Idealna firma nie istnieje? Wiele zależy od tego, jak zatrudnione w niej osoby postrzegają organizację, w której pracują. Jak budować dobrą markę pracodawcy? Przepis na to, jakie działania EB wdrożyć w swojej organizacji, znajdziesz w najnowszym e-booku „Skuteczna marka pracodawcy”
Zadowolony pracownik to najlepsza wizytówka firmy. O tym, jak tworzyć skuteczną markę pracodawcy przeczytasz w najnowszym e-booku od HRlink i Goldenline. Eksperci podpowiadają, jak dbać o pracowników i prowadzić firmę, w której po prostu – chce się pracować. Pobierz bezpłatnie e-booka i stwórz organizację przyjazną pracownikom.
Działania EB w budowaniu skutecznej marki pracodawcy
Dobry pracodawca wie, ze firmę tworzą ludzie, którzy w niej pracują. Ich zadowolenie zależy od wielu czynników. Jak sprostać wyzwaniu i stworzyć przyjazne miejsce pracy? O czym pamiętać tworząc dobry profil firmowy i jak wykorzystywać Social Media w działaniach EB? Między innymi na te pytania odpowiadają eksperci w najnowszym e-booku przygotowanym przez HRlink i Goldenline. Pobierz e-booka: Skuteczna marka pracodawcy i prowadź efektywne działania EB w swojej organizacji.
Co znajdziesz w e-booku?
- Dobry profil firmowy – o czym pamiętać?
- Marka pracodawcy inna niż wszystkie
- Social Media w skutecznym Employer Brandingu
- 7 kroków do świetnego opisu pracodawcy
- czym pamiętać planując działania EB?
- Zła opinia o pracodawcy. I co teraz?
- 7 kroków do skutecznej strony kariery
Zapisz się na newsletter HRlink
i otrzymaj dostęp do e-booka
„Skuteczna marka pracodawcy”
. prasówka benefity bezpośrednie poszukiwania biznes candidate experience CSR direct search eb employer branding goldenline goldenline.pl hr HRlink human research IT kandydat kariera konferencja konkurs marka pracodawcy nowości nowość ogłoszenia praca pracodawca pracownik prasówka przegląd mediów raport rekrutacja rekruter rozwój rynek pracy scena hr serwis social media trendy trendy hr webinar wizerunek wizerunek firmy wynagrodzenia wyszukiwarka kandydatów zatrudnienie zmiany