Bogusław Piotr Ciejka

Adwokat w Kancelaria Adwokacka Bogusław Piotr Ciejka
Ząbki, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Środowisko Windows Prawo cywilne prawo bankowe prawo spółek prawo spadkowe Lex Omega - system informacji prawnej prawo rodzinne prawo karne prawo administracyjne

Języki

rosyjski
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Adwokat
Kancelaria Adwokacka Adwokat Bogusław Piotr Ciejka
Logo
Mediator Sądowy przy Sądzie Okręgowycm Warszawa-Praga w Warszawie
Kancelaria Mediacji Sądowych i Umownych
Prowadzenie mediacji z postanowienia sądów oraz z umów pomiędzy Stronami.
Intercel Polska
Prezes Zarządu
Zarządzanie Spółką
Izba Adwokacka w Warszawie
Aplikant adwokacki
Intercel Polska
Właściciel Firmy
Ryszard J Rokicki
Ryszard J Rokicki · przełożony
wystawiono
Znam Bogusława od dwudziestu lat, kiedy to pracował jako bardzo młody, szeregowy pracownik po zawodówce, w kierowanym przeze mnie zakładzie na Dolnym Śląsku. Od razu zdałem sobie sprawę, że mam do czynienia z człowiekiem nietuzinkowym. Zaleciłem mu, by uzyskał maturę, wtedy w dwa lata ukończył wieczorowe liceum ogólnokształcące przynosząc świadectwo z samymi bardzo dobrymi ocenami. Rozpoczął studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim, ale je porzucił mając podówczas poważne problemy rodzinne i wyjechał do Warszawy. Mimo braku kontaktów i doświadczenia, nie przepadł, lecz stopniowo awansował, a obecnie prowadzi własną firmę. Człowiek niesłychanie inteligentny, o wielkich, ciągle niewykorzystanych możliwościach, choć ostatnio pochwalił się, że jednak kończy studia. Jeśli starczy mu siły woli i charakteru, powinien zdobyć wykształcenie przynajmniej na poziomie MBA, ewentualnie zrobić doktorat i karierę w zarządzaniu. Niebawem otrzyma ode mnie poważną propozycję biznesową.
Logo
Dyrektor Naczelny
Net-Project Polska
Nadawanie ogólnych kierunków organizacyjnych
i działalności w ramach obowiązujących przepisów
oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania firmy.

Ustalanie wewnętrznej struktury organizacyjnej,
kierowanie komórkami organizacyjnymi podległymi
bezpośrednio dyrektorowi.
Logo
Dyrektor Zarządzający
"Twoje Kontakty"
Kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie krótko i długoterminowej strategii firmy;
Współtworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa;
Planowanie strategiczne w zakresie sprzedaży, marketingu, finansów i inwestycji firmy;
Zarządzanie firmą, ze szczególnym naciskiem na rozwój sprzedaży;
Podejmowanie decyzji w zakresie doboru, szkolenia i pracy podległych pracowników;
Aktywne wspieranie działań handlowych firmy: pozyskiwanie kluczowych klientów firmy oraz udział w
spotkaniach i negocjacjach handlowych;
Reprezentowanie firmy wewnątrz i na zewnątrz w ramach posiadanych uprawnień;
Euroadres Polska Sp. z. o. o.
Kierownik Działu Finansowo-Prawnego
Nadzór nad prowadzeniem windykacji należności -Reprezentowanie Firmy przed sądami w sprawach egzekucyjnych

