Dziś w Przeglądzie Mediów ciekawe raporty, m.in. firmy Deloitte na temat przyciągania i utrzymywania pracowników oraz najnowsze wydawnictwo portalu HRstandard.pl o angażowaniu i motywowaniu pracowników. Warto się zapoznać!
Przywództwo powinno być rozwijane na każdym poziomie organizacji
Raport firmy Deloitte „Trendy HR 2014 – jak przyciągnąć i utrzymać pracowników w XXI wieku” pokazuje, że rozwój przywództwa jest numerem jeden spośród wyzwań, jakim muszą stawić czoła firmy na całym świecie. Organizacje zaś są jednak do tego zadania bardzo słabo przygotowane i nie jest to kwestia finansów. Warto zwrócić uwagę, że jedynie 13 proc. badanych uważa, że ich firmy świetnie sobie radzą z rozwojem liderów na każdym poziomie organizacji.
Raport Angażowanie i Motywowanie Pracowników już dostępny do pobrania
Do pobrania jest już najnowszy raport portalu HRstandard.pl poświęcony angażowaniu pracowników w organizacjach. Rolą menedżerów HR-u jest znalezienie i wdrożenie takich rozwiązań, które pomogą utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników na odpowiednim poziomie. Nie jest to łatwe zadanie, ale w raporcie znajdziecie kilka konkretnych przykładów jak to robić skutecznie. Być może posłużą jako inspiracja do działania w waszych firmach? Szczególnie polecamy również lekturę artykułu Małgorzaty Wojciekiewicz „Twój pracownik jest najlepszym ambasadorem marki!”.
PZU przyciąga najlepszych pracowników
Ruszyła nowa odsłona EBowej kampanii firmy pod hasłem „PZU. Przyciągamy najlepszych”. Jej głównym bohaterem jest „boski” Thor. PZU chce umocnić swój wizerunek nowoczesnego i przyjaznego pracodawcy, a tym samym przyciągnąć do firmy najlepszych kandydatów. Przekaz kierowany jest zarówno do doświadczonych specjalistów, jak i studentów oraz absolwentów uczelni wyższych. W ramach kampanii powstała dedykowana strona przyciagamynajlepszych.pl, która jest główną platformą komunikacji. Zapraszamy do obejrzenia spotu.
Mamy nadzieję, że raporty przypadną do gustu, a akcja PZU rozweseli piątek. Zapraszamy do dzielenia się komentarzami pod wpisem lub na naszym Facebooku.
Polecamy również:
- Rekrutacja przez media społecznościowe to fakt
- Wchodzenie na wyższy poziom employer brandingu
- Informowanie o benefitach: media społecznościowe – to jest to!
- 7 narzędzi skutecznej komunikacji, czyli jak to robią w EDF-ie?