HRM Institute już po raz dziesiąty zaprasza do udziału w badaniu Employer Branding w Polsce, na podstawie którego co roku powstaje raport najpełniej pokazujący zmiany w branży EB
Przez ostatnią dekadę w polskim employer brandingu zmieniło się wiele. Coraz więcej firm ma strategię employerbrandingową, coraz więcej osób decyzyjnych w firmach wie, co to jest employer branding i dlaczego warto się nim w ogóle zajmować.
– Tegoroczna edycja badania przypada jednak na szczególny czas – od ponad roku funkcjonujemy w warunkach pandemii, która wiele zmieniła, również w działaniach employerbrandingowych. Z dnia na dzień większość działań przeniosła się do sieci, zmieniły się priorytety w firmach, część branż funkcjonuje w bardzo ograniczonym zakresie. Jak to się przekłada na budowanie marki pracodawcy w Waszych organizacjach? Jakie macie obawy i wyzwania? Czy pandemia jest okazją do rewizji działań w firmach? – mówi organizatorka badania Anna Macnar z HRM Insitute.
Zapraszamy do współtworzenia raportu Employer Branding w Polsce 2021, który pokaże nam, jakie zmiany zaszły przez ostatni rok i przez ostatnią dekadę.
Czekamy na Wasze głosy!
Biorąc udział w badaniu można wygrać jedną z nagród:
- wejściówkę na konferencję EB Summit 2021 w formule online (9/10.09.2021),
- książki „Employer branding bez tajemnic” Anny Macnar
- planery „Wokół marki” od HRM Institute.
Dodatkowo, każdy kto wypełni ankietę otrzymuje kod upoważniający do zakupu wejściówki na konferencję EB Summit 2021 z rabatem 10%.