Certyfikat szkolenia: Windykacja Należności - Obsługa Prawna dla Nieprawników
Urszula B.
Urszula B. · współpracownik
wystawiono
Bogdan jest bardzo mądrym i inteligentnym człowiekiem, a także świetnym współpracownikiem. Bardzo ambitny, uparcie dąży do celu i go realizuje. Powierzone mu zadania wypełnia dokładnie, sumiennie oraz z dużym zaangażowaniem. To oczywiście przekłada się na bardzo dobre wyniki w pracy. Do tej pory najlepszy sprzedawca, a w chwili obecnej doskonały kierownik, który buduje wokół siebie bardzo dobrą atmosferę, a tym samym zaufanie swoich współpracowników. Zawsze można liczyć na jego pomoc, potrafi dobrze wyszkolić i pokierować zespół.
Jednym słowem dla Bogdana "nie ma rzeczy niemożliwych". Sprosta nawet największym wymaganiom. Polecam!
Euroadres Polska Sp. z. o. o.
Key Account Manager - Specjalista ds. Kluczowych Klientów
# tworzenie baz biznesowych
# kojarzenie Firm polskich i europejskich
# doradztwo w zakresie nowych mediów
# tworzenie mechanizmów wyszukiwania Firm i produktów w najprostszy z możliwych sposobów
# dostarczanie informacji gospodarczych, biznesowych - aktualizowanie ich na bieżąco
# tworzenie serwisów tematycznych dotyczących szeroko rozumianych zagadnień:
Unia Europejska, Praca w Unii ,Biznes ,Nowe Technologie...
# likwidowanie barier językowych w biznesie
# kreowanie i wspieranie wizerunku polskich Firm na rynkach Unii Europejskiej
# pomoc w tłumaczeniach specjalistycznych
# wyłonienie wyselekcjonowanej grupy Firm aktywnie działających na rynku krajowym
# umożliwienie poszukiwania wybranych produktów w dowolnym języku
# tworzenie jasnych zasad reklamowych: kampanie bannerowe, billboardowe, artykuły sponsorowane, serwisy sponsorowane, elementy reklamowe na wyłączność
Euroadres Polska Sp. z. o. o.
Specjalista ds. Reklamy Internetowej
Odpowiedzialność za promowanie stron internetowych
Call Connect Sp. z o.o.
Call Center Consultant / Lider Zespołu / Team Leader/
1. Sprzedaż produktów przez telefon.
2. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży
telefonicznej. W opini pracodawcy najwyższe wyniki
sprzedażowe w call center.
3. Przeprowadzenie Coach'ingów pracowników, ze spadającą
tendencją sprzedaży.


Uzyskany Certyfikat z zakresu:


• czynniki sukcesu w sprzedaży
• klimat emocjonalny rozmowy
• skuteczna komunikacja werbalna
• dialog z Klientem
• etapy rozmowy sprzedażowej
• struktura potrzeb Klienta
• sprzedaż oparta o korzyści
• reagowanie na pytania i obiekcje
• budowanie marki
Anita Elżbieta Z.
Anita Elżbieta Z. · przełożony
wystawiono
Jako bezpośrednia przełożona miałam okazję na bieżąco obserwować efekty codziennej pracy Bogusława Ciejki i z pełną odpowiedzialnością polecam go jako pracownika. Z pewnością sprosta on wielu ambitnym zadaniom i będzie w stanie spełnić oczekiwania najbardziej wymagającego pracodawcy.
W razie potrzeby jestem otwarta na dalsze szczegółowe pytania na temat pracownika.
Z poważaniem
Anita Zientarska
Joanna Grzegory
Joanna Grzegory · podwładny
wystawiono
Bardzo dobry przełożony. Dzieli się swoją wiedzą, służy pomocą przy rozwiązywaniu problemów w pracy. Bardzo dobrze prowadzi szkolenia, które wiele w noszą do sposobu pracy oraz pomagają. Również przygotowywane przez niego materiały szkoleniowe są na najwyższym poziomie. W okół siebie roztacza pozytywną atmosferę, która niewątpliwie pomaga w pracy.
Conexia
Konsultant Telefoniczny
Telefoniczna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych

Osiąganie najwyższych wyników sprzedażowych w call center
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Najlepszy sprzedawca w Call Center.
Dimar Polska Sp. z o.o.
Trener ds. Sprzedaży Telefonicznej, p.o. Team Managera
1. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu sprzedaży telefonicznej
2. Odpowiedzialność za realizację projektu (w zastępstwie)
D+S europe polska sp. z o.o.
Konsultant Telefoniczny
Telefoniczna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych

W opinii pracodawcy - najwyższe wyniki sprzedażowe


Uwaga:
W miesiącu lipcu 2007 nastąpiła zmiana nazwy firmy na Conexia Sp. z o.o. a w miesiącu styczniu 2008 przejęcie przez firmę Call Connect Sp. z o.o. - stąd zmiana pracodawców w powyższym doświadczeniu zawodowym.
Marcin G.
Marcin G. · przełożony
wystawiono
Bogusław jest osobą precyzyjna, obowiązkową i niezwykle skuteczną w swoim działaniu. Powierzone mu zadania wykonuje terminowo i na najwyższym poziomie zadowolenia. Z całą odpowiedzialnością polecam go jako pracownika sumiennego o dużych umiejętnościach sprzedażowych.
Polskie Centrum Marketingowe
Konsultant ds. projektów telemarketingowych
Telefoniczna sprzedaż usług i serwisów prawnych.


