Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Środowisko Windows
Prawo cywilne
prawo bankowe
prawo spółek
prawo spadkowe
Lex Omega - system informacji prawnej
prawo rodzinne
prawo karne
prawo administracyjne
Języki
rosyjski
biegły
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel Firmy
wystawiono
Znam Bogusława od dwudziestu lat, kiedy to pracował jako bardzo młody, szeregowy pracownik po zawodówce, w kierowanym przeze mnie zakładzie na Dolnym Śląsku. Od razu zdałem sobie sprawę, że mam do czynienia z człowiekiem nietuzinkowym. Zaleciłem mu, by uzyskał maturę, wtedy w dwa lata ukończył wieczorowe liceum ogólnokształcące przynosząc świadectwo z samymi bardzo dobrymi ocenami. Rozpoczął studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim, ale je porzucił mając podówczas poważne problemy rodzinne i wyjechał do Warszawy. Mimo braku kontaktów i doświadczenia, nie przepadł, lecz stopniowo awansował, a obecnie prowadzi własną firmę. Człowiek niesłychanie inteligentny, o wielkich, ciągle niewykorzystanych możliwościach, choć ostatnio pochwalił się, że jednak kończy studia. Jeśli starczy mu siły woli i charakteru, powinien zdobyć wykształcenie przynajmniej na poziomie MBA, ewentualnie zrobić doktorat i karierę w zarządzaniu. Niebawem otrzyma ode mnie poważną propozycję biznesową.
Dyrektor Naczelny
Net-Project Polska
Nadawanie ogólnych kierunków organizacyjnych
i działalności w ramach obowiązujących przepisów
oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firmy.
Ustalanie wewnętrznej struktury organizacyjnej,
kierowanie komórkami organizacyjnymi podległymi
bezpośrednio dyrektorowi.
i działalności w ramach obowiązujących przepisów
oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firmy.
Ustalanie wewnętrznej struktury organizacyjnej,
kierowanie komórkami organizacyjnymi podległymi
bezpośrednio dyrektorowi.
Dyrektor Zarządzający
"Twoje Kontakty"
Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko i długoterminowej strategii firmy;
Współtworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa;
Planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów i inwestycji firmy;
Zarządzanie firmą, ze szczególnym naciskiem na rozwój sprzedaży;
Podejmowanie decyzji w zakresie doboru, szkolenia i pracy podległych pracowników;
Aktywne wspieranie działań handlowych firmy: pozyskiwanie kluczowych klientów firmy oraz udział w
spotkaniach i negocjacjach handlowych;
Reprezentowanie firmy wewnątrz i na zewnątrz w ramach posiadanych uprawnień;
Współtworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa;
Planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów i inwestycji firmy;
Zarządzanie firmą, ze szczególnym naciskiem na rozwój sprzedaży;
Podejmowanie decyzji w zakresie doboru, szkolenia i pracy podległych pracowników;
Aktywne wspieranie działań handlowych firmy: pozyskiwanie kluczowych klientów firmy oraz udział w
spotkaniach i negocjacjach handlowych;
Reprezentowanie firmy wewnątrz i na zewnątrz w ramach posiadanych uprawnień;
Kierownik Działu Finansowo-Prawnego
Nadzór nad prowadzeniem windykacji należności -Reprezentowanie Firmy przed sądami w sprawach egzekucyjnych
Certyfikat szkolenia: Windykacja Należności - Obsługa Prawna dla Nieprawników
Certyfikat szkolenia: Windykacja Należności - Obsługa Prawna dla Nieprawników
wystawiono
Bogdan jest bardzo mądrym i inteligentnym człowiekiem, a także świetnym współpracownikiem. Bardzo ambitny, uparcie dąży do celu i go realizuje. Powierzone mu zadania wypełnia dokładnie, sumiennie oraz z dużym zaangażowaniem. To oczywiście przekłada się na bardzo dobre wyniki w pracy. Do tej pory najlepszy sprzedawca, a w chwili obecnej doskonały kierownik, który buduje wokół siebie bardzo dobrą atmosferę, a tym samym zaufanie swoich współpracowników. Zawsze można liczyć na jego pomoc, potrafi dobrze wyszkolić i pokierować zespół.
Jednym słowem dla Bogdana "nie ma rzeczy niemożliwych". Sprosta nawet największym wymaganiom. Polecam!
Jednym słowem dla Bogdana "nie ma rzeczy niemożliwych". Sprosta nawet największym wymaganiom. Polecam!
Key Account Manager - Specjalista ds. Kluczowych Klientów
# tworzenie baz biznesowych
# kojarzenie Firm polskich i europejskich
# doradztwo w zakresie nowych mediów
# tworzenie mechanizmów wyszukiwania Firm i produktów w najprostszy z możliwych sposobów
# dostarczanie informacji gospodarczych, biznesowych - aktualizowanie ich na bieżąco
# tworzenie serwisów tematycznych dotyczących szeroko rozumianych zagadnień:
Unia Europejska, Praca w Unii ,Biznes ,Nowe Technologie...
