Zajrzyjcie do kolejnej kwietniowej prasówki – dzisiaj nieco o dobrym employer brandingu, zachęcaniu millenialsów do aplikowania i kilka wskazówek dla rekruterów.
Employer branding – trend czy konieczność?
Marka pracodawcy na stałe zagościła już w branży HR. Firmy koncentrują się na poszukiwaniu sposobów budowania pozytywnego wizerunku firmy na rynku pracy. Sukces gwarantuje przygotowanie dobrej strategii. Polecam rozmowę z Adamem Wąsikiem, Head of Pracowania_EB, który wymienia podstawowe fundamenty dobrego employer brandingu oraz zwraca uwagę na najczęściej popełniane błędy w budowaniu wizerunku.
Na mecie tylko najlepszy rekruter
Według Randstad co trzeci pracownik rozważa zmianę pracy. To wskazówka dla rekruterów, że trzeba szybko wyłowić tych kandydatów z rynku. Usprawnienia technologiczne, sztuczna inteligencja coraz częściej są wykorzystywane do procesów rekrutacyjnych. Każda metoda będzie skuteczna, jeśli pozwoli nam pozyskać kandydata. W pigułce resume rekrutacyjne.
Jak przekonać millenialsów?
Pytanie, które wszyscy słyszymy, zadanie, nad którym wspólnie pracujemy. Nie wystarczy już tylko być pracodawcą, w czasach zmian pokoleniowych trzeba tworzyć markę pracodawcy i kształtować świadomość pokolenia Y w tym zakresie. Sprawdźcie, jakie czynniki decydują o wyborze pracodawcy przez millenialsów.