Bogdan Mitera

Sales Director B2B B2C
Katowice, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B B2C Strategia biznesowa Call Center zorientowanie na cel Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Efektywność organizacji Zarządzanie relacjami Efektywność Sprzedaży Zarządzanie Sprzedażą Sales Organization Leadership Telco Industry Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta Konsekwencja w realizacji wyznaczonych zadań

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Vorwerk Polska
Dyrektor Regionu - B2C
GOLLAND Sp. z o. o.
Dyrektor Handlowy – B2B
T-Mobile Polska S.A.
Dyrektor Sprzedaży – B2B
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie

Zarządzanie 45 Pracownikami i ponad 200 współpracownikami skupionymi w 4 sekcjach sprzedażowych

Zakres obowiązków:
• zarządzanie kanałami sprzedaży bezpośredniej, pośredniej i detalicznej w B2B w segmentach SOHO, SME, LA, KA we wszystkich branżach
• realizacja planów sprzedażowych i utrzymanie Klientów w zakresie usług sieci komórkowej oraz usług ICT
• zarządzanie Biurem Regionalnym – rekrutacja, ocena wyników pracy, jakość sprzedaży, utrzymanie standardów, współpraca z działami wspierającymi
• negocjacje handlowe, coachingi, odprawy sprzedażowe
• współtworzenie strategii marketingowej i analiza rynku w zakresie rozwoju biura regionalnego
• współpraca z sieciami agencyjnymi T-Mobile Polska S.A.
• współtworzenie i pilotażowe wdrażanie nowych projektów sprzedażowych i usługowych
• współtworzenie systemów motywacyjnych dla Pracowników i sieci agencyjnej,
• współtworzenie procedur zw. z funkcjonowaniem kanałów sprzedażowych
• zarządzanie administracją biura regionalnego

Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 46% i przychodów o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• uzyskanie najwyższego wskaźnika w zakresie utrzymania Klientów w Polsce
• uzyskanie tytułu Najlepszy Dyrektor Sprzedaży
• przeprowadzenie pilotażu wdrożenia sprzedaży produktów ICT na potrzeby sprzedaży komercyjnej w całej Firmie
• przeprowadzenie pilotażu uruchomienia nowego kanału sprzedaży detalicznej i jego wdrożenie w całej Firmie
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Regionu
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie

Zarządzanie 40 Pracownikami skupionymi w 5 sekcjach sprzedażowych

Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie Klientów biznesowych
• operacyjne funkcjonowanie biura regionalnego: rekrutacja, jakość sprzedaży, współpraca z działami wspierającymi
• zarządzanie administracją biura regionalnego

Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• dwukrotne uzyskanie tytułu Najlepszy Kierownik Sprzedaży
T-Mobile Polska S.A.
Kierownik Sekcji
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie

Zarządzanie 8 Doradcami Biznesowymi

Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie w ramach B2B i B2C
• coaching Sprzedawców
• odpowiedzialność za jakość sprzedaży
• pierwszy etap rekrutacji

Kluczowe osiągnięcia:
• członkostwo w prestiżowym President’s Club w Era GSM
T-Mobile Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Zakres obowiązków:
• sprzedaż usług Klientom biznesowym i indywidualnym
• utrzymanie Klientów
Liberty Poland S.A.
Koordynator ds. Budowania Sieci Sprzedaży Pośredniej
Obszar działania – cały kraj

Zakres obowiązków:
• budowa sieci punktów sprzedaży na potrzeby Plus GSM
• autoryzacja punktów sprzedaży we współpracy z Plus GSM
• nadzór nad utrzymaniem standardów sieci sprzedaży
• analizy rynkowe

Szkolenia i kursy

Liczne kursy sprzedażowe i managerskie organizowane przez:
Polską Telefonię Cyfrową S.A. (ERA), T-Mobile Polska S.A. – szkolenia zewn. i wewn.
The TAS Group, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, The Protocol School of Poland, DOOR, Pathways, ICCE Greenpol, KS Konsulting, Lloyd’s, Neumann Management Institute, Midwest, Hill International, Discover Team, GB Resources, Megalit, Impact, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, House of Skills, Osrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, Instytut Kreatywności i Rozwoju

Niektóre z przebytych szkoleń:
King’s School of English, Londyn Angielski zaawansowany
The TAS Group Target Account Selling Worshop
House of Skills Zarządzanie zmianą
House of Skills Autorytet Menedżerski i Komunikacja
House of Skills Motywowanie, zarządzanie zaangażowaniem Pracowników
House of Skills Zarządzanie poprzez cele
ICCE Greenpol Piotr Tymochowicz Wywieranie wpływu
Megalit Zmiana i autorytet
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierown. Finanse dla niefinansistów
Neumann K. Sroczyński Zarządzanie swoim czasem
Instytut Kreatywności i Rozwoju Przywództwo I Zarządzanie
KS Konsulting Samo motywacja w kontekście budowania osobowości sukcesu
The Protocol School of Poland Współczesna etykieta biznesu, Mówca i Prezenter

Edukacja

Logo
Zarządzanie, studia podyplomowe
Uniwersytet Warszawski, Studia Podyplomowe w zakresie zarządzania oparte na strukturze MBA
Logo
Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne , magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Podróże – poznawanie różnic kulturowych i gospodarczych, sport, motocykle cruiser

Inne

Czynne prawo jazdy kategorii B
Znajomość pakietu MS Office
Niekarany

Grupy

TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
THERMOMIX
THERMOMIX
dla Wszystkich użytkowników tego urządzenia