# likwidowanie barier językowych w biznesie
# kreowanie i wspieranie wizerunku polskich Firm na rynkach Unii Europejskiej
# pomoc w tłumaczeniach specjalistycznych
# wyłonienie wyselekcjonowanej grupy Firm aktywnie działających na rynku krajowym
# umożliwienie poszukiwania wybranych produktów w dowolnym języku
# tworzenie jasnych zasad reklamowych: kampanie bannerowe, billboardowe, artykuły sponsorowane, serwisy sponsorowane, elementy reklamowe na wyłączność
# kojarzenie Firm polskich i europejskich
# doradztwo w zakresie nowych mediów
# tworzenie mechanizmów wyszukiwania Firm i produktów w najprostszy z możliwych sposobów
# dostarczanie informacji gospodarczych, biznesowych - aktualizowanie ich na bieżąco
# tworzenie serwisów tematycznych dotyczących szeroko rozumianych zagadnień:
Unia Europejska, Praca w Unii ,Biznes ,Nowe Technologie...
# likwidowanie barier językowych w biznesie
# kreowanie i wspieranie wizerunku polskich Firm na rynkach Unii Europejskiej
# pomoc w tłumaczeniach specjalistycznych
# wyłonienie wyselekcjonowanej grupy Firm aktywnie działających na rynku krajowym
# umożliwienie poszukiwania wybranych produktów w dowolnym języku
# tworzenie jasnych zasad reklamowych: kampanie bannerowe, billboardowe, artykuły sponsorowane, serwisy sponsorowane, elementy reklamowe na wyłączność
Specjalista ds. Reklamy Internetowej
Odpowiedzialność za promowanie stron internetowych
Call Center Consultant / Lider Zespołu / Team Leader/
1. Sprzedaż produktów przez telefon.
2. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży
telefonicznej. W opini pracodawcy najwyższe wyniki
sprzedażowe w call center.
3. Przeprowadzenie Coach'ingów pracowników, ze spadającą
tendencją sprzedaży.
Uzyskany Certyfikat z zakresu:
• czynniki sukcesu w sprzedaży
• klimat emocjonalny rozmowy
• skuteczna komunikacja werbalna
• dialog z Klientem
• etapy rozmowy sprzedażowej
• struktura potrzeb Klienta
• sprzedaż oparta o korzyści
• reagowanie na pytania i obiekcje
• budowanie marki
2. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży
telefonicznej. W opini pracodawcy najwyższe wyniki
sprzedażowe w call center.
3. Przeprowadzenie Coach'ingów pracowników, ze spadającą
tendencją sprzedaży.
Uzyskany Certyfikat z zakresu:
• czynniki sukcesu w sprzedaży
• klimat emocjonalny rozmowy
• skuteczna komunikacja werbalna
• dialog z Klientem
• etapy rozmowy sprzedażowej
• struktura potrzeb Klienta
• sprzedaż oparta o korzyści
• reagowanie na pytania i obiekcje
• budowanie marki
wystawiono
Jako bezpośrednia przełożona miałam okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Bogusława Ciejki i z pełną odpowiedzialnością polecam go jako pracownika. Z pewnością sprosta on wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
W razie potrzeby jestem otwarta na dalsze szczegółowe pytania na temat pracownika.
Z poważaniem
Anita Zientarska
W razie potrzeby jestem otwarta na dalsze szczegółowe pytania na temat pracownika.
Z poważaniem
Anita Zientarska
wystawiono
Bardzo dobry przełożony. Dzieli się swoją wiedzą, służy pomocą przy rozwiązywaniu problemów w pracy. Bardzo dobrze prowadzi szkolenia, które wiele w noszą do sposobu pracy oraz pomagają. Również przygotowywane przez niego materiały szkoleniowe są na najwyższym poziomie. W okół siebie roztacza pozytywną atmosferę, która niewątpliwie pomaga w pracy.
Konsultant Telefoniczny
Telefoniczna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
Osiąganie najwyższych wyników sprzedażowych w call center
Osiąganie najwyższych wyników sprzedażowych w call center
Konsultant Telefoniczny
Telefoniczna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych
W opinii pracodawcy - najwyższe wyniki sprzedażowe
Uwaga:
W miesiącu lipcu 2007 nastąpiła zmiana nazwy firmy na Conexia Sp. z o.o. a w miesiącu styczniu 2008 przejęcie przez firmę Call Connect Sp. z o.o. - stąd zmiana pracodawców w powyższym doświadczeniu zawodowym.
W opinii pracodawcy - najwyższe wyniki sprzedażowe
Uwaga:
W miesiącu lipcu 2007 nastąpiła zmiana nazwy firmy na Conexia Sp. z o.o. a w miesiącu styczniu 2008 przejęcie przez firmę Call Connect Sp. z o.o. - stąd zmiana pracodawców w powyższym doświadczeniu zawodowym.