W opinii pracodawcy - najwyższy poziom sprzadaży

Uzyskany certyfikat Specjalisty ds. projektów telemarketimgowych

./ Komunikacja w rozmowie telefonicznej
./ Zasady komunikacji telemarketingowej
./ Komunikacja werbalna a niewerbalna
./ Proces komunikacji w rozmowie
sprzedażowej
• Nadawca, Komunikat, Odbiorca
./ Rola i rodzaje pytań w rozmowie
./ Aktywne słuchanie - zasady i funkcja

Kilka słów o Kliencie
• wizerunek klienta
• budowanie korzystnej relacji z klientem
./ Etapy prowadzenia rozmów telefonicznych
./ Techniki sprzedażowe stosowane
w telemarketingu
./ Zasady prezentacji w rozmowach z klientem
./ "Zbijanie" obiekcji klienta w rozmowie
sprzedażowej
./ Finalizacja - zamykanie rozmów
marketingowych
NEGOCJACJE HANDLOWE
./ Czym sa negocjacje handlowe?
./ Sposoby zbijania obiekcji
./ Klimat negocjacji
./ Trudni klienci - jak z nimi rozmawiać
./ Satysfakcja handlowa
Logo
Inspektor ds. Windykacji należności / p.o. Kierownika Działu Windykacji
PUHP Aspa Redis
Dochodzenie roszczeń z tytułu nieopłaconych należności przewozowych
Logo
Kontroler biletów komunikacji Zbiorowej
PUHP Aspa-Redis we Wrocławiu
Kontrola biletów w środkach miejskiej komunikacji zbiorowej we Wrocławiu
Logo
Konduktor Rewizyjny
PKP Stacja Rejonowa Kamieniec Ząbkowicki
Przeprowadzanie kontroli biletowej w środkach PKP. Czuwanie nad bezpieczeństwem pasażerów
Ryszard J Rokicki
Ryszard J Rokicki · przełożony
wystawiono
Pan Bogusław P. Ciejka pracował pod moim kierownictwem kilka lat. Jest bardzo zdolnym, młodym jeszcze człowiekiem. Pracując ukończył szkolę średnią: świadectwo maturalne LO w Bystrzycy Kłodzkiej z wynikiem bardzo dobrym (nie tylko matura, ale wszystkie oceny bdb!). Niestety przerwał studia prawnicze po drugim roku i na tym zakończył formalną edukację. Ubolewam nad tym, niemniej jednak rozwinął się bardzo w innym kierunku, czemu się nie dziwię, ale ... Człowiek o dużych, lecz niewykorzystanych możliwościach intelektualnych.

Szkolenia i kursy

Szkolenie z zakresu sprzedaży telefonicznej
2007 Uzyskany Certyfikat z zakresu obsługi linii telefonicznych;
2008 Uzyskany certyfikat z zakresu sprzedaży telefonicznej

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Programista .NET

Zainteresowania

Komputery, internet

Inne

Sprawne poruszanie się po internecie, znajomość pakietu MS Office - w tym biegle programu EXCEL, Prawo Jazdy kat: "B"

Grupy

8 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Telemarketingu
Akademia Telemarketingu
Merytoryczna dyskusja na temat kompetencji pracowników w telemarketingu oraz funkcjonowania call center. Budujemy tu wiedzę i umiejętności, dzielimy się doświadczeniami.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Career coaching
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
Dobra Praca
Dobra Praca
Stanowisko/Tytuł: agent ubezpieczeniowy Branża: Ubezpieczenia Ilość wakatów: 2 Opis oferty: Praca w miłym zespole, luźne godziny pracy, ciekawy system wynagrodzeń. Możliwość szkoleń i rozwoju zawod
EGZEKUCJA
EGZEKUCJA
sądowa, administracyjna
facebook.com
facebook.com
Grupa GoldenLinowych użytkowników serwisu FaceBook.com
Flavon Klub
Flavon Klub
MLM Biznes 21 wieku.
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
HILLWAY Szkolenia biznesowe i doradztwo dla firm
Grupa dla przedsiębiorców i osób nastawionych na rozwój biznesu i kariery - badania, raporty, rekomendowane wydarzenia. Grupa sympatyków HILLWAY (nowy brand na rynku usług szkoleniowo-doradczych, twor
Klub Coacha w Warszawie
Klub Coacha w Warszawie
Klub Coacha w Warszawie to forum wymiany wiedzy, doświadczenia oraz narzędzi pomiędzy coachami pracującymi różnych nurtach. W spotkaniach Klubu uczestniczą osoby, które pracują jako coache lub kszta
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Polskie Centrum Marketingowe
Polskie Centrum Marketingowe
Grupa skupia byłych i obecnych Pracowników firmy. Czemu? A bo na pewnym niespodziewanym spotkaniu doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby spotkać się znowu :)
Psychologia Perswazji
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.