Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Project Management
Social Media
Planowanie strategiczne
Zarządzanie czasem
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
węgierski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior on-line and Marketing Automation Systems Specialist
- zarządzanie komunikacją e-mailową do klientów firmy (e-sklepu myduolife.com oraz Fundacji whlf.eu) i jej stała optymalizacja (rynek wewnętrzny i zewnętrzny)
- zwiększanie efektywności działań związanych z marketing automation (budowanie zasięgów) w kanałach on-line: mail, sms, webpush, sporządzanie niezbędnych raportów dotyczących efektywności działań sprzedażowych na pozyskanych leadach
- zaangażowanie w procesy związane z automatyzacją marketingu (marketing automation) ró wnież z wykorzystaniem modeli AI
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM oraz zaangażowanie w jego bieżące usprawnianie
- obsługa zapytań przychodzących w systemie CRM (BOK), a w tym ich wstępna weryfikacja i kwalifikacja
- zwiększanie efektywności działań związanych z marketing automation (budowanie zasięgów) w kanałach on-line: mail, sms, webpush, sporządzanie niezbędnych raportów dotyczących efektywności działań sprzedażowych na pozyskanych leadach
- zaangażowanie w procesy związane z automatyzacją marketingu (marketing automation) ró wnież z wykorzystaniem modeli AI
- wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM oraz zaangażowanie w jego bieżące usprawnianie
- obsługa zapytań przychodzących w systemie CRM (BOK), a w tym ich wstępna weryfikacja i kwalifikacja
Product Manager
Grupa Interia.pl | www.interia.pl
- zarządzanie stronami www i e-mail marketingiem produktów z portfolio Grupy INTERIA.PL
- administracja domen firmowych z portfolio Grupy INTERIA.PL
- zarządzanie aktualnym portfelem produktów oraz jego rozwój (Strefa.pl)
- opracowywanie koncepcji, założeń i strategii produktowych dotyczących wprowadzenia nowych produktów
- przygotowywanie rozwiązań dotyczących wprowadzania nowych produktów i modyfikacji istniejących
- przygotowywanie założeń polityki cenowej
- monitorowanie procesu sprzedaży, dochodowości oraz atrakcyjności rynkowej nadzorowanych produktów/usług Strefa.pl
- analiza rynku MSP pod kątem rozwiązań informatycznych dla firm
- prowadzenie i organizacja projektu
- organizacja i zarządzanie wdrożeniami oprogramowania dla firm w modelu SaaS (zarządzanie ryzykiem i zmianą oraz zarządzanie konfiguracjami)
- współudział w testach funkcjonalnych (obsługa błędów krytycznych, testy bezpieczeństwa).
- budowanie zespołu, zarządzanie nim oraz motywowanie pracowników (BOK)
- prowadzenie szkoleń (BOK)
- zarządzanie zespołami projektowymi przy tworzeniu nowych oraz przebudowywaniu istniejących serwisów z Grupy INTERIA.PL
- współpraca z innymi działami firmy (Dział IT, Promocja, Dział prawny, Księgowość, BOK, Zarząd)
- opracowywanie i zarządzanie wszystkimi procesami produktowymi (zainicjowanie kontaktu z Klientem, obsługa procesu sprzedaży, prowadzenie procesów back - office, monitoring)
- administracja domen firmowych z portfolio Grupy INTERIA.PL
- zarządzanie aktualnym portfelem produktów oraz jego rozwój (Strefa.pl)
- opracowywanie koncepcji, założeń i strategii produktowych dotyczących wprowadzenia nowych produktów
- przygotowywanie rozwiązań dotyczących wprowadzania nowych produktów i modyfikacji istniejących
- przygotowywanie założeń polityki cenowej
- monitorowanie procesu sprzedaży, dochodowości oraz atrakcyjności rynkowej nadzorowanych produktów/usług Strefa.pl
- analiza rynku MSP pod kątem rozwiązań informatycznych dla firm
- prowadzenie i organizacja projektu
- organizacja i zarządzanie wdrożeniami oprogramowania dla firm w modelu SaaS (zarządzanie ryzykiem i zmianą oraz zarządzanie konfiguracjami)
- współudział w testach funkcjonalnych (obsługa błędów krytycznych, testy bezpieczeństwa).
