W drugim lipcowym przeglądzie newsów HR i EB dowiecie się, jak radzą sobie przepracowani polscy millenialsi, jak wygląda praca w Mordorze na Domaniewskiej oraz jaki nietypowy sposób na zwiększenie zainteresowania ogłoszeniem zastosowała jedna z firm. Zapraszamy do lektury!
Szefie, daj żyć! Millenialsi w korporacyjnym potrzasku
Jak wynika z globalnego raportu Ernst & Young, pokolenie Y pracuje po godzinach, rzuca studia na rzecz pracy, a założenie rodziny odkłada w nieskończoność. Jak z pracą radzą sobie polscy millenialsi?
Raport o podejściu do rozwoju osobistego i zawodowego różnych pokoleń Polaków
Jak Polacy definiują rozwój osobisty i zawodowy? Jakie działania podejmują dla rozwoju? Benefit Systems przygotował raport poświęcony rozwojowi osobistemu i zawodowemu Polaków. Okazało się, że 43% Polaków nie podjęła w ostatnim roku żadnych działań dot. rozwoju umiejętności potrzebnych w pracy zawodowej.
1000 funtów za rozmowę o pracę
Agencja Midas Media wymyśliła nietypowy sposób na rekrutację. Osobom, które zjawią się na rozmowie o pracę i przejdą do jednego z końcowych etapów, firma wypłaci 1000 funtów. Jak Wam się podoba taki pomysł na zwiększenie zainteresowania ogłoszeniem wśród kandydatów?
Jak naprawdę wygląda praca w „Mordorze na Domaniewskiej”?
Są zestresowani, zostają po godzinach, ale uważają, że obecna praca jest spełnieniem ich marzeń. Zobaczcie wyniki raportu o pracownikach “Mordoru na Domaniewskiej” przygotowany przez TNS Polska, na zlecenie marki TIGER.
Polecamy również:
- Pracodawca pod lupą
- Tzw. typowe polskie firmy
- Nie ma zaangażowania bez komunikacji
- Czy CSR się opłaca?
- Oni już tu są. Naprawdę
- Jak traktujesz swoich weteranów?
- Co zrobić, by pracownicy wykonywali swoje obowiązki chętnie i z zapałem?
- Nagroda Employer Branding Star 2015 dla Agory
- Domolinia Ikea
- Pracownicy jednej z firm w Śródmieściu dostali rowery. Jeżdżą nimi na lunch albo do klienta
- Atrakcyjną zatrudnię…
- Firma szuka ambasadora