Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Rekrutacje techniczne
Rekrutacje wysokiego szczebla
Zarządzanie Sprzedażą
Rekrutacje IT
Rekrutacje specjalistyczne
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor oddziału Poznań
Agencja Pośrednictwa Pracy Headhunters
Samodzielne wprowadzenie na Poznański rynek nowej firmy.
- budowa wizerunku firmy
- pozyskanie partnerów biznesowych
- zarządzanie pracą biura i podległych pracowników z działu Hr i działu sprzedażowego.
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- rekrutacja, szkolenie i rozliczanie efektów pracy personelu.
- budowa wizerunku firmy
- pozyskanie partnerów biznesowych
- zarządzanie pracą biura i podległych pracowników z działu Hr i działu sprzedażowego.
- analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji
- rekrutacja, szkolenie i rozliczanie efektów pracy personelu.
Dyrektor Regionalny
• Otwarcie i organizacja pracy biura – Agencji Pracy Tymczasowej od podstaw.;
• Po 6 miesiącach otwarcie kolejnego podległego oddziału. (rekrutacja , zatrudnienie i szkolenie personelu, organizacja pracy itd.;)
• Planowanie i koordynacja pracy zespołu Agencji w regionach;
• Zarządzanie grupą sprzedażową i rekrutacyjną;
• Opracowywanie polityki sprzedażowej na lokalnym rynku oraz ponoszenie odpowiedzialności za jej realizację;
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów -ustalanie warunków współpracy i dbanie by ich realizacja została wykonana zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami;
• Czynny udział w spotkaniach biznesowych, konferencjach branżowych .
• Reprezentowanie firmy na rynku lokalnym oraz dbanie o dobry wizerunek Agencji;
• Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych Agencji;
• Koordynacja i rozliczanie pracy zespołu sprzedażowego na podległym terenie;
• Realizacja celów operacyjnych i sprzedażowych;
• Sporządzanie miesięcznych prognoz sprzedaży podległego regionu (Poznań i Wrocław ) oraz ich realizacja;
• Prowadzenie HR wewnętrznego firmy : motywowanie , szkolenia wewnętrzne , opracowanie procedur;
• Analiza rentowności projektów , analiza kosztów Agencji;
• Analiza rynku pracy;
• Po 6 miesiącach otwarcie kolejnego podległego oddziału. (rekrutacja , zatrudnienie i szkolenie personelu, organizacja pracy itd.;)
• Planowanie i koordynacja pracy zespołu Agencji w regionach;
• Zarządzanie grupą sprzedażową i rekrutacyjną;
• Opracowywanie polityki sprzedażowej na lokalnym rynku oraz ponoszenie odpowiedzialności za jej realizację;
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów -ustalanie warunków współpracy i dbanie by ich realizacja została wykonana zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami;
• Czynny udział w spotkaniach biznesowych, konferencjach branżowych .
