Umiejętności
JIRA
Certyfikat ITIL v3
Pakiet MS Offfice
BMC Remedy ITSM
SLA & KPIs
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Menadżer/Koordynator Działu Serwisu ERP
1. Organizacja i koordynacja prac serwisowych w zakresie zawartych umów serwisowych,
2. Bieżący kontakt z Klientami w zakresie zobowiązań wynikających z umów serwisowych jak również modyfikacji i konsultacji,
3. Budżetowanie działu,
4. Odpowiedzialność operacyjna: rozliczenia usług, sprawy pracownicze.
2. Bieżący kontakt z Klientami w zakresie zobowiązań wynikających z umów serwisowych jak również modyfikacji i konsultacji,
3. Budżetowanie działu,
4. Odpowiedzialność operacyjna: rozliczenia usług, sprawy pracownicze.
Menedżer Obszaru Projektowego, Zespół Koordynacji Usług Działu Utrzymania
1. Odpowiedzialność za pracę Zespołu Koordynacji Usług w zakresie realizacji warunków umów serwisowych: monitorowanie SLA oraz KPI, obsługa incydentów i problemów,
2. Udział w spotkaniach z Klientami w zakresie bieżących prac serwisowych, rozliczanie realizacji warunków umów,
3. Wsparcie procesu handlowego pionu: analiza i współtworzenie ofert, udział w warsztatach handlowych,
4. Odpowiedzialność operacyjna: raportowanie w projektach, planowanie i kontrola budżetu, sprawy pracownicze.
2. Udział w spotkaniach z Klientami w zakresie bieżących prac serwisowych, rozliczanie realizacji warunków umów,
3. Wsparcie procesu handlowego pionu: analiza i współtworzenie ofert, udział w warsztatach handlowych,
4. Odpowiedzialność operacyjna: raportowanie w projektach, planowanie i kontrola budżetu, sprawy pracownicze.
Kierownik Serwisu
1. Odpowiedzialność za realizację prac wynikających z zawartych kontraktów z Klientami (24/7, 365 dni w roku),
2. Monitorowanie, kontrola i rozliczanie poziomu usług świadczonych w ramach zawartych umów SLA,
3. Zarządzenie zespołem Service Desk oraz koordynacja prac linii wsparcia, podwykonawców oraz Klientów,
4. Współtworzenie ofert i umów dotyczących obszaru utrzymania systemów,
5. Udział w negocjacjach warunków umów w zakresie SLA, KPI oraz wymagań i procesu realizacji usług serwisowych,
6. Przygotowywanie statystyk serwisowych oraz materiałów referencyjnych niezbędnych w procesie handlowym,
7. Odpowiedzialność operacyjna: budżet działu, sprawy pracownicze, raportowanie projektowe i zarządcze.
2. Monitorowanie, kontrola i rozliczanie poziomu usług świadczonych w ramach zawartych umów SLA,
3. Zarządzenie zespołem Service Desk oraz koordynacja prac linii wsparcia, podwykonawców oraz Klientów,
4. Współtworzenie ofert i umów dotyczących obszaru utrzymania systemów,
5. Udział w negocjacjach warunków umów w zakresie SLA, KPI oraz wymagań i procesu realizacji usług serwisowych,
6. Przygotowywanie statystyk serwisowych oraz materiałów referencyjnych niezbędnych w procesie handlowym,
7. Odpowiedzialność operacyjna: budżet działu, sprawy pracownicze, raportowanie projektowe i zarządcze.
Szkolenia i kursy
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation –Listopad 2016
ITIL® v3 Foundation Certificate in IT Service Management – EXIN- Listopad 2012
Agile Project Management - Cutter Consortium – Kwiecień 2006
Help Desk Manager - Institute for International Research – Grudzień 2008
ITIL® v3 Foundation Certificate in IT Service Management – EXIN- Listopad 2012
Agile Project Management - Cutter Consortium – Kwiecień 2006
Help Desk Manager - Institute for International Research – Grudzień 2008
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
firma IDEALNA
Myślisz że wiesz wszystko o tym co robić, żeby firma była idealna? Biuro jest sercem każdej firmy, nie można żyć bez serca.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Grodzisk Mazowiecki
Dla aktualnych, byłych i przyszłych mieszkańców, bywalców i sympatyków tego uroczego miasteczka
matki,żony,kobiety wyzwolone
Grupa przeznaczona dla kobiet pełniących rolę matek,żon a jednocześnie realizujących bądź chcących się samorealizować,potrafiących mimo swoich podstawowych obowiązków nie zapominać o sobie.
Oprogramowanie typu Helpdesk
Wymiana informacji na temat oprogramowania wspierającego pracę działu IT oraz służącego do budowania relacji z klientami (użytkownikami).
Podróż i już
Podróże które nas oświecają, przesycają, dopełaniają. Dzięki nim wzbogacamy nasz punkt widzenia i kształtujemy charakter.