Serwis GazetaPraca.pl rozpoczął kampanię wizerunkową obejmującą prasę, internet, telewizję i kino.
Kampania ruszyła 7 marca i skierowana jest do osób aktywnie poszukujących pracy.
Cała akcja ma na celu umocnienie wizerunku serwisu jako miejsca do poszukiwania pracy i rozwoju kariery. Przygotowane kreacje zachęcają do odwiedzenia strony GazetaPraca.pl w celu przeglądania ofert pracy i sprawdzenia, jakie firmy aktualnie prowadzą rekrutacje.
Kampania składa się z dwóch części:
1. Emisja reklam w prasie i internecie.
Reklama GazetaPraca.pl będzie publikowana w takich tytułach jak: Gazeta Wyborcza, poniedziałkowy dodatek GazetaPraca.pl oraz Co Jest Grane. Emisję kampanii display przewidziano w serwisach Grupy Gazeta.pl (w tym na stronie głównej serwisu Gazeta.pl).
Część prasowo-internetowa potrwa do końca marca.
Reklama GazetaPraca.pl będzie publikowana w takich tytułach jak: Gazeta Wyborcza, poniedziałkowy dodatek GazetaPraca.pl oraz Co Jest Grane. Emisję kampanii display przewidziano w serwisach Grupy Gazeta.pl (w tym na stronie głównej serwisu Gazeta.pl).
Część prasowo-internetowa potrwa do końca marca.
2. Emisja plansz sponsorskich w kinie i telewizji.
Emisję plansz sponsorskich zaplanowano na kanale filmowym Stopklatka TV i w sieci kin HELIOS.
Oprócz plansz sponsorskich przewidziano również specjalne zaproszenia na seanse 2D do sieci kin Helios dla klientów GazetaPraca.pl.
Oprócz plansz sponsorskich przewidziano również specjalne zaproszenia na seanse 2D do sieci kin Helios dla klientów GazetaPraca.pl.
Część telewizyjno-kinowa rozpoczęła się 14 marca i potrwa do końca kwietnia.
GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Jest w czołówce najpopularniejszych serwisów rekrutacyjnych w polskim internecie – miesięcznie korzysta z niego ponad milion użytkowników. GazetaPraca.pl oferuje bogatą bazę ogłoszeń oraz artykuły i porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy i część społecznościową. GazetaPraca.pl to także poniedziałkowe wydanie prasowe, w którym publikowane są ogłoszenia rekrutacyjne oraz artykuły poświęcone rynkowi pracy.