Konsultant ds. projektów telemarketingowych
Telefoniczna sprzedaż usług i serwisów prawnych.
W opinii pracodawcy - najwyższy poziom sprzadaży
Uzyskany certyfikat Specjalisty ds. projektów telemarketimgowych
./ Komunikacja w rozmowie telefonicznej
./ Zasady komunikacji telemarketingowej
./ Komunikacja werbalna a niewerbalna
./ Proces komunikacji w rozmowie
sprzedażowej
• Nadawca, Komunikat, Odbiorca
./ Rola i rodzaje pytań w rozmowie
./ Aktywne słuchanie - zasady i funkcja
Kilka słów o Kliencie
• wizerunek klienta
• budowanie korzystnej relacji z klientem
./ Etapy prowadzenia rozmów telefonicznych
./ Techniki sprzedażowe stosowane
w telemarketingu
./ Zasady prezentacji w rozmowach z klientem
./ "Zbijanie" obiekcji klienta w rozmowie
sprzedażowej
./ Finalizacja - zamykanie rozmów
marketingowych
NEGOCJACJE HANDLOWE
./ Czym sa negocjacje handlowe?
./ Sposoby zbijania obiekcji
./ Klimat negocjacji
./ Trudni klienci - jak z nimi rozmawiać
./ Satysfakcja handlowa
W opinii pracodawcy - najwyższy poziom sprzadaży
Uzyskany certyfikat Specjalisty ds. projektów telemarketimgowych
./ Komunikacja w rozmowie telefonicznej
./ Zasady komunikacji telemarketingowej
./ Komunikacja werbalna a niewerbalna
./ Proces komunikacji w rozmowie
sprzedażowej
• Nadawca, Komunikat, Odbiorca
./ Rola i rodzaje pytań w rozmowie
./ Aktywne słuchanie - zasady i funkcja
Kilka słów o Kliencie
• wizerunek klienta
• budowanie korzystnej relacji z klientem
./ Etapy prowadzenia rozmów telefonicznych
./ Techniki sprzedażowe stosowane
w telemarketingu
./ Zasady prezentacji w rozmowach z klientem
./ "Zbijanie" obiekcji klienta w rozmowie
sprzedażowej
./ Finalizacja - zamykanie rozmów
marketingowych
NEGOCJACJE HANDLOWE
./ Czym sa negocjacje handlowe?
./ Sposoby zbijania obiekcji
./ Klimat negocjacji
./ Trudni klienci - jak z nimi rozmawiać
./ Satysfakcja handlowa
Konduktor Rewizyjny
PKP Stacja Rejonowa Kamieniec Ząbkowicki
Przeprowadzanie kontroli biletowej w środkach PKP. Czuwanie nad bezpieczeństwem pasażerów
wystawiono
Pan Bogusław P. Ciejka pracował pod moim kierownictwem kilka lat. Jest bardzo zdolnym, młodym jeszcze człowiekiem. Pracując ukończył szkolę średnią: świadectwo maturalne LO w Bystrzycy Kłodzkiej z wynikiem bardzo dobrym (nie tylko matura, ale wszystkie oceny bdb!). Niestety przerwał studia prawnicze po drugim roku i na tym zakończył formalną edukację. Ubolewam nad tym, niemniej jednak rozwinął się bardzo w innym kierunku, czemu się nie dziwię, ale ... Człowiek o dużych, lecz niewykorzystanych możliwościach intelektualnych.
Szkolenia i kursy
Szkolenie z zakresu sprzedaży telefonicznej
2007 Uzyskany Certyfikat z zakresu obsługi linii telefonicznych;
2008 Uzyskany certyfikat z zakresu sprzedaży telefonicznej
2007 Uzyskany Certyfikat z zakresu obsługi linii telefonicznych;
2008 Uzyskany certyfikat z zakresu sprzedaży telefonicznej
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET
Zainteresowania
Komputery, internet
Inne
Sprawne poruszanie się po internecie, znajomość pakietu MS Office - w tym biegle programu EXCEL, Prawo Jazdy kat: "B"
Grupy
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dobra Praca
Stanowisko/Tytuł: agent ubezpieczeniowy
Branża: Ubezpieczenia
Ilość wakatów: 2
Opis oferty: Praca w miłym zespole, luźne godziny pracy, ciekawy system wynagrodzeń. Możliwość szkoleń i rozwoju zawod
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
Klub Coacha w Warszawie
Klub Coacha w Warszawie to forum wymiany wiedzy, doświadczenia oraz narzędzi pomiędzy coachami pracującymi różnych nurtach.
W spotkaniach Klubu uczestniczą osoby, które pracują jako coache lub kszta
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Polskie Centrum Marketingowe
Grupa skupia byłych i obecnych Pracowników firmy. Czemu? A bo na pewnym niespodziewanym spotkaniu doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby spotkać się znowu :)
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.