Umiejętności
Zarządzanie Marką
Zarządzanie produktem
MS Office
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Junior Product Manager
• Zarządzanie kategoriami produktowymi marki Gerlach (garnki, patelnie, noże)
• Wprowadzanie na rynek nowego asortymentu - od pomysłu do produktu na półce
• Pozycjonowanie cenowe i odpowiedzialność za rentowność produktów
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji celów sprzedażowych
• Analiza sprzedaży - rekomendacja i prowadzenie działań wspierających sprzedaż
• Prognozowanie sprzedaży
• Udział w tworzeniu strategii marketingowej
• Opracowywanie celów marketingowych oraz wdrażanie rocznej strategii marketingowej
• Działanie na rzecz rozwoju marki
• Prowadzenie komunikacji marketingowej
• Wprowadzanie na rynek nowego asortymentu - od pomysłu do produktu na półce
• Pozycjonowanie cenowe i odpowiedzialność za rentowność produktów
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży w zakresie realizacji celów sprzedażowych
• Analiza sprzedaży - rekomendacja i prowadzenie działań wspierających sprzedaż
• Prognozowanie sprzedaży
• Udział w tworzeniu strategii marketingowej
• Opracowywanie celów marketingowych oraz wdrażanie rocznej strategii marketingowej
• Działanie na rzecz rozwoju marki
• Prowadzenie komunikacji marketingowej
Asystentka Marketingu
• Współudział we wprowadzaniu i pozycjonowaniu nowych produktów
• Projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych
• Analiza rynku, konkurencji oraz aktualnych trendów w branży
• Tworzenie raportów, analiz, brief’ów
• Opracowywanie prezentacji produktowych i wizerunkowych
• Tworzenie tekstów marketingowych
• Kreacja i produkcja materiałów POS
• Przygotowywanie ofert handlowych, umów
• Współpraca z kontrahentami, mediami, agencjami PR
• Organizacja targów branżowych
• Koordynacja wdrożenia nowej strony korporacyjnej i sklepu internetowego
• Udział we wprowadzeniu systemu e-nova w obszarze produktu
• Projektowanie i wdrażanie akcji promocyjnych
• Analiza rynku, konkurencji oraz aktualnych trendów w branży
• Tworzenie raportów, analiz, brief’ów
• Opracowywanie prezentacji produktowych i wizerunkowych
• Tworzenie tekstów marketingowych
• Kreacja i produkcja materiałów POS
• Przygotowywanie ofert handlowych, umów
• Współpraca z kontrahentami, mediami, agencjami PR
• Organizacja targów branżowych
• Koordynacja wdrożenia nowej strony korporacyjnej i sklepu internetowego
• Udział we wprowadzeniu systemu e-nova w obszarze produktu
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
• Scrapbooking
• Wędrówki wysokogórskie
• Psychologia
• Wędrówki wysokogórskie
• Psychologia