- budowanie zespołu, zarządzanie nim oraz motywowanie pracowników (BOK)
- prowadzenie szkoleń (BOK)
- zarządzanie zespołami projektowymi przy tworzeniu nowych oraz przebudowywaniu istniejących serwisów z Grupy INTERIA.PL
- współpraca z innymi działami firmy (Dział IT, Promocja, Dział prawny, Księgowość, BOK, Zarząd)
- opracowywanie i zarządzanie wszystkimi procesami produktowymi (zainicjowanie kontaktu z Klientem, obsługa procesu sprzedaży, prowadzenie procesów back - office, monitoring)
Account manager
Beat of Art Agencja Interaktywna grupa nazwa.pl S.A. I www.nazwa.pl
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami w celu wzmacniania związków handlowych B2B
- ustalenie zakresu prac do wykonania przy realizacji usługi dla Klienta
- zebranie oraz przygotowanie materiałów potrzebnych do zrealizowania usługi dla Klienta
- zlecanie prac potrzebnych do wykonania usługi dla klienta
- sprawdzenie zgodności wykonania usługi z dokumentacją
- weryfikowanie poprawności wykonanych projektów
- prowadzenie dokumentacji projektów
- przygotowanie wstępnych wycen dotyczących realizacji usługi dla klienta
- przyjmowanie zapytań ofertowych
- przygotowywanie ofert
- nadzorowanie harmonogramu wpłat za wykonaną usługę
- udział w postępowaniach reklamacyjnych
- przygotowywanie i podpisywanie umów
- współpraca z innymi działami firmy (Wdrożenia, Logistyka, Produkcja, Księgowość, BOK, Zarząd) w celu sprawnej obsługi Klienta i wywiązywania się z zaciągniętych zobowiązań.
- konfiguracja produktów hostingowych
- administracja domen internetowych
- przetwarzanie dokumentów, aktualizacja baz danych
- zarządzanie podległym zespołem (graficy, programiści, webmasterzy, copywriterzy)
- wdrażanie serwisów WWW , oraz platform sklepów on-line sklepikom/shoper
- helpdesk
- ustalenie zakresu prac do wykonania przy realizacji usługi dla Klienta
- zebranie oraz przygotowanie materiałów potrzebnych do zrealizowania usługi dla Klienta
- zlecanie prac potrzebnych do wykonania usługi dla klienta
- sprawdzenie zgodności wykonania usługi z dokumentacją
- weryfikowanie poprawności wykonanych projektów
- prowadzenie dokumentacji projektów
- przygotowanie wstępnych wycen dotyczących realizacji usługi dla klienta
- przyjmowanie zapytań ofertowych
- przygotowywanie ofert
- nadzorowanie harmonogramu wpłat za wykonaną usługę
- udział w postępowaniach reklamacyjnych
- przygotowywanie i podpisywanie umów
- współpraca z innymi działami firmy (Wdrożenia, Logistyka, Produkcja, Księgowość, BOK, Zarząd) w celu sprawnej obsługi Klienta i wywiązywania się z zaciągniętych zobowiązań.
- konfiguracja produktów hostingowych
- administracja domen internetowych
- przetwarzanie dokumentów, aktualizacja baz danych
- zarządzanie podległym zespołem (graficy, programiści, webmasterzy, copywriterzy)
- wdrażanie serwisów WWW , oraz platform sklepów on-line sklepikom/shoper
- helpdesk
Specialista ds. Obsługi Klienta
NetArt S.A. | www.nazwa.pl
- budowanie pozytywnych relacji z Klientami w celu wzmacniania związków handlowych B2B.
- konfiguracja produktów hostingowych grupy onet.pl, oraz nazwa.pl.
- rejestracja, transfer i administracja domen internetowych grupy onet.pl, oraz nazwa.pl
- przetwarzanie dokumentów, aktualizacja baz danych
- konfiguracja produktów hostingowych grupy onet.pl, oraz nazwa.pl.
- rejestracja, transfer i administracja domen internetowych grupy onet.pl, oraz nazwa.pl
- przetwarzanie dokumentów, aktualizacja baz danych
Projekty
Strona produktu poczty Enterprise (model SaaS)
- obsługa zapytań ofertowych firm i korporacji zainteresowanych produktem poczty w modelu SaaS
- działania promocyjne nowej usługi (Google Adwords)
- prowadzenie rozmów i negocjacji z potencjalnymi resellerami usługi
- opracowywanie koncepcji, założeń i strategii produktu
- opracowanie i nadzór nad tworzeniem strony produktowej
- opracowanie i nadzór nad tworzeniem strony produktowej
Zakres obowiązków
- nadzór nad aktualizacją - obsługa zapytań ofertowych firm i korporacji zainteresowanych produktem poczty w modelu SaaS
- działania promocyjne nowej usługi (Google Adwords)
- prowadzenie rozmów i negocjacji z potencjalnymi resellerami usługi
Projekt migracji poczty korporacyjnej (Poczta Enterprise)
- analiza bieżąco używanych rozwiązań przez korporację
- analiza możliwości wykonalności technicznej
- wdrażanie nowych funkcji (specyficznych dla Przedsiębiorstwa)
- testy funkcjonalne i bezpieczeństwa środowiska (beta, DEV, produkcja)
- udostępnianie środowiska testowego dla Przedsiębiorstwa
- tworzenie dokumentacji dla klienta
- prowadzenie procesów back - office
- nadzór nad wdrożeniem, obsługa po wdrożeniowa.