• Reprezentowanie firmy na rynku lokalnym oraz dbanie o dobry wizerunek Agencji;
• Prowadzenie działań marketingowych i promocyjnych Agencji;
• Koordynacja i rozliczanie pracy zespołu sprzedażowego na podległym terenie;
• Realizacja celów operacyjnych i sprzedażowych;
• Sporządzanie miesięcznych prognoz sprzedaży podległego regionu (Poznań i Wrocław ) oraz ich realizacja;
• Prowadzenie HR wewnętrznego firmy : motywowanie , szkolenia wewnętrzne , opracowanie procedur;
• Analiza rentowności projektów , analiza kosztów Agencji;
• Analiza rynku pracy;
Konsultant ds. Wynajmu Pracowników Tymczasowych
Agencja Pracy Tymczasowej "Laudam Praca"
• Aktywne pozyskiwanie klientów -ustalanie warunków współpracy i realizacja wykonania zgodnie z przepisami prawa i przyjętymi w firmie standardami;
• Rozwijanie oraz realizowanie założonych planów sprzedaży;
• Reprezentowanie firmy na rynku lokalnym oraz dbanie o dobry wizerunek Agencji oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
• Przeprowadzanie prezentacji sprzedażowej oraz bieżące informowanie Klientów o nowych ofertach i usługach Agencji ;
• Współtworzenie innowacyjnych i skutecznych akcji promocyjnych i marketingowych;
• Czynny udział w spotkaniach biznesowych, konferencjach branżowych i monitorowanie realizacji zawartych kontraktów;
• Tworzenie ofert specjalnych oraz negocjacje warunków współpracy;
• Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych z zakresu sprzedaży ;
• Podejmowanie lokalnych działań marketingowych
• Rozwijanie oraz realizowanie założonych planów sprzedaży;
• Reprezentowanie firmy na rynku lokalnym oraz dbanie o dobry wizerunek Agencji oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami;
• Przeprowadzanie prezentacji sprzedażowej oraz bieżące informowanie Klientów o nowych ofertach i usługach Agencji ;
• Współtworzenie innowacyjnych i skutecznych akcji promocyjnych i marketingowych;
• Czynny udział w spotkaniach biznesowych, konferencjach branżowych i monitorowanie realizacji zawartych kontraktów;
• Tworzenie ofert specjalnych oraz negocjacje warunków współpracy;
• Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych z zakresu sprzedaży ;
• Podejmowanie lokalnych działań marketingowych
Właściciel
Do roku 2006 - własna działalność gospodarcza
2001-2006 Zarządzanie własną firmą handlową .
Zatrudnianie pracowników, kontakt z dostawcami, hurtowniami,
Motywowanie i szkolenie pracowników, fakturowanie.
Szkolenie pracowników do pracy w sprzedaży.
1996-2000 Przedsiębiorstwo handlowe PROMOCJA w Opolu
Zatrudnianie pracowników, kontakt z dostawcami hurtowniami, urzędami, Motywowanie i szkolenie pracowników.
Zatrudnianie pracowników, kontakt z dostawcami, hurtowniami,
Motywowanie i szkolenie pracowników, fakturowanie.
Szkolenie pracowników do pracy w sprzedaży.
1996-2000 Przedsiębiorstwo handlowe PROMOCJA w Opolu
Zatrudnianie pracowników, kontakt z dostawcami hurtowniami, urzędami, Motywowanie i szkolenie pracowników.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Sport, żeglarstwo, nurkowanie, pływanie
Inne
UMIEJENTNOŚCI:
Umiejętność obsługi Komputera(MS Office, Internet, poczta email)
Umiejętności prowadzenia rekrutacji pracowników
Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji.
CECHY OSOBOWE
Pracowitość, uczciwość, komunikatywność, lojalność, dyspozycyjność, punktualność, dokładność, gotowość dalszego kształcenia i rozwoju zawodowego
Umiejętność obsługi Komputera(MS Office, Internet, poczta email)
Umiejętności prowadzenia rekrutacji pracowników
Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji.
CECHY OSOBOWE
Pracowitość, uczciwość, komunikatywność, lojalność, dyspozycyjność, punktualność, dokładność, gotowość dalszego kształcenia i rozwoju zawodowego
Grupy
b2b FREIGHT RAILWAY Spedycja kolejowa
Tu zamieszczamy oferty przewozow kolejowych i zapotrzebowania na przewozy kolejowe
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Doradztwo Personalne
jakie są nalepsze narzedzia selekcji kandydatów (wywiady telefoniczne, wywiady bezpośrednie, testy analityczne, testy werbalne, Assessment Center, analiza referencji, itp)?
jakie są najlepsze źródła
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
NOWOCZESNY MANAGER inspiracje i trendy
Grupa dla kadry managerskiej - ludzi, którzy odpowiadają za rozwój organizacji, wyznaczanie kierunków rozwoju, kształt, motywację i efektywność swojego zespołu.