GazetaPraca.pl z nową kampanią wizerunkową

Serwis GazetaPraca.pl rozpoczął kampanię wizerunkową obejmującą prasę, internet, telewizję i kino.

Kampania ruszyła 7 marca i skierowana jest do osób aktywnie poszukujących pracy.
Cała akcja ma na celu umocnienie wizerunku serwisu jako miejsca do poszukiwania pracy i rozwoju kariery. Przygotowane kreacje zachęcają do odwiedzenia strony GazetaPraca.pl w celu przeglądania ofert pracy i sprawdzenia, jakie firmy aktualnie prowadzą rekrutacje.
Kampania składa się z dwóch części:
1. Emisja reklam w prasie i internecie.
Reklama GazetaPraca.pl będzie publikowana w takich tytułach jak: Gazeta Wyborcza, poniedziałkowy dodatek GazetaPraca.pl oraz Co Jest Grane. Emisję kampanii display przewidziano w serwisach Grupy Gazeta.pl (w tym na stronie głównej serwisu Gazeta.pl).
Część prasowo-internetowa potrwa do końca marca.
2. Emisja plansz sponsorskich w kinie i telewizji.
Emisję plansz sponsorskich zaplanowano na kanale filmowym Stopklatka TV i w sieci kin HELIOS.
Oprócz plansz sponsorskich przewidziano również specjalne zaproszenia na seanse 2D do sieci kin Helios dla klientów GazetaPraca.pl.
Część telewizyjno-kinowa rozpoczęła się 14 marca i potrwa do końca kwietnia.
Serwis z ofertami pracy GazetaPraca.pl
GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Jest w czołówce najpopularniejszych serwisów rekrutacyjnych w polskim internecie – miesięcznie korzysta z niego ponad milion użytkowników. GazetaPraca.pl oferuje bogatą bazę ogłoszeń oraz artykuły i porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy i część społecznościową. GazetaPraca.pl to także poniedziałkowe wydanie prasowe, w którym publikowane są ogłoszenia rekrutacyjne oraz artykuły poświęcone rynkowi pracy.

Dodaj komentarz