W dzisiejszym przeglądzie mediów przeczytacie o TOP 10 Najpopularniejszych Pracodawców w serwisie GoldenLine, tekście Jacka Krajewskiego na temat memów w rekrutacji i zobaczycie nową odsłonę kampanii EB firmy PZU. Zapraszamy!
TOP 10 Najpopularniejszych Pracodawców 2015 w serwisie GoldenLine
Przy okazji 10-tych urodzin GoldenLine ogłosiliśmy zestawienie najbardziej aktywnych firm w serwisie czyli TOP 10 Najpopularniejszych Pracodawców 2015 GoldenLine. Poznajcie kryteria, którymi się sugerowaliśmy a przede wszystkim laureatów!
Czy memy mogą pomóc w Twojej rekrutacji?
Z pewnością znacie Jacka Krajewskiego. Miło mi poinformować, że zadebiutował ze swoim osobistym blogiem, gdzie poruszać będzie tematy związane z branżą HR, marką osobistą oraz nowymi technologiami. Waszej uwadze polecam ciekawy tekst o memach w rekrutacji. Czy Wy używacie tej formy np. w ogłoszeniach lub postach na Profilu Pracodawcy?
Jaka jest Twoja #najlepszastrona?
Ruszyła kolejna odsłona kampanii employer brandingowej „PZU. Przyciągamy najlepszych”. PZU zachęca w niej kandydatów do pokazywania się z najlepszej strony podczas rozmów rekrutacyjnych. Szczegóły na www.pzu.pl/najlepszastrona.
PwC – Przyszłość
PwC wykorzystało datę 21.10.2015 z filmu “Powrót do przyszłości” do promocji swojego nowego filmu rekrutacyjnego. To bardzo fajny przykład połączenia rekrutacji i real-time marketingu.
Polecamy również:
- Etyka ważna dla najmłodszego pokolenia pracowników
- Dlaczego warto mieć ambasadorów?
- Efektywna rekrutacja – onboarding, czyli witamy na pokładzie
- Mr. Robot, czyli szef z Hitachi
- Dziewczyna, która przyciąga programistów. „Aby wyróżnić się na tle innych, trzeba być świadomym swoich mocnych stron”
- 5 kampanii sprzed lat, które się nie zestarzały
- Jak rekrutować w małej firmie?
- Employer branding. Co zrobić, żeby się udało?
- Aon Hewitt: Zwycięzcy konkursu na najlepszych pracodawców
- Praca szuka człowieka. W rekrutacji wszystkie chwyty dozwolone. Odbijanie pracowników konkurencji to norma
- Wielowątkowość w procesach rekrutacyjnych
- Personal Branding w branży rekrutacyjnej
- ROI nie działa