na wysokim poziomie satysfakcji klienta AXA, a przede wszystkim:
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi z pozostałych obszarów w ramach wdrażanych inicjatyw
- Monitorowanie wyników badania i ich analiza pod względem zmian procesowych
- Projekt strategiczny: Customer Scope- Badanie satysfakcji klienta (współpraca z Dep. Marketingu odpowiedzialnym za prowadzenie projektu, przy realizacji badania, analizie wyników oraz wypracowywaniu rekomendacji do zmian oraz planowanie i koordynacja wdrożeń zmian procesowych, produktowych i sprzedażowych).
Dodatkowo dla lepszego zrozumienia Klienta AXA oprócz badania Customer Scope były przeprowadzane badania Focus Grup oraz Mystery Schopping, które również koordynowałam przy współpracy z firmą badawczą.
III Planowanie, wdrażanie i monitorowanie budżetu departamentu
- Planowanie budżetu w obszarze obsługi klienta
- Monitoring wykonania pod względem realizacji budżetu oraz produktywności.
Do 1.12.2010 Menadżer Projektów
IV Realizacja projektów w ramach Portfela Projektów
1. Project Manager relokacji serwerowni: przeprowadzenie w ustalonym zakresie i harmonogramie przeniesienia serwerowni z terenu biura do zewnętrznej firmy oferującej usługi kolokacyjne
Projekt obejmował: ustalenie harmonogramu przeniesienia, zaplanowanie prac wdrożeniowych z uwzględnieniem BCP oraz alternatywnych planów działania, komunikacja z centralą i sieciami sprzedaży o planowanych zmianach
2. Project Manager wdrożenia zmian systemowych: wdrożenie zmian w systemie operacyjnym PTE systemowych wynikających ze zmian ustawowych
3. Project Manager relokacji magazynu centralnego: przeniesienie magazynu centralnego firmy (magazyn druków i materiałów reklamowych oraz archiwum wewnętrznego) do lokalizacji zewnętrznej wynikało z optymalizacji kosztów firmowych. Projekt obejmował: znalezienie nowej lokalizacji, negocjacje warunków umowy, przeniesienie materiałów, wdrożenie aplikacji do zarządzania stokiem magazynowym, wdrożenie raportowania oraz komunikacje z centralą oraz sieciami sprzedaży o nowych warunkach zamawiania materiałów z magazynu
4. Reorganizacja AXA: koordynacja i monitoring zadań związanych ze zmianą organizacyjną we wszystkich strukturach AXA: wdrożenie nowych komórek organizacyjnych, opracowanie map procesów, optymalizacja procesów
5. Wdrożenie spółki dystrybucyjnej AXA Polska: koordynacja i monitoring zadań związanych z utworzeniem i wdrożeniem agenta transferowego dla pozostałych spółek produkcyjnych, wprowadzenie nowej struktury organizacyjno-prawnej oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy wszystkimi spółkami
6.Project Manager wdrożenia systemu do zarządzania relacjami z Klientami - CRM: stworzenie i wdrożenie w spółkach produktowych nowego systemu do zarządzania relacjami z klientami pozwalającego na zoptymalizowanie procesów obsługowych. Praca nad tym projektem trwała 9 miesięcy i dotyczyła wdrożenie systemu CRM w obsłudze klienta oraz w zewnętrznej sieci sprzedaży. Wdrożenie systemu nastąpiło przy ścisłej współpracy z firmą Pivotal Polska właścicielem aplikacji. System ten do chwili obecnej jest kluczowym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami AXA
Grupa AXA (4 spółki) (2006- obecnie)
I Zarządzanie procesem reklamacyjnym
II Opracowywanie i zarządzanie planem zmian procesowych niezbędnych do utrzymania na wysokim poziomie satysfakcji klienta AXA, a przede wszystkim:
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi z pozostałych obszarów w ramach wdrażanych inicjatyw
- Monitorowanie wyników badania i ich analiza pod względem zmian procesowych
- Projekt strategiczny: Customer Scope- Badanie satysfakcji klienta (współpraca z Dep. Marketingu odpowiedzialnym za prowadzenie projektu, przy realizacji badania, analizie wyników oraz wypracowywaniu rekomendacji do zmian oraz planowanie i koordynacja wdrożeń zmian procesowych, produktowych i sprzedażowych).
Dodatkowo dla lepszego zrozumienia Klienta AXA oprócz badania Customer Scope były przeprowadzane badania Focus Grup oraz Mystery Schopping, które również koordynowałam przy współpracy z firmą badawczą.
III Planowanie, wdrażanie i monitorowanie budżetu departamentu
- Planowanie budżetu w obszarze obsługi klienta
- Monitoring wykonania pod względem realizacji budżetu oraz produktywności.
