HRcamp to idealne miejsce do wymiany poglądów, wiedzy, doświadczeń. To konferencja inna niż wszystkie. Zobacz czemu 12 i 13 czerwca nie może zabraknąć cię w warszawskim kinie Praha.
Konferencja potrwa dwa dni, w trakcie których będzie wiele okazji do spotkań z ekspertami HR. Uczestnicy do wyboru mają 3 ścieżki tematyczne: Angażowanie i komunikacja wewnętrzna, Candidate’s Experience oraz HR Innowacje, w ramach których łącznie usłyszą aż 18 ciekawych case studies. Pojawią się m.in.: Grupa Onet, AmRest, Provident, Employer Branding Institute, Roche, mBank, Techland, Danone, PwC, Funmedia…
Odbędą się 3 panele dyskusyjne:
Panel 1: Prezesi i liderzy (szczerze!) o HR – jakie mają oczekiwania, jak oceniają HR? Panel dyskusyjny z udziałem prezesów
Panel 2: Męska strona HR – dyskusja z udziałem facetów z HR, w którym GoldenLine będzie reprezentował Jacek Krajewski
Panel 3: Czy HR może być sexy? – Panel z udziałem blogerów HR
W międzyczasie można się również wybrać na luźne rozmowy o HR. Organizatorzy przygotowali 5 sesji pod nazwą HRcafe. Poprowadzą je specjaliści, którzy wiedzą co w HRach piszczy. Wśród nich m.in. Joanna Kamińska, Karolina Dulnik i Ewa Mazurczyk-Jakowska.
Jeżeli chcecie zdobyć więcej wiedzy praktycznej udajcie się na któryś z 6 warsztatów. Dowiecie się m.in.: jak nakręcić świetny filmik rekrutacyjny, jak zrobić dobre zdjęcia pracownikom, jak poradzić sobie z komunikacją w kryzysowej sytuacji. To także warsztaty o tym jak budować swoją markę personalną w firmie czy o tym jak stworzyć silny i znaczący zespół HR w organizacji.
Podczas HRcamp odbędzie się 6 HRchatów czyli moderowanych dyskusji w formule unkonference w najbardziej gorących tematach: content marketing, video CV, ROI z kampanii wizerunkowej, angażowanie pracowników w markę pracodawcy itd.
Uczestnicy wydarzenia mają również szansę na darmowe, indywidualne sesje z coachami kariery!
Podczas konferencji, już po raz trzeci zostaną przyznane statuetki w konkursie EBstars. Jego celem jest wyłonienie najlepszych działań z zakresu budowania wizerunku pracodawcy na terenie Polski w ostatnim roku. Mam niebywałą przyjemność zasiadać w jury :) i wraz z pozostałymi ekspertami employer brandingu, komunikacji, PR, HR i marketingu będziemy oceniać prace w kategoriach:
- Najlepsza kampania employer branding
- Najlepsza wewnętrzna kampania employer branding
- Najlepsza strona kariery
- Najlepsze materiały rekrutacyjne
- Najlepsze wykorzystanie social media
- Najlepsze wydarzenie offline
Tegoroczny repertuar HRcamp jest tak przygotowany, że każdy znajdzie coś dla siebie. My uwielbiamy tak inspirujące konferencje, dlatego nie mogło nas zabraknąć i GoldenLine został jednym z głównych parterów wydarzenia. Już dziś zatem zapraszamy do naszego stoiska, przy którym z przyjemnością porozmawiamy z Wami o najnowszych rozwiązaniach, ideach oraz kierunkach rozwoju HR a także podzielimy się naszą wiedzą z zakresu HR i employer brandingu.
Nie może Was tam zabraknąć, dlatego specjalnie dla Czytelników bloga przygotowaliśmy konkurs, w którym do wygrania są 2 zaproszenia na pierwszy dzień HRcamp!
Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy w komentarzu do tego wpisu odpowiedzieć na pytanie:
O czym należy pamiętać tworząc ogłoszenie rekrutacyjne?
Spośród wszystkich zgłoszonych odpowiedzi wybierzemy 2 najciekawsze, a ich autorów nagrodzimy zaproszeniem na VI edycję HRcamp. Zgłoszenia przyjmujemy do poniedziałku 09 czerwca 2014 do godziny 12:00. Wyniki opublikujemy w aktualizacji tego wpisu. Powodzenia!
[AKTUALIZACJA – 09.06.2014 g. 12:30]
Zaproszenie na konferencję HR Camp otrzymują dwie odważne panie:
Joanna Pejo i Renata Gaska
Gratulujemy!