Co zrobić, aby analityka wspierała i pomagała poprawiać procesy rekrutacyjne i działania Employer Branding? Przekonaj się oglądając zapis webinaru eksperckiego Goldenline i HRlink
– Spotkanie na temat analityki to ważny element naszych działań edukacyjnych. Bez liczb trudno o inwestycje w procesy, działania i efekty biznesowe. Podczas webinaru online z zaproszonymi ekspertami nie porozmawiamy o tym, dlaczego powinniśmy mierzyć ale przede wszystkim o tym, co i jak mierzyć, aby nasze działania przekładały się na efekty oraz działania nie tylko w obszarze HR ale też na biznes – mówi gospodarz webinaru Adam Piwek, ekspert marki pracodawcy z HRlink i Goldenline.
Eksperci webinaru o analityce w rekrutacji i Employer Brandingu:
- dr Barbara Zych – CEO Employer Branding Institute & EBnavi.com. Na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców. Startuperka oraz propagatorka podejścia analitycznego w zarządzaniu. Autorka książek i narzędzi z obszaru analityki talentów, wykładowca akademicki, jurorka i prelegent konferencji HR na świecie. Na co dzień przekonuje do tego, że warto zarządzać w oparciu o dane i nie bać się technologii. W ramach ostatniego projektu razem z zespołem globalizuje wiedzę z zakresu Employer Brandingu opartego na danych pod nazwą www.employerbrandingstars.com
- Michał Gieczewski – Organizational Development Manager w Telewizji Puls – od 12 lat związany z obszarem doradztwa korporacyjnego, komunikacyjnego i personalnego. Pracował dla sektora finansowego, w The Adecco Group przeprowadzał organizację przez transformację kulturową, pomagając polskiemu oddziałowi dostać się do pierwszej dziesiątki najlepszych pracodawców w Polsce. Dziś odpowiada za rozwój organizacyjny trzeciej największej komercyjnej telewizji w kraju. Każdy projekt zaczyna od „dlaczego?”, bo jak sam podkreśla, nawet miękki HR powinien być ukonstytuowany w zrozumieniu biznesu i danych.
Zapisz się na newsletter Goldenline
i otrzymaj dostęp do nagrania z webinaru
„Analityka w rekrutacji i Employer Brandingu„
Przeczytaj także:
- Rekrutuj sprawniej i nawet z 50 kandydatów, których wyszuka dla Ciebie sztuczna inteligencja. Poznaj nowość ogłoszenie z TalentPoolem
- Poznaj raport ekspercki Digital HR 2022 – odkryj wyzwania cyfrowego HR i EB
- Zgłoś swoją firmę do konkursu Dream Employer 2022
- Scena HR: Mateusz Jabłonowski – Miinto
- Zajrzyj do e-booka o partnerskim Candidate & Employee Experience
- 10 książek dla Employer Branding Managera
- Szukasz inspiracji do rozwoju? Zajrzyj do Centrum Kariery Goldenline