Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
B2C
Strategia biznesowa
Call Center
zorientowanie na cel
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Microsoft Office
Negocjacje
New Business Development
Efektywność organizacji
Zarządzanie relacjami
Efektywność Sprzedaży
Zarządzanie Sprzedażą
Sales Organization Leadership
Telco Industry
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
Konsekwencja w realizacji wyznaczonych zadań
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Sprzedaży – B2B
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie
Zarządzanie 45 Pracownikami i ponad 200 współpracownikami skupionymi w 4 sekcjach sprzedażowych
Zakres obowiązków:
• zarządzanie kanałami sprzedaży bezpośredniej, pośredniej i detalicznej w B2B w segmentach SOHO, SME, LA, KA we wszystkich branżach
• realizacja planów sprzedażowych i utrzymanie Klientów w zakresie usług sieci komórkowej oraz usług ICT
• zarządzanie Biurem Regionalnym – rekrutacja, ocena wyników pracy, jakość sprzedaży, utrzymanie standardów, współpraca z działami wspierającymi
• negocjacje handlowe, coachingi, odprawy sprzedażowe
• współtworzenie strategii marketingowej i analiza rynku w zakresie rozwoju biura regionalnego
• współpraca z sieciami agencyjnymi T-Mobile Polska S.A.
• współtworzenie i pilotażowe wdrażanie nowych projektów sprzedażowych i usługowych
• współtworzenie systemów motywacyjnych dla Pracowników i sieci agencyjnej,
• współtworzenie procedur zw. z funkcjonowaniem kanałów sprzedażowych
• zarządzanie administracją biura regionalnego
Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 46% i przychodów o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• uzyskanie najwyższego wskaźnika w zakresie utrzymania Klientów w Polsce
• uzyskanie tytułu Najlepszy Dyrektor Sprzedaży
• przeprowadzenie pilotażu wdrożenia sprzedaży produktów ICT na potrzeby sprzedaży komercyjnej w całej Firmie
• przeprowadzenie pilotażu uruchomienia nowego kanału sprzedaży detalicznej i jego wdrożenie w całej Firmie
Zarządzanie 45 Pracownikami i ponad 200 współpracownikami skupionymi w 4 sekcjach sprzedażowych
Zakres obowiązków:
• zarządzanie kanałami sprzedaży bezpośredniej, pośredniej i detalicznej w B2B w segmentach SOHO, SME, LA, KA we wszystkich branżach
• realizacja planów sprzedażowych i utrzymanie Klientów w zakresie usług sieci komórkowej oraz usług ICT
• zarządzanie Biurem Regionalnym – rekrutacja, ocena wyników pracy, jakość sprzedaży, utrzymanie standardów, współpraca z działami wspierającymi
• negocjacje handlowe, coachingi, odprawy sprzedażowe
• współtworzenie strategii marketingowej i analiza rynku w zakresie rozwoju biura regionalnego
• współpraca z sieciami agencyjnymi T-Mobile Polska S.A.
• współtworzenie i pilotażowe wdrażanie nowych projektów sprzedażowych i usługowych
• współtworzenie systemów motywacyjnych dla Pracowników i sieci agencyjnej,
• współtworzenie procedur zw. z funkcjonowaniem kanałów sprzedażowych
• zarządzanie administracją biura regionalnego
Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 46% i przychodów o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• uzyskanie najwyższego wskaźnika w zakresie utrzymania Klientów w Polsce
• uzyskanie tytułu Najlepszy Dyrektor Sprzedaży
• przeprowadzenie pilotażu wdrożenia sprzedaży produktów ICT na potrzeby sprzedaży komercyjnej w całej Firmie
• przeprowadzenie pilotażu uruchomienia nowego kanału sprzedaży detalicznej i jego wdrożenie w całej Firmie
Kierownik Regionu
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie
Zarządzanie 40 Pracownikami skupionymi w 5 sekcjach sprzedażowych
Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie Klientów biznesowych
• operacyjne funkcjonowanie biura regionalnego: rekrutacja, jakość sprzedaży, współpraca z działami wspierającymi
• zarządzanie administracją biura regionalnego
Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• dwukrotne uzyskanie tytułu Najlepszy Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie 40 Pracownikami skupionymi w 5 sekcjach sprzedażowych
Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie Klientów biznesowych
• operacyjne funkcjonowanie biura regionalnego: rekrutacja, jakość sprzedaży, współpraca z działami wspierającymi
• zarządzanie administracją biura regionalnego
Kluczowe osiągnięcia:
• wzrost sprzedaży aktywacji o 30%
• realizacja planów sprzedażowych na poziomie powyżej 100%
• dwukrotne uzyskanie tytułu Najlepszy Kierownik Sprzedaży
Kierownik Sekcji
Obszar działania – województwa opolskie, śląskie
Zarządzanie 8 Doradcami Biznesowymi
Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie w ramach B2B i B2C
• coaching Sprzedawców
• odpowiedzialność za jakość sprzedaży
• pierwszy etap rekrutacji
Kluczowe osiągnięcia:
• członkostwo w prestiżowym President’s Club w Era GSM
Zarządzanie 8 Doradcami Biznesowymi
Zakres obowiązków:
• sprzedaż i utrzymanie w ramach B2B i B2C
• coaching Sprzedawców
• odpowiedzialność za jakość sprzedaży
• pierwszy etap rekrutacji
Kluczowe osiągnięcia:
• członkostwo w prestiżowym President’s Club w Era GSM
Szkolenia i kursy
Liczne kursy sprzedażowe i managerskie organizowane przez:
Polską Telefonię Cyfrową S.A. (ERA), T-Mobile Polska S.A. – szkolenia zewn. i wewn.
The TAS Group, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, The Protocol School of Poland, DOOR, Pathways, ICCE Greenpol, KS Konsulting, Lloyd’s, Neumann Management Institute, Midwest, Hill International, Discover Team, GB Resources, Megalit, Impact, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, House of Skills, Osrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, Instytut Kreatywności i Rozwoju
Niektóre z przebytych szkoleń:
King’s School of English, Londyn Angielski zaawansowany
The TAS Group Target Account Selling Worshop
House of Skills Zarządzanie zmianą
House of Skills Autorytet Menedżerski i Komunikacja
House of Skills Motywowanie, zarządzanie zaangażowaniem Pracowników
House of Skills Zarządzanie poprzez cele
ICCE Greenpol Piotr Tymochowicz Wywieranie wpływu
Megalit Zmiana i autorytet
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierown. Finanse dla niefinansistów
Neumann K. Sroczyński Zarządzanie swoim czasem
Instytut Kreatywności i Rozwoju Przywództwo I Zarządzanie
KS Konsulting Samo motywacja w kontekście budowania osobowości sukcesu
The Protocol School of Poland Współczesna etykieta biznesu, Mówca i Prezenter
Polską Telefonię Cyfrową S.A. (ERA), T-Mobile Polska S.A. – szkolenia zewn. i wewn.
The TAS Group, Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów, The Protocol School of Poland, DOOR, Pathways, ICCE Greenpol, KS Konsulting, Lloyd’s, Neumann Management Institute, Midwest, Hill International, Discover Team, GB Resources, Megalit, Impact, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, House of Skills, Osrodek Doradztwa i Treningu Kierowniczego, Instytut Kreatywności i Rozwoju
Niektóre z przebytych szkoleń:
King’s School of English, Londyn Angielski zaawansowany
The TAS Group Target Account Selling Worshop
House of Skills Zarządzanie zmianą
House of Skills Autorytet Menedżerski i Komunikacja
House of Skills Motywowanie, zarządzanie zaangażowaniem Pracowników
House of Skills Zarządzanie poprzez cele
ICCE Greenpol Piotr Tymochowicz Wywieranie wpływu
Megalit Zmiana i autorytet
Ośrodek Doradztwa i Treningu Kierown. Finanse dla niefinansistów
Neumann K. Sroczyński Zarządzanie swoim czasem
Instytut Kreatywności i Rozwoju Przywództwo I Zarządzanie
KS Konsulting Samo motywacja w kontekście budowania osobowości sukcesu
The Protocol School of Poland Współczesna etykieta biznesu, Mówca i Prezenter
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Podróże – poznawanie różnic kulturowych i gospodarczych, sport, motocykle cruiser
Inne
Czynne prawo jazdy kategorii B
Znajomość pakietu MS Office
Niekarany
Znajomość pakietu MS Office
Niekarany
Grupy
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;