W copiątkowym przeglądzie mediów znajdziecie jak zwykle najciekawsze newsy z tego tygodnia – dowiecie się m.in., kto został laureatem konkursu EB Kreator, jak pracodawcy mogą radzić sobie z opiniami w sieci i kto zwycięży w walce o pracowników.
Nagrody EB Kreator 2016 rozdane!
W środę 8 lutego, poznaliśmy zwycięzców konkursu EB Kreator 2016, organizowanego przez GoldenLine. Do trzeciej edycji zgłosiło się aż 100 firm, wysyłając rekordową liczbę ponad 160 zgłoszeń. Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, przyznało osiem statuetek EB Kreator 2016 oraz jedną Nagrodę Jury. Zobacz pełną relację z gali!
Opinia o pracodawcy „robi robotę”
Urszula Zając-Pałdyna w swoim artykule pisze o tym, że coraz więcej pracodawców dostrzega, jak ważne jest zadbanie o employer branding. Jednak wiele do zrobienia pozostaje jeszcze w kwestii opinii o pracodawcach, jakie można znaleźć w internecie – często firmy nie wiedzą, jak na nie reagować. Więcej o tym przeczytacie w artykule.
HR 2017. Kto zwycięży w walce o pracownika?
Rynek pracownika coraz bardziej daje o sobie znać, a pracodawcy dwoją się i troją, aby zrekrutować pracowników z odpowiednimi umiejętnościami. W artykule Harvard Business Review Polska znajdziecie wypowiedzi kilku osób związanych z branżą HR na temat tego, jakie są ich przewidywania na 2017 rok dotyczące walki o pracownika.
Zajrzyj również tutaj:
- Rodzic w IT – część 1
- Zarządzanie kapitałem ludzkim coraz większym wyzwaniem dla firm z sektora finansowego
- Tim Ringo: Za 10 lat nie będzie HR-u jaki teraz znamy. Ale nie to jest najbardziej interesujące
- 5 sposobów na wykorzystanie Instagrama do budowy marki pracodawcy
- Ferie zimowe: Atena wspiera pracujących rodziców
- Wykorzystanie ESN do zmiany kultury organizacji – case study Siemens na IntraTeam event
- Lip Service: Do Recruiters Really Care About Diversity and Inclusion?
- Employee Engagement in the Workplace (Infographic)