W dzisiejszym przeglądzie newsów z całego tygodnia przeczytacie m.in. o tym, co łączy HR i marketing oraz dlaczego coraz więcej pracodawców inwestuje w Wellness, a także dowiecie się, jak automatyzacja wpłynie na naszą pracę.
HR i marketing to nie dwa osobne działy
Chociaż działy HR i marketingu mogą być od siebie odległe w strukturze organizacyjnej, pod wieloma względami dużo je łączy. Przede wszystkim muszą w codziennych działaniach dbać o wizerunek marki, tworzyć wartościowe treści i szukać kreatywnych rozwiązań. Co jeszcze jest ich wspólnym mianownikiem? Zajrzyj do artykułu!
Pracownicy i przedsiębiorcy – najnowsze trendy
Automatyzacja i cyfryzacja to główne trendy, które wpłyną na tryb pracy w najbliższych latach. Jak wynika z raportu Gumtree, 47% obecnych zawodów w ciągu najbliższego ćwierćwiecza zostanie zastąpiona pracą maszyn. Przeczytaj więcej w raporcie Gumtree 2017 „Aktywni+ Przyszłość rynku pracy”.
Wellness w miejscu pracy
Coraz większa liczba pracodawców przykłada wagę do samopoczucia pracowników, które w końcu przekłada się na ich codzienną pracę i realizację zadań. Dlatego firmy pracują nad programami Wellness, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników i zadbać o ich zdrowie. Zajrzyj do raportu CBRE Global Workplace Solutions „Wellness – Poznaj Biurową Przyszłość”.
Zajrzyj również tutaj:
- Zaangażowanie pracowników spada. Przyczyną złe zarządzanie?
- Ekspert o płacach w handlu: Sklepy nie mają czasu dostosować się do nowych warunków
- Jak namówić pracownika na employer branding? Ponad 1/3 chce pieniędzy
- Raport Gumtree 2017 „Aktywni+ Przyszłość rynku pracy”
- 2017 Global Workplace Trends (Raport)
- Zatrudnić dobrego pracownika to sztuka. Pomóc może np. Ferrari
- Managerze, dziel się informacjami z pracownikami
- Employee advocacy, czyli polecenia pracowników mówią więcej o pracodawcy niż tysiąc reklam
- Pracownik coraz bardziej poszukiwany. Jak go zdobyć?