Dzień Innowacji w Rossmann

Jak budować kulturę innowacji? Na przykład organizując Dzień Innowacji. Zobacz, jak robi to Rossmann

Podczas Dnia Innowacji swoje stoiska zaprezentowało ponad 40 różnych firm. Nasi pracownicy na konkretnych przykładach mogli zobaczyć najnowsze technologie, które są już wykorzystywane w biznesie, bądź niebawem będą. Zależało nam na tym, aby mogli się zainspirować i pewne pomysły wykorzystać w obszarach swojej pracy – mówi Piotr Kiszkiel, Dyrektor Działu IT w Rossmannie.

W wydarzeniu wzięło udział ponad tysiąc pracowników z kilkudziesięciu działów naszej firmy. Niezwykle interesująca była prezentacja drogerii przyszłości. Przy jej tworzeniu wykorzystano ponad 50 innowacyjnych rozwiązań.

Na konkretnych przykładach pokazaliśmy w jaki sposób drogeria może być jeszcze bardziej przyjazna. Przedstawiliśmy koncepcję użycia innowacyjnych technologii, które mogą ułatwić zakupy klientom, a także wesprzeć personel w codziennej pracy. Wyjaśniliśmy jak możemy automatyzować proces zakupów milionom Polaków w naszych sklepach – mówi Marcin Janikowski, Kierownik Sekcji Rozwoju Technologicznego Sklepów w Dziale IT w Rossmannie.

Podczas Dnia Innowacji odbyło się 20 wykładów. Swoje wystąpienie miał m.in. dr Maciej Kawecki, który w prelekcji pt. „Świat Lema to już nie przyszłość” opowiedział o trendach technologicznych w 2022 roku. Natomiast Jarosław Kuźniar wyjaśnił jak zmienia się technologia w komunikacji. Dla uczestników wydarzenia stworzono specjalną aplikację wewnętrzną, która m.in. pokazywała plan stanowisk wszystkich firm, zawierała agendę, dawała możliwość potwierdzania udziału w wykładach i warsztatach.

Sprawdzamy, czy technologie zaprezentowane podczas Dnia Innowacji przynoszą rzeczywiste korzyści klientom i pracownikom. Jesteśmy otwarci na zmiany i innowacje. Najciekawsze i najbardziej praktyczne z nich będziemy chcieli wykorzystać w przyszłości – dodaje na zakończenie Piotr Kiszkiel.

Przeczytaj także:

Zapisz się na newsletter Goldenline
i otrzymaj dostęp do raportu:
Digital HR

Oferta HRlink i Goldenline

Skorzystaj z synergii i rekrutuj jeszcze skuteczniej