- kontrola zgłoszeń technicznych po wdrożeniu (BOK)
Migracja kont użytkowników poczty na dedykowaną infrastrukturę poczty w modelu SaaS.
1. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o. o.
http://www.pnuikkrakow.pl
2. AXA TUiR S.A.
http://www.axa.pl
3. TUiR Warta S.A.
http://www.warta.pl
4. POL MOT AUTO S. A.
http://www.polmotauto.pl
1. Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z o. o.
http://www.pnuikkrakow.pl
2. AXA TUiR S.A.
http://www.axa.pl
3. TUiR Warta S.A.
http://www.warta.pl
4. POL MOT AUTO S. A.
http://www.polmotauto.pl
Zakres obowiązków
- analiza potrzeb korporacji - analiza bieżąco używanych rozwiązań przez korporację
- analiza możliwości wykonalności technicznej
- wdrażanie nowych funkcji (specyficznych dla Przedsiębiorstwa)
- testy funkcjonalne i bezpieczeństwa środowiska (beta, DEV, produkcja)
- udostępnianie środowiska testowego dla Przedsiębiorstwa
- tworzenie dokumentacji dla klienta
- prowadzenie procesów back - office
- nadzór nad wdrożeniem, obsługa po wdrożeniowa.
- kontrola zgłoszeń technicznych po wdrożeniu (BOK)
Portfolio wybranych projektów prowadzanych w Agencji BOA
1. fundacja dobroczynno-crowdfunding'owa - Fundacja „Po prostu Pomagam”
http://www.poprostupomagam.pl
2. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach
http://www.katowice.wiih.gov.pl
3. firma coachingowo-szkoleniowa Joanna Chmura
http://joannachmura.pl
5. operator i właściciel torów kartingowych firma „Rally-Trans” Michał Kos
http://pole-position.pl
6. strona Klubu Fitness „Remplus” Marcin Remplewicz
http://remplus.pl
7. dystrybutor luksusowych szwajcarskich zegarków Davosa - CHRONO ONLINE Sp. j.
http://www.davosa.pl
http://www.poprostupomagam.pl
2. Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach
http://www.katowice.wiih.gov.pl
3. firma coachingowo-szkoleniowa Joanna Chmura
http://joannachmura.pl
5. operator i właściciel torów kartingowych firma „Rally-Trans” Michał Kos
http://pole-position.pl
6. strona Klubu Fitness „Remplus” Marcin Remplewicz
http://remplus.pl
7. dystrybutor luksusowych szwajcarskich zegarków Davosa - CHRONO ONLINE Sp. j.
http://www.davosa.pl
Szkolenia i kursy
- (2002) staż w firmie CDN-ComArch S.A. na stanowisku testera oprogramowania systemów CRM/ERP
- (2004) szkolenie w Regionalnym Centrum Informacji Europejskiej dotyczące „Finansowane działań organizacji pozarządowych ze środków Unii Europejskiej”
- (2013) szkolenie z technik negocjacji i wywierania wpływu w kontaktach z klientem. Szkolenia w ramach projektu: KPSMP
- (2014) szkolenie z technik kreatywności w biznesie "Podejmowanie decyzji". Szkolenia w ramach projektu: KPSMP
- (2017) szkolenie z zakresu SEO - Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (organizator Sunrisesystem Sp. z o.o. Sp. k.)
- (2004) szkolenie w Regionalnym Centrum Informacji Europejskiej dotyczące „Finansowane działań organizacji pozarządowych ze środków Unii Europejskiej”
- (2013) szkolenie z technik negocjacji i wywierania wpływu w kontaktach z klientem. Szkolenia w ramach projektu: KPSMP
- (2014) szkolenie z technik kreatywności w biznesie "Podejmowanie decyzji". Szkolenia w ramach projektu: KPSMP
- (2017) szkolenie z zakresu SEO - Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google (organizator Sunrisesystem Sp. z o.o. Sp. k.)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie produktem