Wystartowała kolejna, IV edycja konkursu EB Kreator, organizowanego przez GoldenLine. Na zgłoszenia czekamy do 2 lutego 2018 roku.
W ramach konkursu firmy mogą zgłaszać zrealizowane projekty z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. W ostatniej edycji do konkursu zgłoszono ponad 160 projektów, co czyni EB Kreator największym i najważniejszym konkursem branży employer branding w Polsce.
Celem konkursu EB Kreator jest promocja osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy.
– Konkurs EB Kreator to świetna okazja, aby zaprezentować firmę jako atrakcyjnego pracodawcę i pochwalić się osiągnięciami w obszarze marketingu rekrutacyjnego – tłumaczy Adam Wąsik z GoldenLine. – Zgłoszenie do konkursu EB Kreator to również szansa, aby docenić pracę zespołu odpowiedzialnego za działania employer branding w danej firmie – dodaje Wąsik.
Do konkursu projekty mogą być zgłaszane w siedmiu kategoriach:
- Zakładka kariera
- Ogłoszenie rekrutacyjne
- Kampania w social media
- Akcja rekrutacyjna
- Kampania EB
- Wideo wizerunkowo-rekrutacyjne
- Wewnętrzna kampania employer branding
To już czwarta odsłona konkursu, w ostatniej edycji Jury wyróżniło nominacjami ponad 30 pracodawców, a zwycięzcami zostali: Lidl Polska, Merixstudio, Stanley Black & Decker, IKEA Retail, Polpharma, Future Processing, Apptension i Avon Cosmetics Polska oraz Aterima Med.
Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.ebkreator.pl oraz załączyć prezentację zawierającą opis projektu. Zgłoszenia przyjmowane są do 2 lutego 2018. Udział w konkursie jest bezpłatny.
O wyborze zwycięzców zadecyduje Jury w składzie: Zyta Machnicka (Lightness), Szymon Motławski (Pracownia EB GoldenLine), Grzegorz Kiszluk (Brief), Adam Wąsik (GoldenLine), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Marta Pawlak – Dobrzańska (Great Digital).
Ogłoszenie laureatów i wręczeniea statuetek odbędzie się w marcu podczas uroczystej gali.
Konkurs EB Kreator patronatem medialnym objęły m.in.: Personel i Zarządzanie, PRroto.pl, HRstandard.pl, Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza, EmployerBranding.pl, HRNews, Magazyn Rekruter, Nowy Marketing.