Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Obsługi Dużych Korporacji
Tworzenie raportów i analiz dotyczących ruchu telefonicznego w tym przygotowywanie procesu obsługi kampanii wychodzących. Prowadzenie raportów w zakresie BPMS .Obsługa procesu „Dokumenty za gotówkę – Honda” (dystrybucja oraz rozliczanie kart pojazdów) Wdrażanie procedur oraz zarządzeń wewnętrznych usprawniających prace konsultantów CC. Udział w testach technologii Interactive Intelligence oraz projektów Departamentu Bankowości Elektronicznej. Wsparcie merytoryczne dla konsultantów Strefy Obsługi Biznesu.
Kierownik Sekcji Help Desk’u Bankowości Elektronicznej
Organizowanie pracy podległego zespołu. Monitorowanie i nadzór członków sekcji oraz przekazywanie informacji na temat bieżących zmian i zaleceń. Bieżąca kontrola operacyjna zgodnie z procedurami. Wdrażanie procedur oraz zarządzeń wewnętrznych usprawniających proces pracy sekcji. Przygotowywanie oraz wdrażanie procesów usprawniających działanie Zespołu. Raportowanie przebiegu pracy i realizacji celów.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Krav Maga, sporty walki, żeglarstwo
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
e-Banking : Bankowość elektroniczna i internetowa
Grupa ludzi zajmujących się ogólnie pojętym rozumieniem bankowości elektronicznej.
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
Raiffeisen Polbank S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Raiffeisen Bank Polska S.A. oraz grupą kapitałową Raiffeisen.
www.raiffeisen.pl/