Do 1.12.2010 Menadżer Projektów
IV Realizacja projektów w ramach Portfela Projektów
1. Project Manager relokacji serwerowni: przeprowadzenie w ustalonym zakresie i harmonogramie przeniesienia serwerowni z terenu biura do zewnętrznej firmy oferującej usługi kolokacyjne
Projekt obejmował: ustalenie harmonogramu przeniesienia, zaplanowanie prac wdrożeniowych z uwzględnieniem BCP oraz alternatywnych planów działania, komunikacja z centralą i sieciami sprzedaży o planowanych zmianach
2. Project Manager wdrożenia zmian systemowych: wdrożenie zmian w systemie operacyjnym PTE systemowych wynikających ze zmian ustawowych
3. Project Manager relokacji magazynu centralnego: przeniesienie magazynu centralnego firmy (magazyn druków i materiałów reklamowych oraz archiwum wewnętrznego) do lokalizacji zewnętrznej wynikało z optymalizacji kosztów firmowych. Projekt obejmował: znalezienie nowej lokalizacji, negocjacje warunków umowy, przeniesienie materiałów, wdrożenie aplikacji do zarządzania stokiem magazynowym, wdrożenie raportowania oraz komunikacje z centralą oraz sieciami sprzedaży o nowych warunkach zamawiania materiałów z magazynu
4. Reorganizacja AXA: koordynacja i monitoring zadań związanych ze zmianą organizacyjną we wszystkich strukturach AXA: wdrożenie nowych komórek organizacyjnych, opracowanie map procesów, optymalizacja procesów
5. Wdrożenie spółki dystrybucyjnej AXA Polska: koordynacja i monitoring zadań związanych z utworzeniem i wdrożeniem agenta transferowego dla pozostałych spółek produkcyjnych, wprowadzenie nowej struktury organizacyjno-prawnej oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy wszystkimi spółkami
6.Project Manager wdrożenia systemu do zarządzania relacjami z Klientami - CRM: stworzenie i wdrożenie w spółkach produktowych nowego systemu do zarządzania relacjami z klientami pozwalającego na zoptymalizowanie procesów obsługowych. Praca nad tym projektem trwała 9 miesięcy i dotyczyła wdrożenie systemu CRM w obsłudze klienta oraz w zewnętrznej sieci sprzedaży. Wdrożenie systemu nastąpiło przy ścisłej współpracy z firmą Pivotal Polska właścicielem aplikacji. System ten do chwili obecnej jest kluczowym narzędziem do zarządzania relacjami z klientami AXA
wystawiono
Bogusia w swoim podejściu do zarządzania projektami łączy umiejętność szerokiego patrzenia na istotę zmiany, biznesowe podejście oraz satysfakcje klienta. Jest bardzo cennym członkiem zespołu, który z niezwykłą skrupulatnością widzi ‘to, co jeszcze trzeba wziąć pod uwagę’, rozumie powiązania między poszczególnymi procesami w organizacji i ma dar zjednywania sobie ludzi. Jako menedżer projektu, z niezwykłą precyzją i skrupulatnością podchodzi do kwestii planowania i monitorowania planu. Spostrzega szeroki kontekst ryzyka i zagrożeń w organizacji i potrafi nimi zarządzić oraz zaplanować działania w taki sposób, aby negatywny wpływ tych zagrożeń najmniej dotknął organizację i zespół projektowy. Bogusia umie słuchać ludzi i docenić za to, co robią. Bogusia łączy umiejętności analitycznego myślenia z wykształceniem psychologicznym i tzw. miękkimi aspektami zarządzania. Bardzo dobry pracownik, współpracownik i koleżanka.
współpracownik
wystawiono
Fantastyczna osoba, ciepła, wyrozumiała jak przystało na psychologa ;)
ale przede wszystkim pracowita i nastawiona na cel. Tzw. zadaniowiec. Jak toś chce mieć zaufanego człowieka i móc na nim polegać zawsze to polecam Bogusię :) ma dziewczyna talent i dwie zalety jakie bardzo wysoko cienię : umie słuchać i słyszy oraz jest skromna. Gorąco polecam JS
ale przede wszystkim pracowita i nastawiona na cel. Tzw. zadaniowiec. Jak toś chce mieć zaufanego człowieka i móc na nim polegać zawsze to polecam Bogusię :) ma dziewczyna talent i dwie zalety jakie bardzo wysoko cienię : umie słuchać i słyszy oraz jest skromna. Gorąco polecam JS
współpracownik
wystawiono
Bogusia łączy biznesowe podejście ze skrupulatnością i dbałością o szczegóły. Realizuje swoje projekty stale mając na uwadze cel, jakiemu służy podjęte działanie, jak i detale, w których tkwi sedno powodzenia podjętych działań. Ma na uwadze współzależność poszczególnych procesów, co sprawia, że wypracowuje rozwiązania, które współgrają z innymi elementami. Jest pracowita i swoim entuzjazmem do pracy zaraża innych członków zespołu.
wystawiono
Bogusia jest bardzo dobrym Menedżerem Projektu. Patrzy bardzo szeroko i jest mocno osadzona w kontekście biznesowym. jest silną stroną jest zorientowanie na zadanie, z jednoczesnym pamiętaniem o ludziach i ich potrzebach. Ważnym jej atutem jest także odwaga do dzielenia się swoimi opiniami oraz konstruktywne, zorientowane na rozwiązania, podejście do problemów. Bardzo dobrze mi się z nią pracowało przy różnych wspólnych projektach.
Szkolenia i kursy
(2012 -2011)
Akademia Leona Koźmińskiego
Postaw na talent. Zarządzenie sobą na „Zielonej ścieżce”
NLP Neuroedukacja – Feed Forward
Szkolenia z tematyki Zarządzania Satysfakcją Klienta
Metodyka Project Management
(2010- 2011) AXA Talent Program
(2004) Personal Efficiency Program
Akademia Leona Koźmińskiego
Postaw na talent. Zarządzenie sobą na „Zielonej ścieżce”
NLP Neuroedukacja – Feed Forward
Szkolenia z tematyki Zarządzania Satysfakcją Klienta
Metodyka Project Management
(2010- 2011) AXA Talent Program
(2004) Personal Efficiency Program
Edukacja
Zainteresowania
Aktywny tryb życia - sport (siłownia, fitness), narciarstwo, podróże piesze i rowerowe, off-road
Beletrystyka; Henning Mankell, Johna Irvinga
Beletrystyka; Henning Mankell, Johna Irvinga
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
EFEKTYWNE I SKUTECZNE ZESPOŁY
Coraz bardziej popularnym pojęciem są tzw.zespoły projektowe. Co zrobić aby były dobrze dobrane a przez to skuteczne? Jakich metod używać?
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.