W pierwszym listopadowym przeglądzie newsów branżowych przeczytacie m.in. o Akademii Profesjonalisty Employer Brandingu, aromamarketingu w budowaniu wizerunku pracodawcy, jawności wynagrodzeń i pracujących mamach. Zapraszamy!
Akademia Profesjonalisty Employer Brandingu
Na co dzień dbasz o markę pracodawcy? Weź udział w cyklu bezpłatnych szkoleń i zdobądź dyplom Profesjonalisty Employer Brandingu! 19 listopada rozpoczynamy 2. edycję Akademii – zapisz się już dziś!
Nowy numer Magazynu Rekruter
W październikowym numerze przeczytacie nie tylko o życiu w korporacji oraz o tym, jak Mordor stał się integralną częścią warszawskiego Mokotowa, ale także ciekawy wywiad z Ewą Korecką o tym, że pracodawca to nie szpieg.
Capgemini wykorzystuje aromamarketing w kampanii employer brandingowej
O akcji Capgemini pisaliśmy już we wcześniejszych przeglądach. Warto jednak dodać, że jest to pierwsza w Polsce kampania employer brandingowa wykorzystująca aromamarketing i inne działania pobudzające zmysły. Naprawdę świetny przykład kompleksowo poprowadzonej akcji EB w różnych kanałach z wykorzystaniem nowinek marketingowych.
Czy wysokość wynagrodzeń powinna być jawna?
Temat jawności wynagrodzeń nie cichnie i co jakiś czas przewija się w publicznej dyskusji. Tym razem temat podjął Piotr Sosnowski pokazując główne obawy pracodawców w kontekście ujawniania zarobków.
Najważniejsze m-omenty w życiu pracującej mamy
Pracujące mamy to skarb – lojalne, pracowite i zorientowane na cel. Pracodawcom jednak często mama kojarzy się jako „zagrożenie” – L4, długi urlop macierzyński itd. Zobaczcie infografikę podsumowującą pierwszą część badania „M-Factor, czyli o jakiej pracy marzy mama?”
Dowiecie się, jakie momenty w życiu pracującej zawodowo mamy są tymi szczególnymi, jak ważna jest atmosfera w pracy i wsparcie najbliższych, aby mama, która chce pracować, pracowała i była szczęśliwa.
Polecamy również:
- Piotr Golczyk (Luxoft) – Czas standardowych rekrutacji developerów minęły
- Najpopularniejsze serwisy tematyczne w kategorii Praca we wrześniu 2015 roku
- Komunikacja wewnętrzna to nie intranet. Rzecz o celach.
- 7 błędów szefa. Mały poradnik zarządzania
- Nie układają się relacje w firmie? Przygotuj się na kłopoty
- Twórzmy motywujące środowiska pracy
- Publikujesz, a oni nie czytają
- Rosja: zwycięzcy reality show dostaną pracę w fabryce
- Kobiety zarabiają o tyle mniej, że od dziś do końca roku pracują za darmo
- Polacy zadowoleni ze śmieciówek?
- Poznajcie pokolenie R – zrelaksowane, eksperymentujące i nastawione na zysk
- Wyzwania firmy kluczowe dla HR