Szukasz inspiracji z obszaru employer brandingu? Zajrzyj koniecznie do raportu Marka Pracodawcy 2021
– W tegorocznej edycji Raportu „Marka Pracodawcy w Polsce 2021” mówimy o roli HR i jego działań w dobie pandemii, a także zadaniach związanych ze stopniowym powrotem do stanu sprzed – mówi Piotr Ługowski z portalu markapracodawcy.pl – Ponadto poruszamy temat czym jest marka pracodawcy w Polsce dzisiaj, w postcovidowej rzeczywistości, gdzie szczególną rolę odgrywa elastyczność i troska o wellbeing.
O czym przeczytasz w raporcie Marka Pracodawcy w Polsce 2021?
- Jeszcze nigdy w historii HR nie znaczył tak wiele
- Employer Branding w dobie Covid
- Marka pracodawcy dla najmłodszych
- Jak skutecznie tworzyć strategię marki pracodawcy?
- Elastyczność i troska o wellbeing
- Po co komu szczęście w pracy?
- 7 kroków do wizerunku skutecznego rekrutera
W publikacji znajdziesz także informacje o 31 laureatach konkursu Friendly Workplace 2020.
– Patrząc czas pandemii w 2020 r. dzisiaj, z dość odległej już perspektywy, trzeba przyznać że mimo wszechpanującego chaosu, wręcz paniki i potężnych zawirowań rynkowych, operacyjnych i logistycznych udało nam się – mam tu na myśli polską gospodarkę, biznes oraz polski rynek pracy – przetrwać i bez większych strat wkroczyć w rzeczywistość po pandemii. W znacznej mierze jest to zasługa Działów HR, które z wielkim zaangażowaniem i niemałym nakładem sił już na wstępie, czyli w marcu 2020 r. podjęły w firmach – dodaje Michał Biały, dyrektor zarządzający portalu markapracodawcy.pl
Zapraszamy do lektury!