Jeszcze do 15 kwietnia możesz zgłosić swoją firmę do udziału w konkursie Dream Employer
– Nasz konkurs ma wspierać polskich przedsiębiorców w dotarciu, rekrutacji i utrzymaniu najlepszych pracowników – mówi Joanna Makulos z redakcji Brief.pl, organizatora Dream Employer. – Udział w konkursie to także świetna okazja dla firm, aby dostrzec, jak wiele już udało nam się zrobić, a także, aby otrzymać praktyczne wskazówki od ekspertów Jury, które pomogą w dalszym rozwoju.
Co niezmiernie ważne, w konkursie mogą brać udział zarówno duże, jak i małe i średnie firmy. Każda organizacja, niezależnie od skali prowadzonego biznesu, otrzyma od organizatorów wartościową analizę, która pomoże nie tylko w rozwoju działań employerbrandingowych ale też konkretne wskazówki przydatne w rozwoju organizacji.
Szczegółowe informacje o konkursie Dream Employer i zgłoszeniach, które trwają do 15 kwietnia, można znaleźć TUTAJ.
Patronem mediowym konkursu jest Goldenline.