Przegląd mediów – marzec #4

Zapraszamy na copiątkowe podsumowanie tygodnia i branżowych newsów! Dziś o wynikach konkursu EB Kreator, komunikowaniu marki pracodawcy w social media i o tym, czy istnieje recepta na skuteczną rekrutację.

Znamy wyniki konkursu EB Kreator!

21 marca to nie tylko pierwszy dzień wiosny :) W tym dniu odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy zwycięzców konkursu EB Kreator. 108 firm, ponad 190 zgłoszonych projektów, 30 firm nominowanych do wygranej w 7 kategoriach. A kto zwyciężył? W jakiej kategorii? Co Jury brało pod uwagę oceniając nadesłane projekty? Zapraszam do lektury, a zwycięzcom i wyróżnionym serdecznie gratuluję :)

Jak komunikować markę w mediach społecznościowych

Joseph Conrad napisał “Tylko praca daje okazję odkryć nam nas samych: pokazać to, czym naprawdę jesteśmy, a nie tylko to, na co wyglądamy” – to stwierdzenie idealnie odnosi się do filozofii działań employer brandingowych w mediach społecznościowych. Tworząc komunikację z potencjalnymi, ale także obecnymi pracownikami, musimy zwrócić uwagę na niezwykle istotny fakt: czy komunikat jest prawdziwy, tzn. zgodny ze stanem rzeczywistym? Czy odpowiada na potrzeby odbiorcy odbiorcy? Czy wiemy do kogo mówimy?  O tym, jak się komunikować, aby zdobyć ambasadorów a nie hejterów? Więcej w artykule Social media wszystkiego nie zniosą.

Nie ma recepty na rekrutację

W dobie rynku pracownika, przed każdym nowo rozpoczynanym procesem, rekruter powinien sobie jasno określić sposób działania. Sprecyzowany profil kandydata, źródła z których chcemy skorzystać, sposób komunikacji z kandydatami. Ale czy przy każdej rekrutacji zadziałają te same metody? A może rekruterzy mają gotowy przepis na udana rekrutację? Nie sądzę :) Przepis na „gwarancję sukcesu w rekrutacji” nie istnieje – zapraszam do lektury :)

 

Dodaj komentarz