Bogumiła Banasiak

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży, Liberty
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
P.H. Nobilat
• Spotkania z Klientami
• Przygotowywanie ofert sprzedażowych m.
• Obsługa administracyjna biura
• Zamawianie i rozliczanie sprzętu (telefony, akcesoria)
• Nadzór nad Handlowcami (rozliczenia raportów, prowizji, etc.)
• Prowadzenie, rejestracja i analiza merytoryczna korespondencji
Polkomtel Sp. z o. o.
Młodszy Specjalista ds. Administracyjnych
Polkomtel Sp. z o. o.
• Obsługa administracyjna Regionu I Departamentu Klientów Biznesowych Okręg Mazowiecki
• Tworzenie raportów sprzedażowych
• Koordynowanie przepływu informacji pomiędzy Doradcami a innymi
działami firmy
• Bieżące monitorowanie budżetu, rozliczanie delegacji, kart służbowych
• Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach rekrutacyjnych na stanowiska handlowe
• Organizacja szkoleń dla Doradców z zakresu Technik Sprzedaży
• Przygotowywanie materiałów na spotkania Koordynatorów i Doradców
• Opieka i obsługa platformy CRM skierowanej do Partnerów Biznesowych
• Zamawianie sprzętu i kart w programie SAP
Polkom Sp. z o.o.
Dział Telemarketingu - Konsultant
• Doradztwo i obsługa telefoniczna Klientów z zakresu Usług Telekomunikacyjnych
• Sprzedaż telefonów
Polkomtel Sp. z o. o.
Dział Obsługi Klienta - Konsultant
Polkomtel Sp. z o. o.
• Weryfikacja potrzeb Klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów
• Koordynacja prac wymagających współpracy z innymi działami

Szkolenia i kursy

„Sztuka prowadzenia rozmów wychodzących”
„Techniki handlowej rozmowy telefonicznej”
„Radzenie sobie z trudnym klientem”
„Umiejętności menedżerskie”
CEDOZ - Kurs księgowości

Edukacja

Logo
Gospodarowanie Zasobami Pracy i Kapitału, magisterskie
Akademia Obrony Narodowej w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska SIG

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

• Podróże – kulturowe zróżnicowanie świata
• Fotografia

Inne

• Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, umiejętność sprawnego działania pod presją czasu
• Samodzielność, dokładność, cierpliwość, pozytywne nastawienie do pracy
• Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
• Praktyczna znajomość sektora telekomunikacyjnego
• Biegła znajomość programów komputerowych: Pakietu MS Office oraz Internetu
• Obsługa urządzeń biurowych