Bogdan Binder
Account Support Manager, Hewlett
Doświadczenie zawodowe
Account Support Manager
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
• Customer Satisfaction - dbanie o jak najlepsze wyniki TCE – dobre wyniki w ankietach badających zadowolenie Klienta,
• Wsparcie rozwoju Biznesu TS - udzial w programach wsparcia sprzedazy usług TS, współtworzenie Account Planów oraz uczestnictwo w procesie planowania wyników sprzedaży (forecasting)
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz osobami mającymi wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych,
• Identyfikacja i analiza nowych potrzeb zakupowych Klienta (program HP LOGO),
• Znajomość rozwiązań informatycznych Klienta,
• Działalność operacyjna – realizacja zadań opisanych w kontraktach proaktywnych oraz projektach informatycznych.
• Wsparcie rozwoju Biznesu TS - udzial w programach wsparcia sprzedazy usług TS, współtworzenie Account Planów oraz uczestnictwo w procesie planowania wyników sprzedaży (forecasting)
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz osobami mającymi wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych,
• Identyfikacja i analiza nowych potrzeb zakupowych Klienta (program HP LOGO),
• Znajomość rozwiązań informatycznych Klienta,
• Działalność operacyjna – realizacja zadań opisanych w kontraktach proaktywnych oraz projektach informatycznych.
TS Sales Specialist
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
• Sprzedaż usług HP Technical Services (kontrakty serwisowe),
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz osobami mającymi wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych (Klienci m.in. z sektora bankowego, publicznego, przemysłowego),
• Identyfikacja i analiza nowych potrzeb zakupowych Klienta, ich rozszerzanie
i podtrzymywanie,
• Znajomość specyficznych rozwiązań, oferowanych na danym rynku oraz reprezentowanie HP przed Klientem,
• Znajomość rozwiązań informatycznych Klienta,
• Współtworzenie Account Planów,
• Uczestnictwo w procesie planowania wyników sprzedaży (forecasting)
• Budowanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz osobami mającymi wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych (Klienci m.in. z sektora bankowego, publicznego, przemysłowego),
• Identyfikacja i analiza nowych potrzeb zakupowych Klienta, ich rozszerzanie
i podtrzymywanie,
• Znajomość specyficznych rozwiązań, oferowanych na danym rynku oraz reprezentowanie HP przed Klientem,
• Znajomość rozwiązań informatycznych Klienta,
• Współtworzenie Account Planów,
• Uczestnictwo w procesie planowania wyników sprzedaży (forecasting)
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja